Virallinen euroviisuketju tälle illalle
Puuttui vielä ketju. Eikö mammat katso toista semifinaalia lainkaan?
Kommentit (322)
Apua miten hyvää englantia italialaiset puhuivat? Yleensä ne vaan mongertaa sinnepäin....
Yksi Italian pojista on hoikistunut hurjasti sitten viime näkemän.
Mitä hippejä nyt haastatellaan?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:46"]Hittojako noilla Suomen juontajilla tekee. Kaikki puhuu englantia, nuo kaks vaan sotkee päällepuhumisella.
[/quote]
No onneksi laitoin digiboksista englannin kieleksi. Nähtävästi siis tyyli ei muuttunut. Ihanan nautinnollista on ollut katsoa tätä ilman turhaa hölötystä, toisin kuin tiistaina. Silloin meni lähetys pilalle. 
Veikkaan, että jatkoon menevät: Norja, Ruotsi, Slovenia, Israel, Portugal, Puola, Azerbaidzan(kirjoitetaanko noin?), Islanti, Irlanti, Montenegro.
   Villi veikkaus. Saa nähdä monta osuu :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:17"]
Miksi tuolla slovenianaisella on nuo luurit päässä, tietääkö kukaan?
[/quote]
Luin jostain että ne auttavat hänen esiintymispelkoonsa, eli tulee sellainen olo että tässä vaan itekseni studiossa rallattelen. Piti sentään silmiään auki tällä kertaa.
Espanjan neito on kyllä kaunis, aivan Molly Simsin (Las Vegas sarjasta) ja Heidi Klumin sekoitus :)
varmoista finalisteista espanja kuulosti siedettävältä
Ruotsi on täysi kopio niin esitystään kuin lauluaan myöten, omasta mielestäni Saksa, Iso-Britannia, Australia ja Italia voisivat olla top nelosessa.
Miks nuo jotkut viisut oli finaalissa ilman semifinaalia?
Luurit on Slovenian naisella päässä AINA, ei vain esiintyessä. Sehän se tässä on niin hullua.
Liettua jatkoon?!?! WTF mitä kakkaa...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:55"]
Ruotsi on täysi kopio niin esitystään kuin lauluaan myöten, omasta mielestäni Saksa, Iso-Britannia, Australia ja Italia voisivat olla top nelosessa.
[/quote]
Niin olen vähän hämmästynyt itse. Kun mun mielestä se kuulosti aika yks yhteen tolta:
Toi soi paljonkin radiossa ja tykkäsin biisistä.
Kyllä nää ex-neuvostoliiton maat toisensa hoitaa aina jatkoon oli millaista kuraa tahansa :D
Ihanaa, Norja ja Slovenia molemmat jatkossa. Ja Viro siis sitten myös. Mun lempparit, nyt kun Suomi putosi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:55"]varmoista finalisteista espanja kuulosti siedettävältä
[/quote]
Kaikki ne oli parempia kuin nämä jotka valitaan. 
enisen itäblokin maat meni taas finaaliin! hyvä että pari pohjoismaata edes on mukana
Venäjä varmaan vielä menee voittamaan tämän..
Miten Ruotsin biisi on voitu ottaa mukaan?