Mitä sinä inhoat, josta muut yleensä pitävät? :)
Kommentit (219)
Kokovalkoinen tai vaan todella vaalea sisustus. Kuvienkin katsominen ahdistaa.
Kännyköitä! Minulla ei ole yhtään, eikä tule.
Syömistä seurassa. Esim. häät, kutsut, isot päivälliset tai illalliset. En pysty nauttimaan ruuasta puolituttujen tai vieraiden kanssa.
Alkoholista, cheetoksista (varsinkaan flaming hot!), in'n'outin ruuasta, unelmatortusta. Joku jo mainitsikin Sannin ja Jannan musiikin, samoin Jenni Vartiaisen ja Anna Puun pseudotaiteellinen runotyttöulina ei nappaa yhtään.
Alkoholin maku, olut, vuohenjuusto, oliivit, nykyään jokapaikassa hehkutettu avokado ( maistuu samalle, kuin lusikoisi flooraa paljaaltaan suuhun ), bikinifitness buumi, ripsi- ja hiuspidennykset, merkkituotteiden nimeen vannovat, suomalainen musiikki, kashmir ym....
Avokado, persikka, appelsiini, rucola, vuohenjuusto, vispipuuro ja marjakeitot, hyh
Autolla ajaminen, puhelujen soittaminen
Inhota on liian vahva sana. Mutta ruskeet silmät ei oo koskaan ollu mulle sellanen ilmestys, että mun ympärillä alkais suorastaan leijumaan pieniä vaaleenpunasia sydämiä. Njäh, plaah, ei.
Vaalee vehnäpaahtoleipä... eihän se pirun läpyskä oo mitään muuta ku epäterveellistä mautonta mössöä >:(
Siivoamista. Pakko muiden naisten on tykätä siitä kun ne tekee sitä yhtenään.
Alkoholi, kimppasauna, vesimelooni sekä kissat
Sirkusmaailma ja etenkin klovnit. Miimikot. Facebook. Sex in the City -sarja ja elokuvat. Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:12"]Rantalomia
[/quote]
Taidat olla katkera, kun et koskaan itse pääse rantalomalle?
Poistakaa ylempi viesti, tuli vahingossa väärään ketjuun.