Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono asia avioliitossa, jos vaimo haluaa aina seksiä?

Vierailija
21.05.2015 |

Etenkin miehet vastatkaa kiitos.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua....mä oon sellanen ja sit sessioiden pitää olla pitkiä ja pitää nauttia ja huomioida. Onks siinä jotain pahaa...en oo ikinä tullu ajatelleeks....t. nainen

Vierailija
2/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä esimerkiksi. Mutta me miehemme kanssa rakastelemme ja se on niin hienoa että sytyn rättiväsyneenäkin. Kun lapset eivät ole paikalla, rakastelemme 4-6 kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:46"]Apua....mä oon sellanen ja sit sessioiden pitää olla pitkiä ja pitää nauttia ja huomioida. Onks siinä jotain pahaa...en oo ikinä tullu ajatelleeks....t. nainen
[/quote] onko sulla mies? Ap

Vierailija
4/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:46"]Apua....mä oon sellanen ja sit sessioiden pitää olla pitkiä ja pitää nauttia ja huomioida. Onks siinä jotain pahaa...en oo ikinä tullu ajatelleeks....t. nainen
[/quote]
Ei ole pahaa. Oletko vapaa?

Vierailija
5/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska mies pihtaa aina vuoden kahden jälkee. Haluisin koko ajan

Vierailija
6/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva miehelle kun saa aina kun haluaa, vaimolle ei niin kiva kun joutuu olemaan puutteessa..

Vierailija
7/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on aina ollut halukas sekstaamaan joka päivä, niin ei hätää. Mutta jos ennen tylsä tai haluton tai "pari kertaa viikossa seksiä"- vaimo alkaa yllättäen haluta joka päivä, niin silloin taitaa vaimolla olla mielessä joku uusi kiihoke. Uusi ihastus siis.

Been there, done that

N40

Vierailija
8/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen vaimo. Ja taakaksi miehelleni ilmeisesti :( Ja juu, olen ihastunut noin jokatoinen viikko uuteen ihmiseen, mutta seksiä haluan kyllä mieheltäni... ja vaikka en olisikaan ihastunut, haluan silti lähes joka päivä. Mies ei...

Vierailija
9/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:10"]

Jos vaimo on aina ollut halukas sekstaamaan joka päivä, niin ei hätää. Mutta jos ennen tylsä tai haluton tai "pari kertaa viikossa seksiä"- vaimo alkaa yllättäen haluta joka päivä, niin silloin taitaa vaimolla olla mielessä joku uusi kiihoke. Uusi ihastus siis.

Been there, done that

No ei välttämättä! Mua ei nuorempana niin kauheasti seksi innostanut, olihan se ihan kivaa kerran pari viikossa, mutta siinä se. Kun neljäkymppiä alkoi lähestyä, halut ja kiinnostus alkoi kasvamaan ja nyt 45 v haluan joka päivä ja esim. rakastan suihinottoa, kun ennen ei innostanut yhtään. Nautin valtavasti seksistä ja ihan oman miehen kanssa, ei ole muita mielessä.

N40

[/quote]

Vierailija
10/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:06"]Onhan se kiva miehelle kun saa aina kun haluaa, vaimolle ei niin kiva kun joutuu olemaan puutteessa..
[/quote] näinhän se juuri menee. Ap

Vierailija
11/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihan kiva edes joskus saada pillua.
tv.pihtari vaimona.

Vierailija
12/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tietää, että joka päivä pitäisi saada, jotta vaimo olisi edes kohtalaisen tyytyväinen? Ap

Vierailija
13/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pitää nautia kohtuullisesti ja siihen kuuluu seksi .noin3 kertaa viikossa on paras.

Vierailija
14/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:28"]Jos mies tietää, että joka päivä pitäisi saada, jotta vaimo olisi edes kohtalaisen tyytyväinen? Ap
[/quote]
Mistä tuollaisen naisen löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme