Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Oletteko jo siirtyneet käyttämään stringejä?

Vierailija
21.05.2015 |

Oletteko jo aloittaneet string alushousujen käytön kesä hameen, housujen ja capri pituisten housujen kanssa (valkoiset) ettei rajat näy ikävästi?! Avopuoliso jo käyttää niitä kun kevät ja lämmin tullut, muuten hipster ja boxer malleja :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina stringit jalassa oli sitten talvi,kevät, kesä tai syksy :)  N38

Vierailija
2/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mitä isompi, sen parempi. Mummokalsarit jalassa, vuodenajasta riippumatta. Ei näy rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle senkin pervo.

Vierailija
4/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset käyttää jotain alushousuja? Mä en ole mitään alushousuja käyttänyt viiteen vuoteen!

Vierailija
5/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset kuusi vuotta käyttänyt vain miesten boksereita. Kyllä, myös sen kesämekon alla.

Vierailija
6/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä stringejä, hametta tai capreja. Caprit on kamalat housut. Ihan kuin kangas olisi loppunut kesken.

Vierailija
7/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais vähitellen näiden feikkimeikkien ja muiden glitteriprinsessojen tilalle "vanhaa" kunnon karvapimppaa. Nainen saa mun puolesta pitää millaisia pöksyjä haluaa. Kunnon leveät pitsipöksyt sitäpaitsi jättää enemmän mielikuvitukselle varaa kuin joku persehikinaru.

Vierailija
8/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:24"]

Mulle kelpais vähitellen näiden feikkimeikkien ja muiden glitteriprinsessojen tilalle "vanhaa" kunnon karvapimppaa. Nainen saa mun puolesta pitää millaisia pöksyjä haluaa. Kunnon leveät pitsipöksyt sitäpaitsi jättää enemmän mielikuvitukselle varaa kuin joku persehikinaru.

[/quote]

http://www.yummyhairypussy.com/galleries/2014/11/russian-vanessa-v-undresses-and-shows-sexy-body/russian-vanessa-v-undresses-and-shows-sexy-body-12.jpg

Voi luoja kun saisi tuollaista...

Vierailija
9/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, hipsterit foevö. En käytä valkoisia housuja ja hipsterit ovat sen verran ihonmyötäiset, etteivät paina mitään rajoja housuihin.

N17

Vierailija
10/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkästään stringejä.

Vierailija
11/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen siirtyä kun käyttää ympäri vuoden.

Vierailija
12/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hameiden kanssa voi käyttää hipstereitä? Itse ainakin pidän kellohelmaisia hameita/mekkoja niin ei mitään rajoja edes näy vaikka olisi mitkä kalsarit.

Vierailija
13/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hipstereissä on esimerkiksi pitsiä niin ei siitä rajat näy sen enempää kuin narusta pyllynposkien välissä. Mukavuus menee edelle ja usein hipstereissä parempi valikoima (ja ovat vielä kauniitakin).

Vierailija
14/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pelkästään ne yllä hiihtelen tuolla ihanassa viiden asteen lämpimässä kevätsäässä. Pikkasen pakaroita paleltaa, mutta onhan nyt KEVÄT :O

Vierailija
15/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haisee persehielle

Vierailija
16/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?