Lue keskustelun säännöt.
Harjaatteko te uudet perunat puhtaaksi?
25.06.2015 |
Vai haittaako jos huuhtoo vain enimmät mullat pois ja niihin jää vähän multaa? Tai onko se terveydelle haitallista?
Kommentit (4)
No minä syön joskus potut pottuinaan, eli kuorineen! Siis niissä kuorissahan on terveelliset aineet myöskin. Toki joskus voi ilkeästi rasahtaa hampaassa.. mutta huuhon mä ne mutta saatan sitten syödä kuorineen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En harjaa puhtaaksi.. Vedellä (suurimmat) mullat pois.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:15"]
No on se ainakin hampaille haitallista. Pistän ne yleensäämpäriin ja pyörittelen puukepillä, jonka jälkeen huuhtelu
[/quote]
Tuota sanottiin meillä päin rumpaamiseksi. En tiedä mistä tulee, mutta kuoret saa kyytiä.
No on se ainakin hampaille haitallista. Pistän ne yleensäämpäriin ja pyörittelen puukepillä, jonka jälkeen huuhtelu