Olen niin onnellinen siitä, että en liho!
Syön kyllä melkein joka päivä herkkuja, mutta vuodesta toiseen pysyn hoikkana. Ikää on jo reilusti yli 30v, ja lapsiakin olen saanut pari kappaletta.
Olen välillä ihan järkyttynyt kun näen uimahallissa ym muita samanikäisiä naisia ilman vaatteita. Miten isoja niiden takapuolet on! Ja läskiä ja selluliittia tosi paljon ympäri kroppaa. Vaatteet päällä saattavat näyttää ihan hyviltä, mutta kun ottaa vaatteet pois! Mitä te oikein syötte??
Kommentit (34)
Sähän just sanoit ettet liho vaikka syöt herkkuja. Mäkin syön herkkuja mut lihon. Ni vastaus on että herkkuja. Sinä ja minä. Muuta yhteistä meillä ei kyllä sitten olekaan, enkä puhu ulkoisista tekijöistä...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:34"]
Sähän just sanoit ettet liho vaikka syöt herkkuja. Mäkin syön herkkuja mut lihon. Ni vastaus on että herkkuja. Sinä ja minä. Muuta yhteistä meillä ei kyllä sitten olekaan, enkä puhu ulkoisista tekijöistä...
[/quote]
Joo mutta missä määrin niitä oikein syöt, sitä ihmettelen? Pidätkö itse lihavaa kauniimpana kuin hoikkaa? Jos et, niin en ole yhtään huonompi ihminen kuin sinäkään. Sitäpaitsi, kai minulla on oikeus iloita tällaisesta asiasta?
ap
Jep, nykyään monesti nuoretkin naiset jotenkin tosi "löysiä" ja isoperseisiä. Mistäköhän johtuu?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"]
Jep, nykyään monesti nuoretkin naiset jotenkin tosi "löysiä" ja isoperseisiä. Mistäköhän johtuu?
[/quote]
e-pillerit?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"]
[/quote]
e-pillerit?
[/quote]
Oiskohan liian vähäinen liikunta ja sidukan juonti + herkut...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]
[/quote]
Joo mutta missä määrin niitä oikein syöt, sitä ihmettelen? Pidätkö itse lihavaa kauniimpana kuin hoikkaa? Jos et, niin en ole yhtään huonompi ihminen kuin sinäkään. Sitäpaitsi, kai minulla on oikeus iloita tällaisesta asiasta?
ap
[/quote]
Sun aloitusviestisi ikäänkuin kumosi itsensä, etkö huomannut? Aika hupaisaa. Iloita saa, mutta itse saan iloni muusta kuin takapuolten muhkuroita vahtaamalla. Varsinkaan muiden ahtereissa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]
[/quote]
ap
[/quote]
iloitse hyvä ihminen niin kauan kuin voit. mulla oli ihan sama juttu, kolmen lapsen äitinäkin kroppa oli pitkään kuin parikymppisellä, painoin aina n. 55 kg ja olen 170 cm pitkä. mutta ikä kuule tekee tehtävänsä, aineenvaihdunta hidastuu. nyt 43-vuotiaana olen saanut jo nelisen vuotta tarkkailla syömisiäni, ei tarvitse kuin vilkaista herkkuja niin ne ilmestyy läskiksi vyötärölle. jos söisim kuten kolmekymppsienä, painaisin varmaan sata kiloa. nyt saan liikunnan ja tiukan ruokavalion ansiosta pysyteltyä 65 kg:n alapuolella.
eli joo, iloitse, minäkin iloitsin, mutta valitettavasti se ilo ei kestä ikuisesti :D
Minä olen pullukka, mutta minua ei kiinnosta toisten mielipiteet ruumiistani. En ole onnellinen painostani, mutta en myöskään onneton. Olen täysin toimintakykyinen ja terveempi kuin moni muu.
mulle kelpais pari kiloa lisää, olen 32v kahden lapsen äiti. painan vajaat 50kiloa ja mieluusti ottaisin 2-3kiloa lisää mutta en liho.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:18"]
Syön kyllä melkein joka päivä herkkuja, mutta vuodesta toiseen pysyn hoikkana. Ikää on jo reilusti yli 30v, ja lapsiakin olen saanut pari kappaletta.
Olen välillä ihan järkyttynyt kun näen uimahallissa ym muita samanikäisiä naisia ilman vaatteita. Miten isoja niiden takapuolet on! Ja läskiä ja selluliittia tosi paljon ympäri kroppaa. Vaatteet päällä saattavat näyttää ihan hyviltä, mutta kun ottaa vaatteet pois! Mitä te oikein syötte??
[/quote]
Mistä teitä oikein sikiää? Porvoostako? Menepä nukkumaan ja koeta herätä aamulla keskittyen itseesi, eikä muiden ihmisten läskien ja selluliittien tuijotteluun!
Mä olen 44-vuotias kahden lapsen äiti, eikä ole ainakaan vielä aineenvaihdunta hidastunut. Selluliittia mulla kyllä on vähän, vaikka olen hoikka. Paino ei nouse, vaikka syön paljon pullaa ja suklaata ja rakastan pizzaa. Enkä harrasta liikuntaa.
Kim kardashianin perswe on eri kuin läskin ritvan perse.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"]
[/quote]
Ei niin pahasti kuin 10-20 vuotta sitten. Nykyään liikuntaa harrastetaan huomattavasti enemmän.
Minäkin olen.