Nuori nainen: pidätkö vanhemmista miehistä?
Kommentit (51)
Pidän. olen 27 vuotias ja kiinnostunut tällä hetkellä 37 vuotiaasta miehestä. Täytyy tosin sanoa että tämän miehen kanssa on ollut en verran erityinen kemia ja sielunkumppanifiilis että olen vähän joustanut ikäkriteereissäni, yleensä olen pitänyt noin 5 vuotta vanhempaa miestä ns rajana.
Juup, en ees muista, millon olisin viimeks kiinnostunut kenestäkään samanikäisestä. Kaikki on olleet vähintään sen 10 vuotta vanhempia. Johtuu varmaan isiongelmista.
Vain seksin kannalta. Minua on aina kiihottanut sellaiset 50-60v miehet. Kiva kun en olekaan ainoa. :D
N23
Pidän. Olen aina tullut paremmin juttuun vanhempien miesten kanssa. Oman ikäiset ovat liian lapsellisia. Itse siis olen 19v ja poikaystävä täytti juuri 39 :)
Pidän. Minä 24v, mies 10 v vanhempi.
Aina olen pitänyt. Tai aina aikuisiällä.
Mikä lasketaan nuoreksi tai vanhaksi? Minä olen 25, mies (hehe panokaveri) on 41.
En ole nuori. Olen 34 v mutta muutama viisikymppinen mies lähipiiristä saa sukat pyörimään jaloissa kun vain astuvatkin samaan huoneeseen. Joissain vanhemmissa miehissä on selittämätöntä karismaa.
Ehkä. Riippuu tietty täysin miehestä. Ikinä ei ole varsinaisesti miehen ikä kiinnostanut. En etsi tarkoituksella tietyn ikäistä miestä. Jos on ihana vanhempi mies niin silloin kiinnostaa.
Kyllä tällähetkellä olen 40v kanssa.
25v N
Olen 26 ja pidän 35-50 ikäisistä miehistä.
Pidän itseäni vanhemmista miehistä vain seksiä ajatellen. Puolisoksi sain ihan täydellisen oman ikäiseni enkä vaihtaisi häntä mihinkään. Mutta jos olisin sinkku, niin toteuttaisin unelmiani itseäni ainakin 20-30 vuotta vanhemmista miehistä. Mieluiten vielä sellainen alistava yksilö. Näin ajattelin silloin 16 vuotiaana ja näin ajattelen vielä toiset 16 vuotta myöhemmin.
Pidän, tai itseasiassa vaan yhdestä miehestä. En ole koskaan oikeastaan ajatellut hänen ikäänsä. Hän minua 17v. Vanhempi.
N. 48v.
Riippuu miehestä. En tosin menisi naimisiin itseäni huomattavasti vanhemman kanssa jos ikäeroa olisi 20 vuotta. En halua, että mies on 70 vuotias kun olen itse 50 vuotias. Suomalaiset miehet eivät ole hirveän pitkäikäisiä. Miehet elää on sen 77 vuotta noin keskimäärin ja osalla on jo aika pahoja terveysongelmia jo 60 vuotiaana.
Mieluummin vanhenen puolison kanssa yhtä aikaa.
En tykkää. Tykkään maksimissaan vuoden vanhemmista miehistä.
N24
En todellakaan, max. viis vuotta vanhempi voi olla.
Itselläni 15v vanhempi mies joten pidän. Olin 20v kun tavattiin eikö silloin omanikäiset kyllä kiinnostaneet yhtään koska heistä suurin osa oli todella lapsellisia. Ja tuntuu siltä että edelleen 25-vuotiaana ikäiseni miehet haluavat jotain muuta kuin mitä minä haluan suhteelta. Ja seksikin on ollut parasta juuri tämän vanhemman miehen kanssa heti alusta alkaen. Joten onnellinen vanhemman miehen nainen täällä :)
Olen 23w nainen. En kyllä oikein. Mielestäni mies saa olla max 6 vuotta vanhempi.
No en pidä. 22 v