Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lantio 82 cm, rinnanympärys 86 cm, mikä vartalotyyppi olen?

Vierailija
21.05.2015 |

Viisaammat kertokaa? Olen 162 cm pitkä ja painan 51 kg.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

HUPS! Sanoin vyötärön väärin, eli se on 68 cm, ei 86! :D

Eli mitat on rinta 89 cm, vyötärö 68 cm, lantio 82 cm. Ja tosiaan siis vatsa pömpöttää hiukan, kun menkat on jostain syystä jo 4 viikkoa myöhässä (en ole raskaana). Varmaan normaalitilassa hiukan pienempi tuo vyötärömitta.

Ja tosiaan pituus 162 cm, paino 51 kg, olen todella lihaksikas ja rasvaprosentti on alhainen.

Ap

Vierailija
22/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]

Hei!

Eli mitat on rinta 89 cm, vyötärö 68 cm, lantio 82 cm. Ja tosiaan siis vatsa pömpöttää hiukan, kun menkat on jostain syystä jo 4 viikkoa myöhässä (en ole raskaana). Varmaan normaalitilassa hiukan pienempi tuo vyötärömitta.

Ja tosiaan pituus 162 cm, paino 51 kg, olen todella lihaksikas ja rasvaprosentti on alhainen.

Ap

[/quote]

Vautsi, siinä on kyllä aika ihanteelliset mitat. Iso rinnanympäryksesi varmaankin johtuu juuri lihaksikkuudestasi, sillä kun hartiat ja "siivet" (lihakset kainalon alla) kasvavat, muuttuu rinnanympäryskin suuresti ja tämän lisäksi vielä itse rintalihaksetkin tietenkin kasvavat, vaikkakin tässä prosessissa saattaa tissien rasvat palaa.

Vierailija
24/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta. Mulla on aika paljon lihasmassaa rintalihaksissa ja selässä, siitä johtunee tuo leveähkö rinnanympärysmitta. Rintojen kuppikoko on C.

Ap

Vierailija
25/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:10"]Mittasin uudelleen tarkemmin. Lantio 82 cm, vyötärö 86 cm ja rinnanympärys 89 cm. Olen tosi lihaksikas, voisiko paksu vyötärö selittyä vatsalihaksilla?

Ap
[/quote] Olet...mies!

Vierailija
26/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi kapealanteinen! Jos sinulla on leveät hartiat, olet varmaan V-tyyppi. Jos ei, sitten ehkä suora. Näet itse parhaiten kun katsot peilistä/otat valokuvan alusvaatteet päällä ja annat tuntemattoman kommentoida.

Vierailija
27/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]Hei!

Ap
[/quote] Just joo. Oot joku himoliikkuja fitnessbimbo ja ihan ku et tietäis vartalotyyppiäsi kun sitä arvatenkin jatkuvasti kuvaat selfienä..

Vierailija
28/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun olen 37v. yksivuotiaan äiti ja uskokaa tai älkää, NYT vasta ekaa kertaa elämässäni mittailen itseäni! :D Ennen en ole näitä asioita edes ajatellut, mutta olen menossa naimisiin ja kaverini, joka tekee puvun minulle, oli täällä äsken mittailemassa kanssani minua. :) 

Ap

Vierailija
29/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]

Hei!

Ap

[/quote]

Olen itse 162cm ja painan 54kg. Mun mitat on rinnan ympärys 89cm, lantio 91cm ja vyötärö 66cm. Oon itse mielestäni todella selvä tiimalasi, niin selvä, että aika harvoin tulee vastaan yhtä selvästi ns x-vartaloa. Ehkä mun pituus jotenkin korostaa vielä tätä vartalotyyppiä kun tavallaan lantion kaari jää lyhyemmäksi jos vertaa esim. 10cm pidempiin naisiin.  Sanoisit, että olet tiimalasi jos kynähameet ei käy sulle :) 

Vierailija
30/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kynähameet sopii mulle tosi hyvin.

Mittailin huvin vuoksi myös jalkojeni pituuden, kun aloin miettii olenko pitkä- vai lyhytjalkainen... Jalan mitta kantapäästä nivuseen oli 80 cm, eli ilmeisesti lyhytjalkaisten leiriin kuulutaan. :D

Ap

Vierailija
31/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni hoikkalanteisena (lantionympärykseni on n. 93cm), mutta taidan olla väärässä..:O

Vierailija
32/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet bosa nova.

