Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos joku polyamorinen on loukannut teitä ihmissuhteissa?

Vierailija
15.08.2025 |

Minulle kävi näin. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle kävi? Etkö tennyt, että hän on polyamorinen?

Vierailija
2/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä loukkaus liittyy mielestäni siihen että ihmiset toimivat omalakisesti vastoin yleisiä normeja. Polyamorisuus siis liittyy asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan tähän liittyy useanpi polyamorinen ja ongelmat alkoivat kun yksi pari alkoi polyamoriseksi. Nappasi henkilön josta tiesi minun kiinnostuneen, vaikka oli naimisissa.

Vierailija
4/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, onpahan ihmissuhdemalli sitten mikä tahansa, on parempi keskustella asioista. Eikä olettaa mitään tapahtuvaksi, niin kuin minä haluan.

Vierailija
5/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan tähän liittyy useanpi polyamorinen ja ongelmat alkoivat kun yksi pari alkoi polyamoriseksi. Nappasi henkilön josta tiesi minun kiinnostuneen, vaikka oli naimisissa.

Eli siis tarkoitat, että tyyppi, johon olit ihastunut, valitsikin mieluummin toisen. Ok, onpa kauhea vääryys. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
6/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli naimisissa?

Vierailija
7/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis tarkoitat, että tyyppi, johon olit ihastunut, valitsikin mieluummin toisen. Ok, onpa kauhea vääryys. Kasva aikuiseksi.

Aika sairasta ruveta sivusuhteeksi minun mielestäni

Vierailija
8/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä epäkohteliasta tunkea toisen väliin tuossa tilanteessa.

Vierailija
9/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyloukkaantuisin.

Vierailija
10/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet 

Vierailija
11/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli polyamoria ei liity asiaan mitenkään, vaan ap:ta haittaa, että ihastuksensa valitsi jonkun toisen.

Se on ikävä tunne, jos oma ihastus valitseekin jonkun toisen. Sille ei kuitenkaan mahda mitään, vaan se pitää vaan hyväksyä. Kyllä se saa tuntua pahalta. 

Vierailija
12/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet osasi valinnut, ap.

Vierailija
13/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu nyt taas🤦🏻.. Kukaan ei tuossa ole tehnyt sinulle minkäänlaista vääryyttä. Tyyppi ei välttämättä muutenkaan olis valinnu sua vaan sen polyamorisen suhteen tai sitten jotain muuta. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
14/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tämä loukkaus liittyy mielestäni siihen että ihmiset toimivat omalakisesti vastoin yleisiä normeja. Polyamorisuus siis liittyy asiaan.

Niin kauan kun ei rikota lakeja, niin jokaisella on Suomessa täysi oikeus toimia vastoin yleisiä normeja. 

Vierailija
15/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sairasta ruveta sivusuhteeksi minun mielestäni

Ihmiset saa toimia tavalla, jota sinä pidät sairaana. 

Vierailija
16/16 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin muillekin ongelmatapauksille. Sellainen etäisyys tyypille, joka sopii hänen käytökselleen - useimmiten ulkoruokinta ja merkintä spämmistä. Ei vaikutusta sillä, onko henkilö monogaminen vai polygaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme