Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen reissutyö

Vierailija
27.05.2015 |

Mies on kohta vuoden ajan tehnyt satunnaisia reissutöitä, ja ne ovat normaalien työpäivien lisäkso pelkkää hauskanpitoa, eli käyvät firman piikkiin syömässä ja juomassa joka ikinen ilta. Kohteet voivat olla välillä vähän erikoisempiakin (ovat siis aina vähän siellä sun täällä maailmankolkassa), joten samalla pääsee upeisiin maisemiin. Ja mä kökötän lasten kanssa kotona ja teen kaiken. Mua on alkanut tämä ärsyttämään ihan tosissaan, etenkin aina kun mies on reissussa, ei hänestä paljoa kuulu, tuntuu että me ollaan reissun aikana pelkkä taakka jonka haluaa unohtaa. Kun perustimme perheen, hän oli tavallinen työntekijä, mutta hän on työn ohella kouluttautunut ja edennyt aika korkeallekin. Joten siihen kuuluu yhteistyö muiden maiden kanssa. Ja se yhteistyö onkin näemmä hauskanpitoa.

Pitäisi kai olla onnellinen, kun talous on turvattu, mutta mua vaan ärsyttää. Valitanko turhasta vai ärsyttäisikö teitäkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on tämä miehelle vielä sen verran uusi juttu, että hän todellakin ottaa huumaa kaikista asioista ja meidän puhelut ovatkin sitä, että hän selittää mitä kaikkea on tehnyt eikä kysele meiltä mitään. Ehkä hän siihen sitten turtuu. Olisi kivaa jos naapurissa asuisi joku, jolla sama tilanne, saisi sitä vertaistukea, koska nyt tuntuu että olen jäänyt ihan yksin :/ ap

Vierailija
2/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole kokemuksia tai mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:34"]

Mies on kohta vuoden ajan tehnyt satunnaisia reissutöitä, ja ne ovat normaalien työpäivien lisäkso pelkkää hauskanpitoa, eli käyvät firman piikkiin syömässä ja juomassa joka ikinen ilta. Kohteet voivat olla välillä vähän erikoisempiakin (ovat siis aina vähän siellä sun täällä maailmankolkassa), joten samalla pääsee upeisiin maisemiin. Ja mä kökötän lasten kanssa kotona ja teen kaiken. Mua on alkanut tämä ärsyttämään ihan tosissaan, etenkin aina kun mies on reissussa, ei hänestä paljoa kuulu, tuntuu että me ollaan reissun aikana pelkkä taakka jonka haluaa unohtaa. Kun perustimme perheen, hän oli tavallinen työntekijä, mutta hän on työn ohella kouluttautunut ja edennyt aika korkeallekin. Joten siihen kuuluu yhteistyö muiden maiden kanssa. Ja se yhteistyö onkin näemmä hauskanpitoa. Pitäisi kai olla onnellinen, kun talous on turvattu, mutta mua vaan ärsyttää. Valitanko turhasta vai ärsyttäisikö teitäkin?

[/quote]

Jaan tunteesi täysin! Ja siis tottakai ärsyttää, itse hoitaa YHTEISIÄ lapsia ja YHTEISTÄ kotia iltakaudet, ja sitten mies tulee kotiin väsyneenä "rankan työviikon" jälkeen. Kyllä, ihan suoraansanottuna vituttaa :/

Vierailija
4/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ikävää pitäisi olla ja tylsää?

Ei vaiskaan, ymmärrän kyllä että harmittaa, mutta silti sekin on vähän nillitystä.

Vierailija
5/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös paljon työmatkoja. Nytkin seuraavat kolme viikkoa putkeen työmatkalla. Olishan se kivempi jos ei olisi niin paljon reissuja, mutta toisaalta tähän on jo tottunut. Ja meillä ei ole vielä lapsia, joten siinä mielessä paljon helpompaa. Parempi siis että matkustelee nyt, ja sitten kun on perhettä niin asettuu enemmän aloilleen. Me kyllä viestitellään tosi paljon miehen työmatkojenkin aikana. Mä sitten kotona tai töissä kateellisena kattelen kaikkia kuvia matkalta, mitä se lähettelee :D Mutta pitää muistaa, että on siellä reissun päällä rankkaakin, vaikka olisi mitä asiakkaiden kestitsemistä myös. Työmatka on aina työmatka. Ainakin oma mieheni on aina tosi ilonen kun pääsee vihdoin kotiin matkalta!

Vierailija
6/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi reissutyö ei ole pidemmän päälle mitenkään hohdokasta. Aikaisia herätyksiä, jotta ehtii aamulennolle. Pitkiä päiviä vieraalla kielellä ja päälle edustamista vaikka väsyttäisi. Sähköpostit jne. kasautuvat ja niihin pitää vastata illalla hotellilla tai kotiin päästyä. Huono omatunto perheen luota poissaolosta.

Siis pieninä annoksina mukavaa vaihtelua mutta oikeasti aika rankkaa. Ei kannata kadehtia.

Vierailija
7/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 20:05"]Kuvailemasi reissutyö ei ole pidemmän päälle mitenkään hohdokasta. Aikaisia herätyksiä, jotta ehtii aamulennolle. Pitkiä päiviä vieraalla kielellä ja päälle edustamista vaikka väsyttäisi. Sähköpostit jne. kasautuvat ja niihin pitää vastata illalla hotellilla tai kotiin päästyä. Huono omatunto perheen luota poissaolosta.

Siis pieninä annoksina mukavaa vaihtelua mutta oikeasti aika rankkaa. Ei kannata kadehtia.
[/quote]
Just näin! Mulla on tommoinen työ kun ap:n miehellä ja voin sanoa että noissa työmatkoissa ei ole mitään kadehdittavaa. Illanvietto työkavereiden kanssa on kyllä työtä vaikka olisi kivakin porukka, mieluummin itse ainakin olisin illat kotona perheen kanssa/harrastuksissa/ystävien kanssa. Onneksi nykyään matkoja on mulla harvemmin.

Vierailija
8/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies tekee reissutyötä. Tänä vuonna ollut kaikki viikot reissussa, yleensä pääsee sentään viikonlopuksi kotiin - ehkä kolmisen vkl ollut poissa kotoa. Meillä ei ole lapsia, ja minua tämä yksinäisyys on alkanut ahdistamaan. Mä hoidan viikolla kaikki kotityöt esim vaatehuollon ja siivoukset, että saadaan viikonloppuisin olla täysillä yhdessä.
Mies on usein väsynyt ja lauantait menee puolille päivin nukkuessa. Mulla on kova läheisyyden ja seksin tarve, luulen että miestä vähän ahdistaa kun viikon yksinäisyyden jälkeen kiehnään sen kimpussa koko ajan. En oikein tykkää tästä, haluaisin elää arkenakin parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme