Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

whatsApp tietokoneella

Vierailija
21.05.2015 |

Osaako joku sanoa että jos mulla on WA auki tietokoneella, niin näyttääkö se kokoajan siltä että olen paikalla...? Vai ns. "sulkeutuuko" se jonkin ajan päästä...

Tykkään pitää sovellusta koneella auki, mutten haluaisi että en olisi kokoajan ns. paikalla :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:37"]

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

[/quote]

Ja miten tämä liittyy AP:n kysymykseen?

Vierailija
2/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:41"]Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]
Ok! Harmi. Tavataa silti:)) ehkäpä himo syttyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu kuin tuo pimeä häirikkö osaa vastata?

Vierailija
4/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ainakin mun kavereille et oisin koko ajan paikalla.. :/

Vierailija
5/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

Vierailija
6/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...kiitos sinulle <3

Ajattelin että katkaisis jotenkin vähän ajan päästä. Tuo kun on kätevä olla koneella, mutta sillai ikävää jos näyttää että on kokoajan paikalla :D Siitä en tykkää...kun kuitenkaan en kokoajan ole koneella, niin antaa väärää infoa. Sais olla joku namiskuukkeli millä sais laitetua niin ettei ole paikalla...vaikka auki onkin :)

Vierailija
7/8 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat asetuksista niin ei näy koskaan, että oletko paikalla vai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä