Haluun kuulla teidän anopeista
Kommentit (8)
Kuollut ja kuopattu. Olen onnekas. Kaksi kertaa naimisissa, kummallakin kertaa äidittömän miehen kanssa :)
Ei tulla oikein toimeen. Aina kun soittaa miehelleni, niin kyselee "no käykös se X vielä sitä koulua" ja "meneekös teillä miten.. onko ollut vaikeuksia" :D ja suhteemme on aina ollut ihana mieheni kanssa. Tuntuu että toivovat tämän loppuvan.. luulisi jo 4,5vuoden jälkeen että homma kestää.
Opiskelen ammattikorkeakoulussa eli en tule ikinä olemaan tarpeeksi hyvä. Tämän pystyy jo lukemaan rivien välistä. :) lisäksi olen kuullut, että lävistykset kuuluvat narkkareille ja rikollisille.. se oli kiva kuulla, kun naamassani oli tuolloin näkyvä lävistys.
Ei viitsis näitä aloituksia, joissa ap vain vaatii jotakin muilta eikä itse kerro mitään. Olisko sama ongelma anopinkin kanssa?
Kaappijuoppo. Aina kub nähdään on vähän ottanut. Onneksi nykyään vaan pari kertaa vuodessa.
Tulin. Tänään just teineille kerroin heidän upeasta mummistaan. Miten eli juuri siinä hetkessä ja oli aina täysillä mukana kaikessa, eikä koskaan dissannut ketään.
Henkirikoksenuhrina kuoli pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 02:18"]
Ei tulla, anoppi vihaa minua syvästi eikä tilanne ole korjattavissa sillä inhon kohteet ei ole muokattavissa (olen käynyt kaksoistutkinnon, eli pitää minua ammattikoulukaisena vaikka olen luonnontieteiden kandidaatti, olen kuulemma huonosta perheestä kun vanhempani ovat eronneet, isäni on yrittäjä ja äidilläni vain opistotason koulutus, olen kuulemma luonteeltani ihan väärä hänen pojalleen ja mitäs vielä...) Joo-o, tätä on nyt katseltu 6 vuotta, nyt on sentään loppunut "katsokaapas vuosi eteempäin ja vihaatte jo toisianne"- mantra.
[/quote]
Mä jotenkin ymmärrän sua. Mä olen insinööri, mieheni on käynyt peruskoulun, mutta on itse oppinut koodin tekijä.
ÄITINI ei tajua miestäni vieläkään 20 vuoden jälkeen, jatkuvaa vihjailu ja vittuilua mieheni koulutuksen puutteeseen.
Työelämässä mieheni pärjää hyvin on löytänyt hyviä tyyppejä ympärilleen ja saa koodata sielunsa kyllyydestä järkevässä duunipaikassa.
Mä laitoin hetkeksi välit äitiini poikki, että jos se ei opi ymmärtämään ihmisten erilaisuutta, niin soronoo. Nyt hän kärsii kuulemma, kun ole meitä vuosiin nähnyt. (nyt jouluna viimeksi) Sisarukseni kertovat. Mieheni on kuulemma vaatinut mua laittamaan välit poikki. Nykyään asutaan Yhdysvalloissa mieheni duunin vei meidät näille sijoille.
Äitini tuo "unelma" anoppi. Josta siskon mies ja veljen vaimo myös kertoo. Draamaa!!!
Ei tulla, anoppi vihaa minua syvästi eikä tilanne ole korjattavissa sillä inhon kohteet ei ole muokattavissa (olen käynyt kaksoistutkinnon, eli pitää minua ammattikoulukaisena vaikka olen luonnontieteiden kandidaatti, olen kuulemma huonosta perheestä kun vanhempani ovat eronneet, isäni on yrittäjä ja äidilläni vain opistotason koulutus, olen kuulemma luonteeltani ihan väärä hänen pojalleen ja mitäs vielä...)
Joo-o, tätä on nyt katseltu 6 vuotta, nyt on sentään loppunut "katsokaapas vuosi eteempäin ja vihaatte jo toisianne"- mantra.