Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä grillaamisessa on niin h***tin hienoa?

Vierailija
21.05.2015 |

Mikä swiddu siinä grillaamisessa on niin helkkarin hienoa, että se on olevinaan nykyään oikein suomalaisen miehen beniksen jatke koko homma? Halpaa lihaa marinoidaan sorisissa mössöissä ja sitten käristetään järjettömissä, kallissa pöntöissä.

Kyllähän sitä grillattua lohta pari kertaa kesässä mielellään syö, mutta siinä kaikki. Jyrkkä ei halvoille kasslereille.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:09"]Ihana, että kiusaajille on av-palsta. Voi laukoa millaisia ilkeyksiä vaan ja kiusaajatiimi vain yläpeukuttaa.
[/quote]

olen häkeltynyt tästä keskustelun tasosta, jos tämä ei ole provo ja joku yksittäinen vajukki vaan luulee olevansa jtn. Ja juuri noille ilkeille haukkumaviesteille peukuttelua, onko käytössä monta konetta vai onko ihmiset tosiaan noin ilkeitä? Kamalaa ajatellakin.

Vierailija
2/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:09"]Ihana, että kiusaajille on av-palsta. Voi laukoa millaisia ilkeyksiä vaan ja kiusaajatiimi vain yläpeukuttaa. [/quote] olen häkeltynyt tästä keskustelun tasosta, jos tämä ei ole provo ja joku yksittäinen vajukki vaan luulee olevansa jtn. Ja juuri noille ilkeille haukkumaviesteille peukuttelua, onko käytössä monta konetta vai onko ihmiset tosiaan noin ilkeitä? Kamalaa ajatellakin.

[/quote]

ääh,ei kait ihmiset oikeasti ole ilkeitä toisilleen ei ainaskaan av mammat,kunhan väitellään muuten vaa huvikseen.Grilliruuissa on omat plussat ja miinukset,terveys ruuissa omat plussat miinukset.Kyllä kaikki täällä tietää ruokien haittapuolet sekä terveelliset puolet.Tiedostavathan esim. tupakoivatkin ihmiset tupakan haittapuolet mutta niin vaan siitäkin saadaan väittelyä aikaiseksi.Joo ei väitteleminen ole täällä av:ä mitenkään erityistä kiusantekoa vaan kuuluu normi asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en tykkää grillatun ruoan mausta. Ja muuurinpohjaletut on ihan karmeita. Siitä pannusta jää tosi hirveä maku lettuihin.

Mutta, mä tykkään siitä grillauksesta tapahtumana, joka on yleensä hyväntuulinen. Ja niistä lisukkeista. Saalaatista, juomista jne.

Vierailija
4/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin HK:n siniseni kylmänä suoraan pakkausmuoveista ykkösoluen kera. Ihme hifistelyä tuollainen grillailu.

Vierailija
5/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin grilli mitä syyttää. Kanaa ja kaalia on taas syöty kuukausia ja läskit vaan hyllyy navan ympärillä. Taidan ryhtyä vitutuksen kunniaksi vegaaniksi ja juoda vodkaa, olutta ja muita kasvisruokia  koko kesän.

Vierailija
6/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että kiusaajille on av-palsta. Voi laukoa millaisia ilkeyksiä vaan ja kiusaajatiimi vain yläpeukuttaa.

Vierailija
7/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:07"]

Olisikin grilli mitä syyttää. Kanaa ja kaalia on taas syöty kuukausia ja läskit vaan hyllyy navan ympärillä. Taidan ryhtyä vitutuksen kunniaksi vegaaniksi ja juoda vodkaa, olutta ja muita kasvisruokia  koko kesän.

[/quote]

Ettei vaan olisi kana uiskennellut kermakastikkeissa ja kaalinpala pelkkänä koristeena. Olutta viikonloppuisin tissuteltu ja krapulakebabbeja tilailtu. Koska eihän tuo kerta tai pari viikossa mitään haittaa. Töissä kahvitauolla maitoin, huom maistoin vain, pullaa, kun niin hiukoi. 

Itsepetos - tuo kavala tauti. 

Vierailija
8/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ruokaa laittaessa voi samalla nauttia ulkoilmasta. Se, kun aurinko lämmittää ja ruoka tuoksuu. Se, kun ruoan maussa on ihan oma, ulkona grillattu makunsa, joka sopii kesään kuin lumi talveen. Nam!

Huomenna meillä korkataan grillauskausi töiden jälkeen. Grilliin menee satayvartaita ja tuoretta ananasta.

Vierailija
9/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:24"]

Se, että ruokaa laittaessa voi samalla nauttia ulkoilmasta. Se, kun aurinko lämmittää ja ruoka tuoksuu. Se, kun ruoan maussa on ihan oma, ulkona grillattu makunsa, joka sopii kesään kuin lumi talveen. Nam!

Huomenna meillä korkataan grillauskausi töiden jälkeen. Grilliin menee satayvartaita ja tuoretta ananasta.

[/quote]

o.O Ananas = hedelmä http://fi.wikipedia.org/wiki/Ananas

Vierailija
10/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hienoa. Se on vaan kivaa, yhdistettynä muihin pihajuttuihin. 

Vierailija
11/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:24"]

[/quote]

o.O Ananas = hedelmä http://fi.wikipedia.org/wiki/Ananas

[/quote]

näin on,ja jos joku ei huomannut niin ananas on peltokasvi.

Vierailija
12/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee näistä terveysintoilijoista sellainen olo, että kuinkahan kauheeta elämä mahtaa olla. Ei se haittaa jos ihan pitää tuon intoilun omana tietona, mutta tuollainen tuputus on rasittavaa. Vertaan terveysintoilijoita jotka saarnaavat uskovaisiin ja Jehovan todistajiin ärsyttävyydessään.

Vierailija
13/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:51"]

Joskus tulee näistä terveysintoilijoista sellainen olo, että kuinkahan kauheeta elämä mahtaa olla. Ei se haittaa jos ihan pitää tuon intoilun omana tietona, mutta tuollainen tuputus on rasittavaa. Vertaan terveysintoilijoita jotka saarnaavat uskovaisiin ja Jehovan todistajiin ärsyttävyydessään.

[/quote]

Ettekö te vitun läskit tajua, miten kalliiksi tulette meidän terveellisesti elävien ihmisten kukkarolle!!???

Mieluusti minä käyttäisin verorahani vaikka opetustoimeen kuin sairaanhoitoon, jos ihminen on itse syönyt itsensä kipeäksi! 

Vierailija
14/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä. Nykyisin on hyväksyttävämpää olla läski ja syödä mitä sattuu kuin elää terveellisesti. No se on kai sitä demokratiaa, että enemmistön mielipide voittaa...

Vierailija
15/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni grillaa paljon muutakin kuin lihaa tai makkaraa. Munakoisoa, tomaattia, kesäkurpitaa, maissia, persikkaa, ananasta, sipulia, halloumia, fetaa, perunanyyttejä jne. 

Vierailija
16/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:55"]Tää on just tätä. Nykyisin on hyväksyttävämpää olla läski ja syödä mitä sattuu kuin elää terveellisesti. No se on kai sitä demokratiaa, että enemmistön mielipide voittaa...
[/quote]ja tällaiset läskittelyviestit eivät ketään terveysintopäiksi tee. Tulee vain mieleen, että terveysihmiset ovat kireitä kuin kilin... harmi, tärkeä asiahan terveys on.

Vierailija
17/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Ettekö te vitun läskit tajua, miten kalliiksi tulette meidän terveellisesti elävien ihmisten kukkarolle!!???

Mieluusti minä käyttäisin verorahani vaikka opetustoimeen kuin sairaanhoitoon, jos ihminen on itse syönyt itsensä kipeäksi! 

[/quote]

Lääkityksesi ei ole nyt kohdillaan.

Vierailija
18/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä vituttaa, kun toiset pystyvät siihen, mihin itse ei kykene = elämään terveellisesti, näyttämään hyvältä ja vieläpä nauttimaan elämästä, jopa siitä hyi_miten_kamlasta_terveysruuasta :D

Vierailija
19/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän siinä mitään hienoa ole, mutta hyvää ruokaa se on. Kesällä tulee paljon grillailtua, mutta sitten on piiiiiitkä tauko ilman grilliruokaa. Jos tähän kuollaan, niin sitten kuollaan.

En mä nyt käsitä, miten grilliruoka olisi välttämättä rasvaista ja epäterveellistä. Meillä aika tavallinen kesäpäivän ateria on grillattua kalaa, kanaa tai karitsaa ja iso kasa raikasta salaattia sen kanssa. Joskus grillattuja vihanneksia. Enemmän grillailut sijoittuu viikonloppuun ja lomaan. Lomalla saatetaan syödä grilliruokaa monta kertaa viikossa.

En mä nyt osaa tuota nähdä kauheasti enempää epäterveellisenä nähdä kuin jotain perunaa ja soosia.

Tai edes fitness -ruokavaliota, jossa syödään kanaa ja salaattia (ja parsakaalia ja rahkaa). Ei se kana nyt niiiiiin paljon epäterveellisemmäksi grillissä muutu kuin pannulla paistamalla.

Vierailija
20/114 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on asiat elämässä, jos ruoka on sen keskipiste. Ollaan niin olevinaan, kun minä poika se nautin rasvaisesta piffistä ja sangollisesta olutta, aijai tämä se on elämää. Jää koko elämä elämättä, kun suu vaahdossa vaan mättää menemään.