Myönnän: söin voita suoraan paketista XD
Kommentit (20)
Hyiiii kertokaa muutkin ällötapoja?
Hyi helvetti, miten tuo on mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:36"]Hyi helvetti, miten tuo on mahdollista?
[/quote]
XD
Ei voin syöminen mikään ällö juttu ole. Taisit syödä margariinia, se vasta ällöä on.
Mä kans! Aina syönyt. Oon 160cm ja 45kg.
Siis pitää olla voita tai oivariinia! Margariinia en koskaan syö.
Voiviipale välipalana on hyvää, tai vaikka kahvin seassa.
Kokeileppas nokare voita ja siihen vähän sokeria.... Nam! En oo varmaan parii vuotee syöny voita pelkiltää mutta nyt itseasiassa vois maistaa :)
Itse söin viime perjantaina aamupalaksi tomusokeria lusikalla suoraan paketista. Olin ollut tosi kipeä ja monta päivää syömättä, joten iski ihan tosi huono olo. Sokeri auttoi. Lapsena söin koulun jälkeen yksin salaa kaakaojauhetta purkista ja join sitruunamehua siitä keltaisesta sitruunan muotoisesta purkista. Lisäksi pelasin Nitendoa vaikka enmolisi saanut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:37"]Ei voin syöminen mikään ällö juttu ole. Taisit syödä margariinia, se vasta ällöä on.
[/quote]
Voi + kasviöljy-rasvaa
Ei se mistään puutteesta kerro. Se vain on hyvää. Kyllä mäkin syön toisinaan oivariiniä leivänpalalla (enkä leivänpalaa oivariinilla).
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:37"]Purasit suoraan vai lusikalla?
[/quote]
Lusikalla XD
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:41"]
Kokeileppas nokare voita ja siihen vähän sokeria.... Nam! En oo varmaan parii vuotee syöny voita pelkiltää mutta nyt itseasiassa vois maistaa :)
[/quote]
Ei sitä voita millään sokerilla pilata!
Muah, mä söin kanssa lusikalla voipaketista äsken :D Hyvää :P
Mulla on iltapalaks voimunia, nam!
Kurinpalautusta odotettavissa
http://mvlehti.net/2015/07/01/luulisi-feministien-tasta-videosta-alahtavan/
Ehkä rasvan?