Vierailija
33/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:35"]

Mittailin huvin vuoksi myös jalkojeni pituuden, kun aloin miettii olenko pitkä- vai lyhytjalkainen... Jalan mitta kantapäästä nivuseen oli 80 cm, eli ilmeisesti lyhytjalkaisten leiriin kuulutaan. :D

Ap

[/quote]

Ehkä, et sitten ihan puhdas tiimalasi ole. Tuo kynähame on lähinnä sellainen, jonka olen itse huomannut. Jos on leveä lantio, se näyttää huonolta, ja tiimalasivartalossahan on yleensä leveä lantio. Kai se voi riippua muistakin seikoista tietenkin. Mittasin itsekin jalan pituuden ja tuli sama tulos eli 80cm :)

Vierailija
34/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:35"]

Ap

[/quote]

Ehkä, et sitten ihan puhdas tiimalasi ole. Tuo kynähame on lähinnä sellainen, jonka olen itse huomannut. Jos on leveä lantio, se näyttää huonolta, ja tiimalasivartalossahan on yleensä leveä lantio. Kai se voi riippua muistakin seikoista tietenkin. Mittasin itsekin jalan pituuden ja tuli sama tulos eli 80cm :)
[/quote]

Sehän on juuri päinvastoin, kynähame korostaa kauniisti lantion ja vyötärön välistä eroa.

Vierailija
35/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vartalotyyppi on, jos lantio 110 ja vyötärö 85?

Vierailija
36/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:35"] Itse asiassa kynähameet sopii mulle tosi hyvin. Mittailin huvin vuoksi myös jalkojeni pituuden, kun aloin miettii olenko pitkä- vai lyhytjalkainen... Jalan mitta kantapäästä nivuseen oli 80 cm, eli ilmeisesti lyhytjalkaisten leiriin kuulutaan. :D Ap [/quote] Ehkä, et sitten ihan puhdas tiimalasi ole. Tuo kynähame on lähinnä sellainen, jonka olen itse huomannut. Jos on leveä lantio, se näyttää huonolta, ja tiimalasivartalossahan on yleensä leveä lantio. Kai se voi riippua muistakin seikoista tietenkin. Mittasin itsekin jalan pituuden ja tuli sama tulos eli 80cm :) [/quote] Sehän on juuri päinvastoin, kynähame korostaa kauniisti lantion ja vyötärön välistä eroa.

[/quote]

Ehkä se riippuu sitten siitä kuinka leveä se lantio on suhteessa vyötäröön. Sanoinkin jo aikaisemmin, että minulla se on todella kurvikas ja harvoin tulee samanlaisia vastaan. Myös hartialinja korostaa voimakkaasti vartaloni x-mallia. Ehkä niillä, joilla ei ole niin selvä tuo lantion ja vyötärön kurvi tai pidemmällä ihmisellä se on loivempi, niin heillä varmaan näyttää ihan hyvälle kynähameet. 

Itse en pidä kynähameita tästä syystä vaikka vähän hoikempi olenkin: 

http://1.bp.blogspot.com/-LuV_vgGUmlc/VGx6eZDJ4iI/AAAAAAABE3M/WvmAFXsgYjI/s1600/2.png

Vierailija
37/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fiiniks.net/uutuus-tyylitesteri/ löysin tuollaisen, en kokeillut mutta toivottavasti toimii. Arvelisin että olet y-tyyppiä (sama kuin v, mansikka ja ylösalaisin käännettykolmio) http://pukeutumisopas.com/vartalotyypit-ja-varit-pukeutumisessa/

Vierailija
38/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan olen siis tiimalasi. Luulin olevani pehmeä suora, vaikka toisaalta kaikki housut on vääränlaisia mulle (eikös tiimalaseilla sitä ongelmaa) ja tahtoo valua alas. Ala- ja yläosa vaatteissa on sama koko.

ei ap.

Vierailija
39/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli vain neljä vaihtoehtoa, uskon että olet ennemmin pehmeä suora kuin tiimalasi, koska tiimalasissa muistaakseni lastion ja vyötärön erotus oli yli 20 cm, sulla vaan 14. Sulla ei ilmeisesti ole leveämmät hartiat kuin lantio, että olisit tuo y-vartalo?

38

Vierailija
40/45 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartaloluokitus: Pötkylä.