Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nämä apteekin tiskillä tarinoijat!

Vierailija
22.12.2025 |

Ihmisiä seisoo jonossa, ja henkilön lääkkeet ovat jo pussissa, mutta henkilö puhuu ja puhuu, yleensä vaivoistaan. Myös ihan arkisista asioista olen kuullut juttelua. 

Ei se farmaseutti ole mikään seuraneiti tai -herra! Siellä jonossa voi olla ihmisiä, joille on vaivalloista odottaa, tai kotona odottaa hoidettava.

Joten jutellaan jonkun muun kanssa, kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa apteekin kassa on sen päivän ainut puhekaveri asiakkaalle?

Vierailija
2/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa apteekin kassa on sen päivän ainut puhekaveri asiakkaalle?

Ne juttelee farmaseutille, ei kassalle.

Ja täällä meillä on tarpeeksi farmaseutteja jos vaikka jiku muutaman sanan vaihtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sellainen pölöttäjä, mutta pahoittelen sitä kaikille jonottajille lähtiessäni. Kukaan ei ole vielä vetänyt sen takia turpiin, vaan  yleensä se pahotteluni saa vain väen leppymään. Aina ei tartte olla niin hirveän kireänä joka tilanteessa.  

Vierailija
4/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syytän tästä kyllä myös farmaseutteja. Miksi lähtevät mukaan niihin mummojen ja pappojen tarinatuokiohin, vaikka näkevät että väkeä on tupa täynnä odottamassa vuoroaan 😠

Vierailija
5/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri sellainen pölöttäjä, mutta pahoittelen sitä kaikille jonottajille lähtiessäni. Kukaan ei ole vielä vetänyt sen takia turpiin, vaan  yleensä se pahotteluni saa vain väen leppymään. Aina ei tartte olla niin hirveän kireänä joka tilanteessa.  

Lopeta se pölötys, pöljä!

Vierailija
6/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen kohtaamisen tilaisuudet ovat vanhemmalta väeltä muuten käyneet vähiin. Ihmisellä on tarve olla näkyvä jollekin. 

Vierailija
7/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arjen kohtaamisen tilaisuudet ovat vanhemmalta väeltä muuten käyneet vähiin. Ihmisellä on tarve olla näkyvä jollekin. 

Mutta ei se farmaseutti voi olla mikään pelkkä kuunteleva korva! Muillakin jonottajilla kuin pölöttäjillä on oikeus päästä hoitamaan asioitaan farmaseutin kanssa.

Vierailija
8/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan niitä elämäntarinansa kertojia! Tekisi mieli mennä nostamaan sellaiset raiveleista ylös ja sanoa suorat sanat 🤬

Vierailija
9/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi nuo vanhukset pitää asuttaa palvelutaloon ja istuttaa heidät päivähuoneeseen missä voivat keskustella tuntikausia vieruskaverin kanssa vaivoistaan.

Vierailija
10/10 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi nuo vanhukset pitää asuttaa palvelutaloon ja istuttaa heidät päivähuoneeseen missä voivat keskustella tuntikausia vieruskaverin kanssa vaivoistaan.

Juuri näin 💯👏👏👏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi