Kenestä pääministeri?
Kenellä olisi se jokin voima johon voisi uskoa edes parin vuoden verran tai kolme?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra
Riikka Purra ei olisi kansainvälistä yhteistyötä ajatellen kovin hyvä pääministeri. Hän on introvertti ja Eu-vastainen. Hänellä on usein hyvin halveksiva äänensävy ja ilme, kun puhuu. En silti tarkoita, etteikö hänellä olisi joitain ihan hyviäkin mielipiteitä - huonoja toki myös.
Ei kiitos pääministeriksi Purraa.
Itse asiassa pääministeri joka on EU-vastainen ja Nato-myönteinen, mutta joka ei tällä hetkellä tavoittele EU-eroa on meille paras. Hän on nimittäin EU-kriittinen eikä päästä läpi EU:n typeryyksiä ja pitää entisiä paremmin kiinni Suomen ja suomalaisten edusta.
Riikka ei ole pelkästään EU-kriittinen, vaan hän ja Ps pyrkii saamaan Suomen eroamaan EU:sta. Miten kävi Britannialle siinä hommassa. Ei todellakaan hyvin. Siellä on ennätysmäinen köyhyys ja elintarvikepula. Monilla ei ole vara lämmittää kotiaan jne. Katsoin siitä dokumentin joku aika sitten.
Mutta ei tulevalla hallituskaudella, joten asia ei ole ajankohtainen. EU-kriittisyys sen sijaan on ajankohtainen.
Orpo todennäköisesti, mutta pelkään pahoin että siitä tulee hirveää sekoilua kyllä.
Varsinkin kun tulee olemaan edessä paljon hankalia päätöksiä.
Purra henkilökohtaisilta kyvyiltään pärjäisi paremmin, mutta en taas oikein kannata PS:n politiikkaa.
Marin kaikista huonoista puolistaankin huolimatta olisi ehkä kuitenkin paras jos vain nuo kolme vaihtoehtoa ovat tarjolla.
Miten Orpo-fani kestää rallin av:lla seuraavat neljä vuotta, jos Petteri valitaan?
Tulee meinaa aika kylmää kyytiä todennäköisesti. Onko Orpo-fani valmis?
Ihan sama minulle kunhan ei minusta, koska minä en siihen rupea enkä edes osaisi olla pääministeri. Vaikka minulla onkin iso pää.
Ollikainen, siinä viisas mies ja ensi vuonna pressaksi!
Äänestäkää Riikkaa niin saadaan loppu tälle hulluudelle!
För er skull hoppas jag att det blir Pätteri. Ni har helt enkelt inte råd med ytterligare en clown. Nu behövs det någon som med tjänstemannagrepp städar upp efter de röda systrarna och delvis också Sipilä.
Den enda återstående frågan är på vilket sätt ni denna gång drar krokben för Finland. 04/2023 vet vi det.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Riikkaa niin saadaan loppu tälle hulluudelle!
Luulen että hulluutesi ei ole siitä kiinni, kuka on pääministerinä.
Sanna Marin. Oikeastaan yks hailee kuka on PM mutta sinipunavihreää hallitusta toivon ja äänestän
Tämän päivän Suomessa pääministeriksi tarvitaan kokemusta ja kansainvälisyyttä. Ei ole arvaamattoman työharjoittelijan aika.
Ei kiitos populistia pääministeriksi. PO lupaa paljon omille kannattajilleen, muilta vie isolla kädellä ja armotta.
Hän tosin myönsi, että Kokoomus on valmis leikkaamaan yritystuista. Sen sai toimittaja hänestä irti, kun ei Petteri meinannut millään kertoa, mistä kaikesta ovat leikkaamassa.
Sekin, että hän lupaa muka, ettei leikata terveydenhoidosta, mutta sitten kuitenkin ovat siitä leikkaamassa. Hän käyttää siitä vain eri sanaa kuin leikkaus, eli hänen mukaansa toimintaa pitää tehostaa, ja todellisuudessa se on leikkaamista.