Mieheni sai lapsieni huoltajuuden itselleen
Kuinka voi olla mahdollista että lapsieni huoltajuus tuomittiin miehelleni. Minä olen kuitenkin kasvattanut lapset silloin kun mies paiski töitä. Nyt avioeron jälkeen (ensiksi oli jokatoinen viikonloppu) lapset ovat olleet vuorottain molemmilla. Mies oli valittanut että lapset ei viihdy minun luona ja vaati että lapset asuvat hänellä ja hänen uudet pinpon kanssa.
Nyt sitten käräjäoikeus antoi lapset isälle ja minulle vain viikonloppuisin 2 x kk tapaamisoikeuden.
Miten voidaan viedä omat lapset pois noin vain.
Kommentit (77)
Aloitus on puhdas trolli, näkee selvästi ap:n kirjoituksista.
Väkisin väännetty aihe palstalle, haisee mädäntyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo kaikki johtui miehestä ja oikeuskin tuomitsi miehen. Eiku....
Itse en kyllä noudattaisi mitään oikeuden päätöstä ja tuomion pyytäisin tunkemaan sinne minne aurinko ei paista. Asia on niin, että kun ei äännettä eduskunta vaaleissa niin lait ei koske !
Hyvä juttu että joku antaa luvan tehdä rikoksia itselle
Eipä anna ja lisäksi esim. Poliisien tai muiden viranomaiset määräykset eivät koske ,
Vierailija kirjoitti:
Sontaa koko juttu 🤮🤮
Juuri näin. Suomessa ei lapsien huoltajuutta isälle anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sontaa koko juttu 🤮🤮
Juuri näin. Suomessa ei lapsien huoltajuutta isälle anneta.
Ei sitä myöskään oteta pois, jos on tähän asti ollut. Harvinaista, että huoltajuus menetetään.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä aika skitso mutsi jos isä sai lähivanhemuuden :D OIKEASTI, Suomessa isän pitää olla super-vanhempi että menee mielenterveysongelmaisen äidinkin ohi.
Itse asiassa isien asema on näissä asioissa luultua parempi. Jos nämä etenevät oikeuteen yli puolissa tapauksissa lapset määrätään isälle.
Isä on yhtä hyvä päähuoltaja lapsilleen kuin äiti, eli on vaan hyvä että nykyään yhä useimmin huoltajuus annetaan isälle.
Huoltajuudessa painavat monet painavat seikat ja se onko äiti vai isä on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Isä on yhtä hyvä päähuoltaja lapsilleen kuin äiti, eli on vaan hyvä että nykyään yhä useimmin huoltajuus annetaan isälle.
Huoltajuudessa painavat monet painavat seikat ja se onko äiti vai isä on sivuseikka.
Ei huoltajuutta tarvitse antaa jos se on ollut jo aiemmin.
No kun lukee kirjoitelmakyhäelmäsi oikein huolella, en ihmettele yhtään.
Sinun lapsesi ( ovat myös miehen lapsia ) pinpo ( ai kuinka väärin kirjoitettu ja kauniisti sanottu ) , mitä ilmeisemmin lapsien isä on se turvallinen ja vakaa vanhempi, jota kasvavat lapset tarvitsevat.
Nyt vasta pääsen vastaamaan kun piti soitella juuri noita asioita vähän.
Mä en oo mikään hullu jos sitä meinaatte. Lastrn isä vaati sillä verukkeella huoltajuutta kokonaan itselleen koska mun luona ei muka olisi lapsilla turvallista ja diipadaapa... Oli lueteltu mun miesystävät ja otettu raporttia koulusta että lapset on ollu huonosti pukeutuneita yms. Niinku niillä nyt olis jotenkin muka sitten parempi olla isällä!!! Se ei tiedä lapsista tai niiden hoitamisesta yhtään mitään. Ja jos nyt joku vieras ämmä alkaa sitten hoitamaan mun lapsia ku se ukko ei kuitenkaan osaa niin on seki ny väärin.
Oltiin kaksi vuotta sitten lastenneuvojalla ja silloin se sai joka toisen viikon lapset ittellensä, mutta mikään ei riittäny. Sitte se halusi muka lapsien edun mukaan lapset kokonaan ittellensä se se saa ta nan sossuki oli sitten yhtäkkiä niin miälin kiälin samaa miältä. Sen takia tämä meni käräjille joka oli kaikkien valheiden mukaan samaa miältä tuan idiootin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltajuudessa painavat monet painavat seikat ja se onko äiti vai isä on sivuseikka.Ei huoltajuutta tarvitse antaa jos se on ollut jo aiemmin.
