Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN PÄIVÄNNE ON SUJUNUT?

Vierailija
21.05.2015 |

Jaa-ah, tänään on syntymäpäiväni ja koko päivä ollaan etsitty kaupoista kreppirautaa jonka sain lopulta avopiltani :D

Sain ihanan herätyksen aamulla: Sydän-suklaarasia,musta ruusu (rakastan mustia ruusuja), ja aamupalan sänkyyn. Poikaystävä leipoi myös kakun. Oli ihanin syntymäpäivä ikinä <3.
Ei menty kouluun, koska siellä oli vaan maalaustekniikoiden harjoittelua. Käytiin tosiaan päivällä kaupoissa etsimässä kreppirautaa, jonka sain lopulta poikaystävän äidiltä :D Vihdoinkin minulla on se fucking kreppirauta.

Mitenkä teidän päivänne on mennyt? Onko ollut hyvä vai huono päivä? Kertokaahan :)

N17

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:20"]Onneksi olkoon! Minun päivä meni niin, että herättiin, mies keitti mulle kahvit (itse ei käytä) hain kahvia ja tein meille sämpylät. Köllöteltiin, mies lähti asioille kaupunkiin ja mä palstailin tiskasin astiat ja siivosin keittiön. Mies tuli kotiin köllöteltiin ja haliteltiin mies jutteli ja lauloi masuvauvalle. Tein meille pizzat ja salaatin, syötiin ne ja vedettiin samariinit päälle. Tiskattiin astiamme ja tultiin taas köllöttelemään, nyt mies taas höpöttelee pienelle. Illemmalla mennään saunaan. Olis pitänyt lattiat luututa, mutta se nyt tais jäädä. Tänään on laskettu aika, mutta vauva näyttää viihtyvän masussa. :)
N21
[/quote]

Kiitos :) Ja onnea teillekkin.
-Ap
[/quote]

Tattista.

Vierailija
22/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ei tarvitse sitten laittaa mitään "huora" kommentteja.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
24/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellut rakastamaani ihmistä jolla ei oo aikaa mulle, vaikka sanoo rakastavansa minua.

Ohan tää aika kitumista päivästä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi