Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako laudaturia nuorenne kirjoitti?

Vierailija
19.05.2015 |

Kysymys otsikossa. Meidän tyttö kirjoitti 5.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:12"]

EEEMMM oli tyttären rivi

Ei siis älliä =)

[/quote]

Samoin meillä ja on minusta kyllä oikein hyvä tulos. Nykylapset joutuvat tekemään kyllä arvosanojensa eteen paljon enemmän työtä kuin ennen joutui. Lisäksi tuo pääsykoepänttäys on aika hurjaa... valmennuskurssia ja pänttäämistä 50 tuntia viikossa.  Tuntuu ihan lasten kiusaamiselta. Samat tyypit sinne kuitenkin loppupeleissä päätyvät, nyt vaan kaikki joutuvat raatamaan sikana. Ei siinä sinänsä mitään, oikein hyvä että oppivat tekemään työtä! 

Vierailija
22/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:39"]Eikö niillä kirjoitettavilla aineilla voisi olla joku raja eli 5 ainetta?
[/quote]Miksi pitäisi rajoittaa? Tyypillistä suomalaista kateus- ja tasapäistämisajattelua. Kun kaikki ei kykene tai halua kirjoittaa montaa ainetta niin kukaan muukaan ei saa, ettei kenellekään vaan tuu paha mieli. Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0
Mutta olen hyvin ylpeä, poika kirjoitti neljä eximiaa ja yhden mangnan.

Vierailija
24/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:34"]Mitä mä sanoin. Täältä ne 5% löytyy kuten joka vuosi. [/quote]Miten niin? Tuskin tänne muutenkaan ne vastaisi joiden lapsilta on kirjoitukset menneet huonosti

[/quote]

Nämä sarkastiset elämän koululaiset eivät ymmärrä tämän vertaa. Heidän mielestään AV:n gallup kattaa koko Suomen ylioppilaiden äidit ja vastaukset sataprosenttista otantaa. ohis

Vierailija
25/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:45"]Kuinka montaa ällää nämä AV-mammat kirjoittivat? 
[/quote]
Hahah just tämä itseänikin huvittaa. Kehuskellaan lapsen koulumenestyksellä itsellä kuitenkaan ole ollut mitään osuutta siihen

Vierailija
26/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:45"]

Kuinka montaa ällää nämä AV-mammat kirjoittivat? 

[/quote]

Minä kirjoitin yhden

LMMMC

Montako sinä?

Vierailija
27/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun täällä hehkutetaan älliä :o harvassa on ne "p#skapaperit". Kumma kun kaikki Einsteinit äitineen ja isineen hengaavat täällä :O

Vierailija
28/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin aikoinaan LLLLMM ja M:t jäivät aikoinaan pisteen päähän L:stä. Se nakersi kyllä vähän aikaa silloin aikoinaan. Mies kirjoitti LLLLLL. Lapset (3)  ovat kirjoittaneet E:n paperit. 

Vierailija
29/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:45"]

Kuinka montaa ällää nämä AV-mammat kirjoittivat? 

[/quote]

Minä kirjoitin yhden

LMMMC

Montako sinä?
[/quote]Minä kirjoitin vuonna 1985 viisi laudaturia vaikka en lukenut juuri lainkaan. Kuuluin silloin ratsastuksessa Suomen nuorten maajoukkueeseen ja olin koulun päättymisestä lähtien ulkomailla paskaa luomassa ja valmentautumassa. Tentit kävin häthätää ja kaksi niiistä sain suorittaa valvottuna Suomen konsulaatissa. Ihmettelen suuresti miten pystyin saamaan hyvät arvosanat. Isän ja äidin pakottamana hain yliopistoon enkä taaskaan lukenut yhtään, mutta pääsin heittämällä sisään kauppatieteitä lukemaan. Pyysin vielä vuodeksi lykkäystä ja sain sen.

Vierailija
30/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:45"]Kuinka montaa ällää nämä AV-mammat kirjoittivat? 
[/quote]elämänkoulusta kaikki mahdolliset ällät

Vierailija
31/31 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:45"] Kuinka montaa ällää nämä AV-mammat kirjoittivat?  [/quote]   Minä kirjoitin yhden LMMMC   Montako sinä? [/quote]Minä kirjoitin vuonna 1985 viisi laudaturia vaikka en lukenut juuri lainkaan. Kuuluin silloin ratsastuksessa Suomen nuorten maajoukkueeseen ja olin koulun päättymisestä lähtien ulkomailla paskaa luomassa ja valmentautumassa. Tentit kävin häthätää ja kaksi niiistä sain suorittaa valvottuna Suomen konsulaatissa. Ihmettelen suuresti miten pystyin saamaan hyvät arvosanat. Isän ja äidin pakottamana hain yliopistoon enkä taaskaan lukenut yhtään, mutta pääsin heittämällä sisään kauppatieteitä lukemaan. Pyysin vielä vuodeksi lykkäystä ja sain sen.

[/quote]

Minäkään en lukenut ylppäreihini kuin kaksi päivää; ranskaa. Sitten kyllästyin ja lopun ajan kuljin kaverini kanssa baareissa ja bilettämässä, kävin töissä ja rahaa oli tehdä mitä huvittaa. Kirjoitin siis ihan sillä ulkomuisitilla, joka lukio-opinnoista oli jäänyt. Aloitin sen tosissani, mutta loppua kohti ote herpaantui.

Tässä sen tosiaan näkee, että ne joilla on kypsyyttä keskittyä opintoihin ja tähdätä tulevaisuuteen, tekevätkin jo lukiossa tulosta. Jyvät erottuvat akanoista. Minulla ei sitä kypsyyttä ollut, ja se on harmittanut moneen kertaan myöhemmällä iällä. Ehkä kodin tukikin ja pieni painostus olisi aukkatnut kakaraa. Jos olisin ollut kypsempi, olisi ehkä ollut rohkeutta hakeutua akateemisiin opintoihin. Niitä olen jälkikäteen kaihoillut.

LMMMC