Kaveri hylkäsi, itkettää
Ei kuulemma halua enää olla kanssani kun olen niin erilainen eikä "kemiat kohtaa". Olimme parhaita ystäviä kaksi vuotta, elämäni parhaat kaksi vuotta. Hän oli aina huolehtiva ja välittävä, meillä oli hauskaa yhdessä ja voin paremmin kuin koskaan. Kyseisen henkilön kanssa en voinut koskaan huonosti.
Muutenkin pohjalla on masentuneisuutta ja muuta. En oikein tiedä mitä elämälläni tekisin, tuntuu että pohja vedettiin lopullisesti jalkojen alta.
Kommentit (9)
Kaveri miesystävä vaik manipuloinu lopettamaan kaverisuhteenne, koska mies niin omistava?
Nro 4: Olemme sinkkuja kummatkin. Tuntui ettei meillä edes ollut aikaa suhteillemme, kun olimme niin läheisiä. Kaverinikin ihan tyytyväinen elämäänsä ja sanoi useaan otteeseen että olen yksi tärkeimmistä asioista hänen elämässään. Vielä pari päivää sitten meillä oli kivaa ja olimme yhdessä, juttelimme elämästä ja kaikesta muustakin. Sitten kaveri hiljeni päiväksi (juttelemme päivittäin) ja tänään (eilen) aamulla sanoi ettei halua enää olla kanssani ollenkaan ja parempi katkaista välit... Sanoi myös etten merkitse hänelle mitään.
Tuntuu että olen niin hajalla muutenkin, elämäni on murrosvaiheessa... En oikein tiedä mitä tekisin tällä tai mitä varten olen täällä. Olen loittoontunut monista kavereistani, enkä ole enää ammatistanikaan niin varma. Olen kasvanut hirveästi henkisellä tasolla, enkä enää tiedä kuka olen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:37"]
Tuntuu että olen niin hajalla muutenkin, elämäni on murrosvaiheessa... En oikein tiedä mitä tekisin tällä tai mitä varten olen täällä. Olen loittoontunut monista kavereistani, enkä ole enää ammatistanikaan niin varma. Olen kasvanut hirveästi henkisellä tasolla, enkä enää tiedä kuka olen.
[/quote]
Hei! Vaikka oletkin "hämmentyneessä tilassa" elämässäsi nyt, niin haluaisin kuitenkin sanoa sinulle tämän: Uskon, että sinua rakastetaan tälläkin hetkellä enemmän kuin voit aavistaakaan, ja että saadessasi kosketuksen tuohon rakkauteen voit kokea myös turvallisuutta ja tarkoitusta sen epäselvyydenkin keskellä, jota kirjoitit kokevasi parhaillaan - rakkautta, tarkoitusta ja turvaa muutoksen keskellä kuvaillaan mielestäni koskettavasti tässä (videossa) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Oletko mahdollisesti kokenut lapsuudessasi jotakin ikävää suhteessa äitiisi tai johonkin muuhun lapsuuden naishahmoon?
Usko pois, elämä tuo sulle aikanaan uusia kavereita jotka eivät petä luottamustasi.
Olipa reilu kaveri :(