onko kukaan tiirikoinut mikroaaltouunista äänet pois
Miksi sen piippausäänen pitää olla niiiiin kova? Yritä siinä nyt lämmitellä mitään ilman että muu perhe herää..
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:32"]Käyttöohjeissa nevotaan, miten äänet saa pois. Oon itekin ottanut.
[/quote]
Oikeestiko??pitääpä tutkia
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:32"]Käyttöohjeissa nevotaan, miten äänet saa pois. Oon itekin ottanut. [/quote] Oikeestiko??pitääpä tutkia
[/quote]
Ainakin uudemmissa malleissa...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:32"]Käyttöohjeissa nevotaan, miten äänet saa pois. Oon itekin ottanut. [/quote] Oikeestiko??pitääpä tutkia
[/quote]
Ainakin uudemmissa malleissa...
[/quote]
Olisi muuten hirveää, jos ei olisi tajunnut tuota ja äänet olisikin saanut pois. Varsinkin, kun joku on syönyt keskellä yötä :)
Meillä ei kyllä ainakaan saa :(
En muutenkaan ymmärrä tätä piippausvimmaa. Syö siinä sitten aamulla aamupalaa, kun muu perhe nukkuu: ensin piippaa vedenkeitin, sitten mikro ja lopuksi vielä leivänpaahdin! Pesukone soittaa ohjelman loputtua oikein kunnon lurituksen, sen kyllä sais pois päältä, mutten oo viittiny :-)
No pitää kai siitä ääntä lähteä. Mitähän naapurit ajattelisivat elintasostamme jos meiltä ei koskaan kuuluisi mikrouunin piippausta?
Avaan luukun ennen piippausta. Jätän luukun auki.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:56"]Avaan luukun ennen piippausta. Jätän luukun auki.
[/quote]
Ja kun sen loppuajan nollaa, kuuluu piippaua
Käyttöohjeissa nevotaan, miten äänet saa pois. Oon itekin ottanut.