Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua, jos on tasapaksu pötkylä?

Vierailija
20.05.2015 |

Aargh. Lihomisen myötä mun kropasta on tullut ihan hirveä. Olen tällä hetkellä 169/77. Mulla on tanakat käsivarret, tissit kroppaan nähden pienehköt (b-kuppi), lyhyt selkä ja vyötärö hädin tuskin erottuu enää nykyään. Jalat on suhteessa pitkät, mutta paksut myös sääristä ja nilkoista.
Sivusta katsottuna vatsa on suht litteä.
Pudottelen painoa maltillisella tahdilla, mutta sitä ennen haluaisin löytää vaatteita jotka edes jollain tavalla voisi tuoda jotain naisellisempaa muotoa tähän nykyhetken kroppaan... vinkkejä?

En haluaisi koko kesää peitota itseäni lakanaan tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mun lantio ei tosiaan ole erityisen leveä tosin ei mitään sitä kapoisintakaan mallia.

Ap

Vierailija
2/3 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika samanmallinen isommilla tisseillä.

Kietaisumekot toimivat hyvin tasapaksuun kroppaan, samoin paidat joissa on jotain rypytyksiä ja v-kaula-aukko.

Housuina joko flare, bootcut tai relaxed skinny farkut.

Mun univormu on relaxed skinny farkut, suht hyvin istuva tukevahkoa kangasta oleva trikoopaita ja sen päällä muotoon leikattu bleiseri jota pidän joko yhdellä napilla kiinni tai kokonaan auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.stylescoop.co.za/wp-content/uploads/2013/01/20130127-210317.jpg

Mitä pidät tuontyylisistä vaatteista? Hame korostaisi vyötäröäsi ja pitkiä sääriäsi, kauluspaita taas on aina tyylikäs valinta ja voisi esim. suurilla rintataskuilla luoda illuusion isommasta povesta. Sinuna kuitenkin keskittyisin pitkiin sääriin, ne ovat harvinaisuus Suomessa. :) t: persjalkainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme