Nuori nainen: pidätkö vanhemmista miehistä?
Kommentit (51)
[
Urbaanilegendaa....
ote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:37"]Olihan se ihan kivaa silloin ku itse opiskeli ja ei rahaa niin papat makso.
[/quote]
Nuorempana hain vain ja ainoastaan hyvin samanikäistä kumppania, muut tuntuivat niin vierailta. Nyt kun olen 35, tuntuu siltä, että pidän kaikenikäisistä miehistä, tosin nuoremmista paljon enemmän kuin vanhemmista.
Vaikea kuvitella oman ikäistä edes seksikumppaniksi. Parasta seksiä vanhempien miesten kanssa ja seurustelen itseäni parikymmentä vuotta vanhemman kanssa. Olemme samalla alalla, samalla koulutus taustalla ja ylipäätään ajatusmaailma on kuin samasta puusta veistetty. Tulevaisuuden näkymät on valoisat, olkoonkin että mies tulee vanhenemaan minua "nopeammin". Mieluummin vähemmän hyviä vuosia yhdessä kuin monta pitkää ilman sitä parasta ystävää, rakastakaa ja elämänkumppania.
En voisi seurustella itseäni kovin paljoa vanhemman kanssa, mutta seksikumppanina 20-25 vuotta vanhempi mies olisi kiihottava. Sellainen tuhma setä :-).
Pidän! Itse 24, panokaveri kohta 35.
Olen 25 ja vanhin seksipartneri on ollut 20 vuotta vanhempi. Eli vastaus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vain seksin kannalta. Minua on aina kiihottanut sellaiset 50-60v miehet. Kiva kun en olekaan ainoa. :D
N23
Eikös ne vanhemmat miehet laukea nopeaa sinuun nuoren naisen kanssa ??
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Olen aina tullut paremmin juttuun vanhempien miesten kanssa. Oman ikäiset ovat liian lapsellisia. Itse siis olen 19v ja poikaystävä täytti juuri 39 :)
Itse olen pitänyt naisen iässä alarajana 22 vuotta koska deittailin yhtä 19 vuotiasta ja sen jälkeen 21 huotiasta ja molemmat olivat henkiseltä tasolta aivan teinitasolla. Keskustelut ja jutut liittyi vain ryyppäämiseen
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Minä 24v, mies 10 v vanhempi.
Aina olen pitänyt. Tai aina aikuisiällä.
Kiehtooko vanhemmat miehet silloinkin kun ovat babyfaceja tai että se ikä ei näy ulkoisesti?? maistuuko vanhemman miehen sperma eriltä kuin nuoren?
ikävä fakta minkä itsekkin huomannut että 20-25 vuotiaana ei oikein naisten kanssa lykästänyt ja usein naiset ajatteli että on liian nuori. Nyt 31 vuotiaana nämä 20-25 vuotiaat naiset tulee lähestymään ja treffipyyntöjäkin tullut. Voisi sanoa että vittumaista taistelua tuo 10 vuotta löytää sopiva nainen ja nyt sitten helpompaa. Tsemppiä nuoret miehet se 10 vuotta on pitkä aika ....
En, hyi.
Omanikäisille halipusuja.
Muut menkööt runkkaamaan ruudun ääreen ja kuvittelemaan itsestään liikoja.