Kohtutulehdus ja lantiokipu
Kuinka nopeasti teillä on antibiootit lähteneet vaikuttamaan kohtutulehdukseen?
Itsellä nyt seitsemäs päivä kuuria (10 päivän kuuri) ja edelleen on alavatsa- ja lantiokipuja, myös reisiin säteileviä kipuja. Lantiokivut tuntuvat myös pakaroissa.
Alkuperäiset oireet oli runsas verenvuoto (hajuton) sekä alavatsa ja -selkäkivut, jotka säteilivät myös reisiin ja koko lantioon.
Kuumetta ei ole ollut, mutta joinakin hetkinä juuri ja juuri 37 asteen kieppeillä. Verenvuoto on vähentynyt, mutta ei lakannut, kivut lähes ennallaan mutta ehkä hieman lievemmät, Buranaa tulee kyllä napsittua yhä.
Kommentit (2)
Mulla kesti viikon verran että huomasi oikeastaan paljoakaan vaikutusta. Mulla oli oireet aika lievät alunperinkin: lieviä vihlaisumaisia kipuja alavatsalla, lievästi verensekainen hajuton valkovuoto, lievästi kipeä olo ilman kuumetta. Siksi yllätyinkin kun kohtutulehdukseksi, jo kroonistuneeksi, osoittautui vaiva jonka luulin olevan pelkkä emätintulehdus. Mä sain parin viikon kuurin tetrasykliiniä hoidoksi jolla vaiva lähti, mutta parin kuukauden antibioottiripuli tuli tilalle.
Minulle on tullut muuallekin kroppaan ihmeellisiä kipuja; rinnat kipuilee, koko rintalasta ja olkavarret. En todellakaan siis jaksaisi uskoa näiden liittyvän kohtutulehdukseen, mutta alkaa inhottaa kun tuntuu että koko ajan johonkin kolottaa :/
Ap