Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on tinderöinti nelikymppisenä?

Vierailija
29.04.2026 |

En ole ajatellut aloittaa, mutta kiinnostaa, onko se yhtä ankeaa, vähemmän ankeaa vai vielä ankeampaa kuin kolmekymppisenä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. 

Vierailija
2/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtä perseestä minkä ikäisenä tahansa. Miehenä eritoten sen takia, kun sukupuolijakauma on niin vääristynyt. Naisena sen takia, kun tykkäyksiä tulee ylitsevuotavan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhtä perseestä minkä ikäisenä tahansa. Miehenä eritoten sen takia, kun sukupuolijakauma on niin vääristynyt. Naisena sen takia, kun tykkäyksiä tulee ylitsevuotavan paljon.

Naista siis harmittaa kun saa aina tykkäyksen mieheltä josta itse tykkää? On kyllä kauheaa.

Vierailija
4/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista siis harmittaa kun saa aina tykkäyksen mieheltä josta itse tykkää? On kyllä kauheaa.

Miehet tykkää kaikista eli ei tarkoita miehen puolelta vielä mitään. 

Vierailija
5/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet turhatuvat siihen, kun tykkäyksiä ei tule juuri lainkaan. Sen takia tykkäävät vähän joka profiilista kunnolla niihin tutustumatta, jolloin katastrofin ainekset ovat valmiit.

Vierailija
6/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet turhatuvat siihen, kun tykkäyksiä ei tule juuri lainkaan. Sen takia tykkäävät vähän joka profiilista kunnolla niihin tutustumatta, jolloin katastrofin ainekset ovat valmiit.

Minkä katastrofin?  Tykkään siellä lähes kaikista, teen aina uuden profiilin kun vapaalla vakituisesta.

t.osa-aika sinkku

Vierailija
7/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko. Treffejä jonoksi asti. Pitäs jaksaa vielä kolmet tänään. M42

Vierailija
8/8 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillua ainakin sai helpolla.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan