Miksi meitä nelikymppisiä miehiä moititaan nuorten naisten katselusta?
Meillä on mielessä toinen kierros ja pikkulapsi vaiheen uudelleen kokeminen. Silloin sitä katse viivähtää hieman pidempään nuorissa naisissa, joiden voi kuvitella vielä innostuvan lapsenteosta. Säälittävää ehkä, muttei paheksuttavaa.
Kommentit (47)
Lähtökohtaisesti kaikenlainne tuijottelu ja kommentointi on syvältä enkä oo kyl tavannut yhtäkää, en YHTÄKÄÄN oman ikästä (25) tai nuorempaa naista joka ois ollut koskaan mitenkään imarreltu siitä, että joku niiden isän ikäinen äijä niitä tuijottaa hymyillen tai varsinkin tulee jotain kommentteja heittämään, yleensä naisen ulkonäöstä tai jotain "mitäs neidille kuuluu :))" siis ei. YÖK. Pliis. Oksettavaa. Vaikka kuinka selittäisitte että on isälliset aikeet ja kunhan nuoria kummastelee nii nei, siitä tulee vaan ahdistava olo. Joten miehet 40+ älkää tuijotelko ja lähennelkö niitä nuoria naisia ellei he ite tuu teille juttelee. Ei ne halua teitä ja teidän "kohteliasuuksia" tai tietää kuinka te perankanssa ootte miettineet että onpa nuori nätti pylly!! Näin mulle kerran joku vanha patu tuli sanomaan ja oli koko loppupäivä pilalla kun ahdisti ajatus et ne on oikee porukassa tuojotelleet mun takapuolta! Tein vielä töitä julkisessa paikassa joten en voinut sillä hetkellä lähteä pois paikalta. Siihen ne parkkeeras tuijottamaan sitten molemmat...
No ei kiinnosta +40 miehet meitä nuoria naisia. Hyi etsikää ikäistänne seuraa mieluummin.
Jos vanhempi nainen on nuoren miehen kanssa, on hän puuma. Jos vanhempi mies nuoren naisen kanssa, on hän sika. Mutta vanhemmat miehet hei. Nainen voi olla todella kaunis ja seksikäs 35-40v , joten ei vielä mitään hätää. T. M40v
Vierailija kirjoitti:
monet luulevat minua nuoremmaksi, parikymppiseksi tai allekkin, niin olen miettinyt sitä että miksi suurin osa baarissa vonkaavista miehistä on 40-50 vuotiaita? En koe itse sitä mitenkään mieluisena asiana että vanhemmat tulevat vonkaamaan.
Itse pidän aika paljonkin vanhemmista (nykyinen daddy on 30+) mutta on aivan sama minkä ikäinen tulee vonkaamaan. Ei se koskaan kivaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän aika paljonkin vanhemmista (nykyinen daddy on 30+) mutta on aivan sama minkä ikäinen tulee vonkaamaan. Ei se koskaan kivaa ole.
Muuttuuko se kivammaksi jos mies tarjoaa sponssia? Itse olen joskus ajatellut ottaa jonkun mukavan tytön sponssattavaksi.
En ymmärrä mikä siinä on ongelmana. En ole vielä neljääkymmentä mutta lähestyy. Edelleen kaksvitosten naisten kanssa juttelen kuin ennenkin ja vipinää voisi olla nuorempienkin kanssa. Ikä ei vielä näy mun naamassa tai kropassa pahasti, toki jotain pientä juonnetta alkaa olemaan. Oma naiseni on kolmevitonen ja sopii oikein hyvin ikäero me puolesta. Onhan nuoret naiset kauniita toki mutta jokaisella se ulkonäkö yleensä on rapistumaan päin niin miehillä kuin naisilla. Saahan sitä katsella, mutta se on eri asia tekeekö toisen olon vaivaantuneeksi tai että tunteeko joku ukon tuijotuksen ahdistavana. Pitää vähän käyttää älliä siinä miten katselee ja lähestyy vai lähestyykö ollenkaan.
4-kymppinen on siinä iässä, että se on luisumassa setämieheksi, tai siis oikeastaan jo on sitä. Se tuntuu niin pahalta, kun pari vuotta sitten ikä alkoi vielä kolmosella, niin jotenkin sitä oli toivoa vielä. Nelosella kun alkaa, niin se on moron nuoret naiset.