Asia on käsitelty käräjäoikeudessa joten eikö siinä ole pohdittu kummalle vanhemmalle huoltajuus annetaan. Lieneekö provo, kun ap sanoo, että lapsieni eikä lastemme, kuten tosiasian täytyy olla?
Ei ap voi omia yhteisiä lapsia, he ovat molempien vanhempien lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltajuudessa painavat monet painavat seikat ja se onko äiti vai isä on sivuseikka.Ei huoltajuutta tarvitse antaa jos se on ollut jo aiemmin.
Asia on käsitelty käräjäoikeudessa joten eikö siinä ole pohdittu kummalle vanhemmalle huoltajuus annetaan. Lieneekö provo, kun ap sanoo, että lapsieni eikä lastemme, kuten tosiasian täytyy olla?
Ei ap voi omia yhteisiä lapsia, he ovat molempien vanhempien lapsia.
Lastemme se nyt on ihan sama miten kirjoitan. Enkä oo mikään provo. Te täällä haukutte hulluksi ja ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta pääsen vastaamaan kun piti soitella juuri noita asioita vähän.
Mä en oo mikään hullu jos sitä meinaatte. Lastrn isä vaati sillä verukkeella huoltajuutta kokonaan itselleen koska mun luona ei muka olisi lapsilla turvallista ja diipadaapa... Oli lueteltu mun miesystävät ja otettu raporttia koulusta että lapset on ollu huonosti pukeutuneita yms. Niinku niillä nyt olis jotenkin muka sitten parempi olla isällä!!! Se ei tiedä lapsista tai niiden hoitamisesta yhtään mitään. Ja jos nyt joku vieras ämmä alkaa sitten hoitamaan mun lapsia ku se ukko ei kuitenkaan osaa niin on seki ny väärin.
Oltiin kaksi vuotta sitten lastenneuvojalla ja silloin se sai joka toisen viikon lapset ittellensä, mutta mikään ei riittäny. Sitte se halusi muka lapsien edun mukaan lapset kokonaan ittellensä se se saa ta nan sossuki oli sitten yhtäkkiä niin miälin kiälin samaa miältä. Sen takia tämä meni käräjille joka oli kaikkien valheiden mukaan samaa miältä tuan idiootin kanssa.
Eikö sulla ole asianajajaa? Sulla on 30 päivää aikaa valittaa hoviin. Käräjien päätös ei ole lainvoimainen ennen sitä. Sun ei tarvitse eikä kannata antaa lapsia käräjien päätöksen mukaisesti isälle, koska muuten tilanne katsotaan vakiintuneeksi ja hovin päätös on samaa linjaa. Nyt jatkat taistelua ja tällä kertaa varaustaudut paremmin! Ilmainen asianajaja oikeusaputoimistosta, jos ei ole muuten varaa. Hopihopi!
Isä antaa lapsille turvallisen ja tasapainoisen kasvuympäristön. Ei ole tavatonta, että mies lähtee huonosta parisuhteesta, huolimatta siitä "kenen syy". Jo tuo, että ap puhuttelee uutta puolisoa "pimpoksi", kertoo päätöksestä.
Huono provo. Jos on menty vuoroviikoilla niin pitää olla todella painava syy että järjestelyä muutettaisiin
Jos nyt hoitaisit kuuppasi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Jos on menty vuoroviikoilla niin pitää olla todella painava syy että järjestelyä muutettaisiin
On varmaan näitäkin täysin nuoria ja naiveja kotiäititapauksia, että on menty ilman asianajajaa käräjille ja vastapuolen asianajaja on sitten vain sanataituroinut homman sinne puolelle. Jos näin on niin valitusta hoviin ja asiaan korjaus paremmin varustautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Isä antaa lapsille turvallisen ja tasapainoisen kasvuympäristön. Ei ole tavatonta, että mies lähtee huonosta parisuhteesta, huolimatta siitä "kenen syy". Jo tuo, että ap puhuttelee uutta puolisoa "pimpoksi", kertoo päätöksestä.
Ei ollut pimpo, vaan pinpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pimpo, vaan pinpo.
Nyt ainoa mikä mietityttää on se tarkoittiko ap bimbo vai pimppa.
Et kerro tässä nyt koko totuutta kyvystäsi toimia vanhempana. Onko sinulla kenties ongelmia päihteiden tai mielenterveyden kanssa? Rajatilat ja bipolaariset jne. häiriöt vaikeuttavat suoriutumista merkittävästi, vaikka niiden stigmaa yritetään vähentää. Ne vaikeuttavat silti kykyä taata lapselle turvallinen ja stabiili ympöristö.
Käytät päihteitä. Tällöin isä saa huoltajuuden kun lähdetään käräjille.
Toivottavasti tapaamiset ovat valvottuja.