Lantio 82 cm, rinnanympärys 86 cm, mikä vartalotyyppi olen?
Viisaammat kertokaa? Olen 162 cm pitkä ja painan 51 kg.
Kommentit (45)
Jos vyötärö alle 60, olet tiimalasi.
Lantio- ja rinnanympärys ovat lähes samat. Jos vyötärö selvästi kapeampi, olet tiimalasi. Jos taas isompi, olet omenavartaloinen. Jos olet tasapaksu, mutta harteikas, olet t-mallinen.
Mittasin uudelleen tarkemmin. Lantio 82 cm, vyötärö 86 cm ja rinnanympärys 89 cm. Olen tosi lihaksikas, voisiko paksu vyötärö selittyä vatsalihaksilla?
Ap
Ylösalaisin käännetty päärynä?
Ei kun noiden uusien mittojen perusteella suorahko vartalo, tasapaksu. Olikohan se kirjaimissa I vai H...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:13"]Ylösalaisin käännetty päärynä?
Ei kun noiden uusien mittojen perusteella suorahko vartalo, tasapaksu. Olikohan se kirjaimissa I vai H...
[/quote]
Tai ei siis niinkään "paksu", mutta... u know.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:10"]Mittasin uudelleen tarkemmin. Lantio 82 cm, vyötärö 86 cm ja rinnanympärys 89 cm. Olen tosi lihaksikas, voisiko paksu vyötärö selittyä vatsalihaksilla?
Ap
[/quote]
Kuulostaa omenatyypiltä. Vatsa varmaan myös pömpöttää jonkin verran. Muutoin aika mahdotonta, että se on lantiota isompi.
No vatsa pömpöttää varmaan siksi, kun menkat myöhässä (en ole raskaana). Ap
Tasapaksu olet. Aika suuri vyötärönympärys, jos ei rasvaa ni oot kyllä tosi lihaksikas. Mulla vy normaalitilassa 64cm mutta rinta 96cm ja lantio 98cm. Nyt oon raskaana, oon pallo.
I- kirjain varmaankin. Tasapaksu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:15"]Tasapaksu olet. Aika suuri vyötärönympärys, jos ei rasvaa ni oot kyllä tosi lihaksikas. Mulla vy normaalitilassa 64cm mutta rinta 96cm ja lantio 98cm. Nyt oon raskaana, oon pallo.
[/quote]
sä vasta ruma olet, hyi.
Mä olen aina ollut pötkylä mutta kyllä mulla on silti selkeästi vyötärö (varsinkin nyt treenauksen tuloksena) - mitat 95-77-95, painan 62 kiloa.
10 kiloa kevyempänä vyötäröni oli 70cm eli vaikka bmi oli 19 en ollut kovin kapeavyötäröinen silloinkaan. Lantio-vyötärösuhde on aina ollut 0,81 (16-55v:nä)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:10"]
Mittasin uudelleen tarkemmin. Lantio 82 cm, vyötärö 86 cm ja rinnanympärys 89 cm. Olen tosi lihaksikas, voisiko paksu vyötärö selittyä vatsalihaksilla?
Ap
[/quote]
vyötärö 86 cm? Onko tuossa mittausvirhe?
Itse olen mielestäni omenavartaloinen, vy 84. Pituutta saman verran kuin sinulla, painoa varmaan 15 kg enemmän.
Vyötärö 86? Itse olen 180cm pitkä ja ylipainoa lähes 20kg ja mulla on mitat 112-85-116
Ihanteelliset mitat naisillehan ovat ns. 7:10 suhde vyötärön lantion ympärysmittaan.
Missitasolle jos haluat niin vaatii vielä vähän enemmän tämän lisäksi.
kerro vyötärönympärys