Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat kyllästyneet kanaan?

Vierailija
20.01.2022 |

Söin sitä jossain vaiheessa monta kertaa viikossa. Nyt on mennyt varmaan vuosia, etten ole tehnyt sitä kotona.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaa kivempi jutskata.

Vierailija
2/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana on kuivakasta. Kokeile joskus broileria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään niin usein, että kyllästyisin. En ole niin tyhmä.

Vierailija
4/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastalause!

Paistan kanafilepihvit valurautapannulla voissa.

Vierailija
5/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis se räppäri on niin last season! Onneks ei olla kuultu kanasta pitkään aikaan.

Vierailija
6/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa valmistaa kanaa. Tykkään, jos on hyvin valmistettu. 

Vierailija
7/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana on sana

Vierailija
8/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten et osaa?

ostat ja laitat uuniin, that¨s it.

Vierailija
9/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten et osaa?

ostat ja laitat uuniin, that¨s it.

Tarviiko laittaa valo päälle tms. vai valmistuuko pimeässä uunissa, ritilälle vai pohjalle?

Vierailija
10/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei vegerintiaanien ruoille!

Vierailija
11/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tärkeintä elä kypsennä liikaa, sillä silloin tulee mauttomia ja sitkeitä.

Tai no, kanan paistinleikkeet kestävät vähän ronskimman kypsennyksen.

Vierailija
12/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin jo 90-luvulla ammattikoulussa (olen kokki), kun broileri oli silloin melko uusi asia ja sitä syötiin niin paljon. Nyt olen välillä ostanut, mutta ei se herkkua ole edelleenkään. Koipireisistä teen välillä viillokkia, se maistuu edes joltain.

Vierailija
13/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kanasta hyvän saa, vaatii vain pitkän haudutuksen.

Vierailija
14/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin jo 90-luvulla ammattikoulussa (olen kokki), kun broileri oli silloin melko uusi asia ja sitä syötiin niin paljon. Nyt olen välillä ostanut, mutta ei se herkkua ole edelleenkään. Koipireisistä teen välillä viillokkia, se maistuu edes joltain.

Ap puhui kanasta.

Vierailija
15/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ongelmana ruuanlaittotaidon puute. Jos viillokki on muka ainoa joltain maistuva broileriruoka, niin huhhuh. Suosittelen perehtymään esimerkiksi intialaisiin kanaruokiin ja aasialaisiin muutenkin. On kyllä päräyttäviä makuja. Kokeile vaikka rendangia.

Vierailija
16/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täytyy osata maustaa. Kanan saa maistumaan lähes miltä tahansa. Tekstuuriin kyllästyy toki jos syö jok'ikinen päivä pitkiä aikoja (esim. tiukka "kisadieetti" kehonrakentajille).

Vierailija
17/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Se ole mitään kanaa nähnytkään se ap. Broileria se on syönyt kyllästymiseen asti, koska kanaa ei saa mistään.

Vierailija
18/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaviillokki on näitä ruokia, joita en ole koskaan edes nähnyt kouluruuan ulkopuolella. Luoja tietää mistä näihin on reseptit keksitty. Olin unohtanut "viillokin" olemassaolon täysin.

https://www.santamariaworld.com/fi/reseptit/jamaican-jerk-broileri-mang…

Tässä AP:lle helppo ja maukas kanaresepti. Ei tarvitse käyttää juuri tuota Jamaica jerk -mausteseosta (vaikka se on toki hyvää). Mikä tahansa BBQ dry rub tms. vastaava kuivamauste käy.

Vierailija
19/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Se ole mitään kanaa nähnytkään se ap. Broileria se on syönyt kyllästymiseen asti, koska kanaa ei saa mistään.

Ainakin K ja S ryhmän kaupoista saa. Myös Atrian tehtaanmyymälästä olen kanaa ostanut.

Vierailija
20/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Oletko kuullut kanan koipireisistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme