Te työssäkäyvät joilla on lapsia ruokittavana, mitä valmisruokia tai puolivalmiita ruokia käytätte
Kommentit (46)
Hernekeitto, pinaatti- ja porkkanaletut, kalafilepuikot, perunahiutaleet muusia varten (ja muutenkin perunapakasteita, kuten peruna-sipuli, valkosipuliperunat), keittojuurekset.
-Perunakeittojuurekset pakaste
-perunasipulisekoitus
-sipulikeittopss
-pakastesipuli
Pinaattiletut ja pinaattikeitto. Itse tekemiin ruokiin Wok- vihanneksia. Joskus ostamme kokonaisen grillatun broilerin. Muutoin teemme ruokamme itse. Syömme hyvin vähän valmisruokia. Ja olen täysipäiväisesti työssä käyvä kahden lapsen yh eli ei ole edes toista aikuista siinä ruoan tekemisessä auttamassa.
Pinaattikeittoa, karjalanpiirakoita, salaatteja, lihaperunasoselaatikko, eväsleipä ja pakastepizzoja.
Jalostajan hernekeitto, lihaperunasosalaatiko ja pakastepizzat.
N kerran 1-2 kuukaudessa. Muut tehdään itse
Jos ostan valmisruokaa, Kokkikartano makaronilaatikko tai Saarioisten Sikke Sumarin italian kanapasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä EI syödä valmisruokia!
Hienoa, meillä syödään ja vielä ollaan hengissä. Varmaan kasvatat myös omat pottusi, itupelle.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kysytty.
Pakastepizzat (yleensä nämä menee kun teineillä on kavereita kylässä), pakastekarjalanpiirakat ja joskus lohikiusaus.
Vierailija kirjoitti:
Jalostajan hernekeitto, lihaperunasosalaatiko ja pakastepizzat.
N kerran 1-2 kuukaudessa. Muut tehdään itse
Onko jalostajan hernekeitto muka niin hyvää? se on lähes niiden iso lihapitoisuus hernekeittojen hintaista ja Jalostajassa ei ole kuin 5% lihaa.
Kotimaista Hernekeitto 3% lihaa, mutta reilusti halvempi.
Pääosin tehdään ruoat alusta asti itse paitsi pakastekasviksia syödään lähes päivittäin. Eineksiä ostetaan harvakseltaan, muutaman kerran kuukaudessa. Useimmin ostamamme einekset ovat pinaattikeitto, kalapuikot/kalaleike, perunamuusijauhe, riisipiirakat, perunasalaatti ja joku perunapakaste esim. lohkoperunat.
Valmiita salaatteja kaupasta (Makula, Hetki tai kaupan tiskiltä).
Joskus otan kaupan tiskiltä myös broilerinkoipia ja teen niiden kylkeen salaatin.
Peruna-sipulisekoitus, keittojuures, pakastevihannekset ja sipulikuutiot (niin usein pettynyt tuore sipuliin, päältä hyvän näköinen sisältä pilalla), kalafileet ja puikot, ranskalaiset, nakit, pinaattiletut ja lihikset. Noita tulee ostettua ja kyllä normaalia perus ruokaa tehdään pääsääntöisesti.
Nykyään einesruuat ovat varsin laadukkaita, itse en kyllä raaski niitä kallimpia ostaa, mutta se kellä on varaa ja tykkää, ni mikä ettei.
Hernekeitto pirkka luomu, se missä ei ole lihaa eli on vegaaninen. Pirkan vegaaniset pinaattiletut, välillä myös tavalliset. Fileekalapuikot. Perunasipulisekoitus luomu Apetit. Joskus jotain kasvispullia. Luomu keittojuurekset perunalla. Itse en näihin koske, ovat lasta varten. Yleensä teen ruoan itse, eli ovat poikkeustapauksia varten.
Kalapuikot ja ranskalaiset.
Pinaattikeitto.
Maksalaatikko.
Barillan tomaattikastike ja tonnikala.
Carbonara Snack Pot reissussa.
Eipä juuri muuta....
En ikinä syöttäisi lapselleni valmisruokia!