Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä inhoat, josta muut yleensä pitävät? :)

Vierailija
21.05.2015 |

Itse en voi sietää cheekkiä tai oliiveja :D

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa :( Musta se sulanut juusto on hirveintä ikinä. Kauheita rasvalättyjä (enkä ole edes minkään sortin fitness-ihminen).

(Etenkin suomalaisia) naislaulajia. Jenni Vartiainen on listan kärkinimi. Oikein ylirunolliset sanoitukset, uliseva laulutapa, venyvä musiikki taustalla, huojuvat puut ja hulmuavat hameenhelmat musavideoissa, muka-herkkää, aargh..!

Vierailija
102/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävät mateljat huono sää ilkeät ihmiset ym!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein bilettämistä. No, tokikaan kaikki ei tästä pidä, mutta etenkin tässä mun ikäluokassa tai mun tuttavien joukossa tunnen välillä olevani poikkeus. Tykkään kyllä juhlia, mutta en usein. Ja sillonkin viihdyn paremmin jossain terassilla istumassa tms, baarit ei oikein vakuuta mua nykysin.

Vierailija
104/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa. Inhoan sen makua! En ole juonut maitoa seitsemään vuoteen (syön kyllä muita maitotuotteita). t12

Vierailija
105/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäistä terassilla istumista, jos jossain pitää istuskella tuntitolkulla siideripullo kourassa, niin mielummin kököttäisin vaikka puistossa tai rannalla, kuin ahtaalla terassilla.

Vierailija
106/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökaajien kyykyttämisestä en pidä, mitä lähes kaikki savuttomat tekee.

Vierailija
107/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita

Vierailija
108/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiveja nami.alkoholia yök, verimakkara yök, maksalaattikko yök.homejuusto yök.persut yök.anaaliseksi yök.suuseksi yök

Vierailija
109/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, ettei naapuria moikata ja ettei kukaan halua olla ystävä, kyräilyä, kateutta.

Vierailija
110/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmotteluhoitoja

Vierailija
111/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyksien tylsyys ja turhuuksien turhuus on kyllä kesämökki.

Vierailija
112/219 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilua, ihan kaikkea. Tarkoitan urheilun seuraamista.Lenkkeilen mielelläni ja käyn salilla, mutta en tiedä mitään puuduttavampaa kuin olla seurassa jossa puhutaan tai seurataan urheilua.
En myöskään pidä noista 106. Mainitsemista hemmotteluhoidoista.

Vierailija
113/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia ns. etnisiä ruokia: kiinalaista, intialaista, thaimaalaista, nepalilaista jne.

Vierailija
114/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa tai Facebookissa itsensä esittely
Häät ja muut isot juhlat
Kimppasaunominen
Hemmotteluhoidot
Naisten illanvietot
Työpaikan tyky-toiminta ja muu hengen nostatus

Miksiköhän kaikki tuollainen tuntuu niin teennäiseltä..? Tai sitten oon liikkunut väärissä porukoissa! ;)

Vierailija
115/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronilaatikko, game of thrones, fitness, merkkivaatteiden/laukkujen palvonta, yhden yön jutut (no ei varmaan suurin osa tykkää, mutta aika moni kuitenkin), suurin osa kotimaisesta musiikista

Vierailija
116/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan vuohenjuustoa! Olen kasvissyöjä ja törmään jatkuvasti siihen, että oletetaan kaikkien ihmisten rakastavan vuohenjuustoa, ja tosi usein ainoa lihaton vaihtoehto sisältää sitä. Ravintoloissa onneksi juuston saa yleensä vaihdettua, ja nykyään olen niin viisas, että ilmoitan erityisruokavalioita kysyttäessä myös, etten syö vuohenjuustoa. :D

Inhoan myös hellettä yli kaiken! Kohta taas alkaa se hehkutus, miten ihanaa on, kun lämpötila on monta viikkoa yli 30 astetta ja kyllä nyt jokaisen suomalaisen tulee nauttia vaikka hampaat irvessä.

Lisäksi inhoan saunailtoja. En tajua, miksi jotkut ihmiset haluavat aina pitää niitä. Inhoan olla alasti puolituttujen kanssa (pahinta on työpaikan saunaillat) ja porukalla peseytymistä. Ja sitten on punainen naama ja märkä tukka lopun iltaa. Yksin tai miehen kanssa saunominen on ok, kun siihen ei tarvitse liittää mitään sosiaalisointia vaan voi rentoutua, ottaa pari siideriä ja mennä sitten nukkumaan.

Vierailija
117/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän päälle laitettavia kylmiä leikkeleitä. Kuvottavaa jo ajatella, vaikka muutoin lihaa voin syödä.

Vierailija
118/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi

Vierailija
119/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareita, ketsuppia, johanna kurkelaa, suvi teräsniskaa, tietokoneanimaatioita, aku hirviniemeä, apulantaa, turkin lomia, suklaa-banaanijätskiä

Vierailija
120/219 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta elokuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän