Auttakaa, mitä teen exän kanssa? :(
Erosimme exän kanssa n. 2 kk sitten ja minulla on häntä hirveä ikävä. Välillä on parempia hetkiä mutta suurimman osan ajasta tuntuu etten voi elää ilman häntä ja ajattelen häntä lakkaamatta. Ero tuli yllättäen ja emme ole juuri olleet yhteydessä sen jälkeen. Viime viikolla sorruin kuitenkin soittamaan hänelle kysyäkseni eräästä ennen eroa sopimastamme asiasta ja puhelu vain pahensi ikävää. Exä oli ystävällinen minulle ja sanoi että oli mukava kun soitin, mutta minä haastoin riitaa, siksi kai kun tuntui niin pahalta ja jälkeen päin tunsin huonoa omaa tuntoa siitä. Kannattaako minun ottaa vielä yhteyttä exään ja koittaa sopia asiat ja ehdottaa vaikka näkemistä? Tuntuu että minun on pakko nähdä hänet ja yrittää puhua vielä. Kertokaa miten saan hänet takaisin :(
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:00"]Miksi erositte?
[/quote]
Exä oli hieman sitoutumiskammoinen ja tottunut olemaan yksikseen kun oli ollut monta vuotta yksin ennen meidän suhdetta ja yhden riidan päätteeksi hän sanoi että ehkä parempi erota koska minä kuulemma ansaitsen jotain parempaa. Sanoi silti myös että olen ainoa jota kaipaa ja haluaa mutta silti häntä ahdisti ja halusi erota :/
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:00"]Miksi erositte?
[/quote]
Exä oli hieman sitoutumiskammoinen ja tottunut olemaan yksikseen kun oli ollut monta vuotta yksin ennen meidän suhdetta ja yhden riidan päätteeksi hän sanoi että ehkä parempi erota koska minä kuulemma ansaitsen jotain parempaa. Sanoi silti myös että olen ainoa jota kaipaa ja haluaa mutta silti häntä ahdisti ja halusi erota :/
[/quote]
Ihana.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:00"]Miksi erositte?
[/quote]
[/quote]
Ihana.
[/quote]No ei tuo minusta oikein reilulta ap:tä kohtaan kuulosta. Ja ap, mikä olisi mahdollisella seuraavalla kerralla toisin? Kuulostaa siltä että mies tarvitsee nyt aikaa, ehkä täysi hiljaisuus teidän välillä voisi saada miehen tekemään päätöksen, haluaako sitoutua. Silloin se yksinelo ei välttämättä enää tunnukkaan niin hohdokkaalta.
Miksi erositte?