Mitä sinä inhoat, josta muut yleensä pitävät? :)
Kommentit (219)
Saunailtoja, yhdessä saunomista
Läheisiä ystävyyssuhteita
Banaaneja
Voileipäkakkua
Kanansiipiä
Ribsejä, kyljyksiä
Kaljaa, tavallista lonkeroa
Sunnuntaipäiviä
Sukujuhlia
Paljuja, poreammeita
Puolisoni aina sanoo että mä en tykkää hauskasta, saattaa olla hiukan oikeassa :D Tai sit mulla vaan on oma käsitys siitä mikä on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:07"]
Alkoholin maku. Tai siis oletan, että ihmiset pitää siitä, kun tykkäävät alkoholia juoda.
[/quote]
Harva varmaan pitää alkoholin mausta. Puhdas alkoholi ei varmasti maistu kenellekään maun vuoksi.
Alkoholipitoisia juomia juodaan humalluttavan vaikutuksen takia. Viinien maistelijat ovat vain tekopyhiä hienostelijoita.
[/quote] Minä juon punaviiniä nimenomaan sen maun vuoksi. Mutta ethän sinä sitä käsitä, kun sinulle se känniin tulo on tärkein asia. Vain juntit juovat humaltuakseen. T: tekopyhä hienostelija
Saksanpähkinöitä, banaania, ryhmäliikuntaa.
Arman Alizad, Jeesuksen opetuslapset, ravintoterapeutti joku Partanen, ABC-huoltoasema, neon-valot, Mazda 3, ns. luonnollinen kauneusihanne (hyi vittu!), sorsat ihmisten ilmoilla, Turku
Romanttiset komediat tai jotkut, the Holiday tyyliset,mainstream "draamat".
Kalja, banaani, oliivit, helle, kesä (tykkään enemmän syksystä ja keväästä).
Perunamuusia, kaikkia possuruokia, marmeladia (vihreät kuulat Hyh:s), yleisiä uimarantoja vaikka niissä käynkin, cheekkiä, juorulehtiä
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:00"]
Saunaillat. Kiva siinä seurustella ihmisten kanssa kun pitää kokoajan olla riisumassa tai kuivaamassa tai pukemassa ja sitten pitäisi vielä lähteä johonkin baariin ja uudelleen meikata ja kuivata hiuksia kun naama helottaa punaisena ja hiukset tarttuu hikiseen otsaan.
[/quote]
Just tämä! Rakastan saunomista, mutten osana illanviettoa, jos on tarkoitus lähteä johonkin jatkamaan. Samaan kategoriaan menee saunaintoilijat, jotka pyytävät aina saunakaveriksi ja sitten kun sinne vihdoin menee, niin tämän tyypin intohimoinen saunominen kestää sen 10-15min kaikkinensa. *ja taas kuivatellaan loppuilta hiuksia*
Vadelmia. En voi sietää sitä missään muodossa. Esim. jätän ostamatta vaatteet, joita kuvaillaan vadelmanpunaisiksi tai en voi juoda sekamehua jos purkin kyljessä on kuva vadelmasta. NIIN oksettavaa.
Puheliaita ja pirteitä, aina iloisia, ekstroverttejä. En kestä niiden seuraa yhtään
Kylpylät. Olen muutamassa käynyt ulkomailla, kun perhe niihin haluaa, mutta en vain itse tykkää istua siellä vedessä ja kaikki mutahoidot lähinnä ahdistavat ajatuksenakin.
Kalja, III sellainen, miten toiset pystyy litkimään sitä tuoppitolkulla, naisetkin. Ei edes hyvänmakuista, ei vie janoa, tursottaa ja pierettää ja tulee pöhnäinen olo. Ihan pelkkä suomalainen sopulituote, on pakko tykätä, muuten erottuu joukosta. Siiderin lipitys ei paljon kummempaa. Hyvä viini voi maistua ruoan kanssa, mutta sekin täysin yliarvostettua. AI niin, tähän lipityskulttuuriinhan sopii notkuilu jossain karja-aitauksessa katsellen ja arvostellen ohikulkijoita.
Tatuointeja, hyi että ne on rumia, kaikki!!!
Kookos. Ällöttää ajatus. Oksettaa ajatus Bounty-suklaapatukasta. Yäk!
En myöskään pidä lihasta, joten olen kasvissyöjä.
Saunomista. En tykkää istua kuumassa huoneessa ja hikoilla.