Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dream matte mousse meikkivoide!

Vierailija
20.05.2015 |

Eli olen ostamassa kyseistä meikkivoidetta ja en siis ole kyseistä voidetta koskaan käyttänyt vaikka on noinkin vanha.
Sopiiko akneiholle? Peittääkö arpia?
Pysyykö miten iholla?
Onko pieni purkki riittoisa?
Paljonko n. maksaa?
Levittyykö hyvin, tasaisesti?
Sopiiko käytettäväksi vain pieni kerros vai voiko kerrostaa?
Tuleeko millainen pinta?
Ihotyyppisi ja mitä värisävyä käytät?

Ei ole näihin pakko vastata, kerro muute vain mitä tahansa kyseisestä tuotteesta. Iso kiitos vastanneille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan jossa on asiantuntevia asiakaspalvelijoita, esim. emotion tai kicks. Niin saat vrmasti oikean sävyn. Jos taas lähellä ei vastaavia ole, ota joku kaveri mukaan ja sipaise muutamaa lähellä oman ihosi väriä olevaa meikkivoidetta vähän posken ja leukaluun väliin ja pyydä kaveria katsomaan mikä värisävy vastaisi parhaiten kaulaasi. Toimii :)

Vierailija
2/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykännyt. Oli pakkelimainen ja pysti huonosti. Mulla normaali iho ja otin vaaleimman sävyn, joka oli kuitenkin liian tumma ja punertava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Muilla kokemuksia?

Vierailija
4/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös liian tumma, ja jotenkin oudon väristä tavaraa. Eikä levittynyt vaivattomasti.

Vierailija
5/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't do it.

Huonoin meikkivoide ikinä. Kokeile Lorealin True Matchia tai Infalliblea, saa niin puna- kuin keltapohjaiselle iholle sopivia sävyjä, pitkäkestoisia, sopii kaikille ihotyypeille. Eri tavoin levittämällä saa erilaisia lopputuloksia; sormilla kevyempää, meikkisienellä paksumpaa, siveltimelläkin hyvän tuloksen. 

Maybellinen Dream Matte Mousse oli in silloin 2006. Kuivattaa ihoa, epähygieeninen purkki, levittyy epätasaisesti, sävyt hyvin oransseja. 

Vierailija
6/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:35"]Itse en tykännyt. Oli pakkelimainen ja pysti huonosti. Mulla normaali iho ja otin vaaleimman sävyn, joka oli kuitenkin liian tumma ja punertava.
[/quote]

Kuin mun suusta. Pakkelimainen ja pysyy huonosti, varsinkin kesällä hikoillessa surkea. Mulla on tosi vaalea iho ja vaalein sävy oli liian tumma.

Vierailija
7/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin Lumenen Blur meikkivoide. Ihanan kevyen oloinen, mutta tasoittaa ihon sävyä hyvin ja voi laittaa useampia kerroksia. Pahimpien kohtien peittämiseen sitten peitepuikko.

Vierailija
8/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykännyt. Oma iho on sekaiho ja toisinaan kuivuu, meikkivoide jäi rasvaiseksi ja siinä sivussa sai ihon näyttämään entistä kuivemmalta... Ja sävyt oli joko liian punaisia tai oranssinruskeita.

Vierailija
9/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt lumenen cc-voidetta viimeaikoina, mutta sävyt ei oo mulle ihan sopivia. Entäs se better skin voide?

Vierailija
10/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma mun iholle.

Vierailija
11/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:41"]Olen käyttänyt lumenen cc-voidetta viimeaikoina, mutta sävyt ei oo mulle ihan sopivia. Entäs se better skin voide?
[/quote]
T: ap

Vierailija
12/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän tummia sävyjä, tulee sellainen tunkkainen nakkinaama!

Vierailija
13/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdoton lemppari! Mulla ei aiheuta epäpuhtauksia iholle, on tosi riittoisaa.. Muut meikkivoiteet ovat aiheuttaneet finnejä ja sen semmosta mut dream matte mousse ei sitä tee. Suosittelen kokeilemaan! On myös hyvinkin peittävää, saa arvet yms piiloon.

Vierailija
14/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:41"]Olen käyttänyt lumenen cc-voidetta viimeaikoina, mutta sävyt ei oo mulle ihan sopivia. Entäs se better skin voide?
[/quote]
Käytän Lumenen ihon sävyä korjaavaa meikkivoidetta, suosittelen sitä! Minkä sävyinen pitäisi olla? Sen tiedän että ne vaaleimmat sävynkorjaajat ovat todella hyviä.

Vierailija
15/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:42"]Mun ehdoton lemppari! Mulla ei aiheuta epäpuhtauksia iholle, on tosi riittoisaa.. Muut meikkivoiteet ovat aiheuttaneet finnejä ja sen semmosta mut dream matte mousse ei sitä tee. Suosittelen kokeilemaan! On myös hyvinkin peittävää, saa arvet yms piiloon.
[/quote]

Onko sulla minkä värine iho? Iha vaaleelle ei sovi vissii?

Vierailija
16/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:41"]Olen käyttänyt lumenen cc-voidetta viimeaikoina, mutta sävyt ei oo mulle ihan sopivia. Entäs se better skin voide?
[/quote]
Käytän Lumenen ihon sävyä korjaavaa meikkivoidetta, suosittelen sitä! Minkä sävyinen pitäisi olla? Sen tiedän että ne vaaleimmat sävynkorjaajat ovat todella hyviä.
[/quote]

Käytän yleensä kaikkein vaaleinta sävyä paitsi sitten kun oon ruskettunut, mutta nyt vielä hetken tarvii vaaleeta.

Vierailija
17/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla aika vaalea iho, mut kyllä mä olen sopivan sävyn löytänyt.

Vierailija
18/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:46"]Vali[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:41"]Olen käyttänyt lumenen cc-voidetta viimeaikoina, mutta sävyt ei oo mulle ihan sopivia. Entäs se better skin voide?
[/quote]
[/quote]

Käytän yleensä kaikkein vaaleinta sävyä paitsi sitten kun oon ruskettunut, mutta nyt vielä hetken tarvii vaaleeta.
[/quote]
No sitten suosittelen todellakin, vaikka rusketut niin se ei peitä ihon omaa sävyä ollenkaan. Korjaa vain pieniä virheitä :)

Vierailija
19/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näitten viestien perusteella en ole aikomassa ostaa kyseistä meikkivoidetta. Melkein aina tulee ostettua väärän väristä meikkivoidetta. Lumenen cc vaalein sävy teki ihostani täysin valkoisen, seuraavaksi vaalein jo ihan oranssin. En tiedä mitä teen. Huomen aamuna olen kauppaan menossa.

Vierailija
20/25 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle löytyi tuossa meikkivoiteessa hyvä sävy. Taisi olla toiseksi vaalein ja se sulautui ihon omaan väriin täydellisesti. Meikkiä ei tarvinnut laittaa edes paljon ja se peitti hyvin. Ihotyyppini on normaali/hieman rasvoittuva. Käytin vaahtomeikkiä n. 1,5 purkkia kunnes kokeilin toista meikkivoidetta joka tuntui Dream mattea kevyemmältä enkä ole sen jälkeen Dream matteen enää palannut. Minulla ei ole yhtä huonoja kokemuksia kuin muilla tässä ketjussa, mm. siksi että värisävy sopi naamaani erittäin hyvin. Koostumus on kuitenkin makuuni liian raskas. Minulla ihohuokoset tukkeutuvat melko helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän