Hyvästi av
Lopetan palstailun.
Tähän palstaan kuluttamallani ajalla olisin voinut käyttää tuntikausia kirjojen lukemiseen, kuntoiluun, puutarhanhoitoon, ystävien tapaamisen, ihan mihin tahansa paitsi teidän idioottien kommenttien lukemiseen.
Solvauksia tähänkin tulee, mutten jaksa enää tätäkään tsekata tän jälkeen, kirjoitelkaa ihan rauhassa haukkumisenne =D
Kommentit (8)
Palaat kuitenkin. Av on huumetta.
Tämä on taivahan tosi. Tämä palsta on sellainen aikasyöppö. Tänne kun uhraa tarpeeksi monia kuukausia elämästään niin havaitsee että olipas paska vaihtokauppa.
Hyvä ap, minun täytyy tehdä ihan sama, sillä koukussa olen, turha kieltää. Tämä paikka on sellainen aikavaras, ettei pahempaa ole. Tänne on liian helppo paeta todellisuutta ja vastuuta ja lopulta se vain lisää ahdistusta, kun taas tajuaa tuhlanneensa yhden päivän. Miten vitussa tästä tosiaan pääsisi irti, lopullisesti?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:23"]
Hyvä ap, minun täytyy tehdä ihan sama, sillä koukussa olen, turha kieltää. Tämä paikka on sellainen aikavaras, ettei pahempaa ole. Tänne on liian helppo paeta todellisuutta ja vastuuta ja lopulta se vain lisää ahdistusta, kun taas tajuaa tuhlanneensa yhden päivän. Miten vitussa tästä tosiaan pääsisi irti, lopullisesti?
[/quote]
Pitäisi löytää muuta parempaa tekemistä jotta av unohtuu.
Äiti rakastaa sua