Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot vatsakivut

Vierailija
21.05.2015 |

Ongelmanaon siis oudot vatsakivut. Niitä on tullut nyt kuukauden silloin tällöin, aikaisemmin en ole vastaavaa kokenut. Kyse on siis ns. venyttävästä kivusta, tuntuu kuin joku venyttäisi vatsan sisällä jotakin pituussuunnassa, enkä pysty kivun aikana kunnolla edes istumaan, paras on mahdollisimman kippura tai sikiöasento.

Onko kellään ollut vastaavia? Mistä voisi johtua? En ole huomannut ainakaan minkään ruoka-aineen vaikuttaneen asiaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, aika jännä jos yhtäkkiä alkaisi tulemaan jotakin oireita, mutta eipä nuo kai vaarallisia ole :) ajattelin vain kysäistä :) ja minulla siis on vasta alkanut, ei lapsesta asti

ap

Vierailija
2/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kystaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tarkkailla tilannetta, kiitos viesteistä :) ap

Vierailija
4/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä vatsaa vai jommassa kummassa sivussa? Venyttääkö siis vaaka vai pysty suunnassa? Ylävatsalla (eli rintojen alta napaan noin suunnilleen) vai ala?

Vierailija
5/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen keskellä, alavatsassa, venyttää siis pystysuunnassa, melko pienellä alueella

Vierailija
6/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:41"]

suunnilleen keskellä, alavatsassa, venyttää siis pystysuunnassa, melko pienellä alueella

[/quote]

ap siis

Vierailija
7/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aina harvoin joskus sellaista ja edelleen elossa. Oon siis parikymppinen ja lapsesta asti välillä on ollut. Eikä tuollaisesta ole syytä huolestua?

Vierailija
8/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyiskö jos on alavatsalla niin kuukautiskiertoon..? Vai kuinka pienestä niitä on ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän