Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSkeijut torstaina***

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se on sitten se kauan odotettu LA.

9.30 on lääkäri ja mitä ilmeisimmin jään sitten käynnistykseen.

Vähän alkoi tässä aamutuimaan jänskättää..

Nyt ei päässä juuri muuta liiku kun tuleva koitos.

Tulen sitten kertomaan kuinka kävi.

-kirsikka rv40+0 (toivottavasti tänään 0+0)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeinen neuvola. Nyt menossa 40+4. Ensi viikolle sitten aika äippäpolille, jos sinne asti tarvii mennä (toivottavasti ei). Eilen ei ollut mitään kivuliaampia suppareita ja mitään merkkiä limatulpastakaan täällä ei ole vielä havaittu. Eli vielä tässä menee... mutta käsittääkseni kuitenkin enää korkeintaan 12 pv :). Sitten käynnistävät.

Vierailija
4/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannam, Ovara ja Andoliniska: Paljon, paljon onnentoivotuksia teille kaikille :)!!!

Miulla on alapää aivan hurjan kipeä. Toissailtainen lenkkeily ja eilinen kopeointi x2 ovat tehneet tehtävänsä, eivät siis minkäänsortin suppareita, mutta tätä riipivää kipua. Jospa se vähän pehmittäisi paikkoja huomista (?) käynnistystä varten. Toivottavasti niihin lääkärin sanoihin on luottamista ja saan jäädä sinne. Anoppikin pitää huomenna varta vasten vapaapäivän, kun viedään lapset sinne jo 7 aikoihin aamulla. Muksuille en oo vielä lupaillu vauvan syntymää, eilenkin sanoin vaan käyväni lääkärissä, koska olin niin varma, ettei sinne vielä jäädä. Huomenna kuitenkin mennään saikulle miehen kanssa, niin pakkohan se on selittää, että vauva syntyy ihan pian.

Tänään on pakko saada jotain siivousta aikaseksi, pesen edes vessat. Ja saunoa pitää vielä, kun sinne kerkee nyt paremmin ;) Vielä en osaa edes jännittää huomenna, mutta illalla nukkumaan mennessä sen jo tietää: ensi yönä ei nukuta!

-piias- rv 41+3

Vierailija
5/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. piti kirjoittaa, etten osaa jännittää huomista vielä..

Joskus pitää viilata pilkkua ;) -piias-

Vierailija
6/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on dokka dukossa ja ääni käheenä-siis tosi inhottava flunssa sit iski viime yönä.Kurkku on kuin hiekka paperia! :(

Niin sitä vaan omasta sängystä aamulla taas herättiin.Eka kerran alko kummitteleen synnytys eilen iltasella,ja piti jo varmistella yöksi kotimiestä jos lähtö tulee.Mutta tilanne rauhottui ja ppäsin uneen ja nukkuinkin sitten levollisesti.Mieskin rupes digi-kameran muistikorttia viel iltamyöhällä koneelle ajaan,kaiken varalta.,mut ei hänenkään auttanut kuin töihin lähteä.

Mulla ei varsinaisesti supistellu,mut sellasia epämääräsiä tuntemuksia alko tuleen selkään ja mahaan,samoten suoli tyhjeni...neljä kertaa 45min. aikana piti " kurata" :( Vauvan pää painoi tosissaan suolta.Mulla on aiemminkin tehny saman ennen synnytystä,ei ole peräruiskeita tarvinnu. Nyt siitä kummittelusta on jäljellä jomotus alaselässä ja alamahalla.On aika yliajettu olo,kiitos vielä tään flunssan.

KIRSIKKA:Olet jo siel lekurissa,mut jospa pääset synnyttään ja kaikki menee hyvin,ollaan hengessä mukana!!!

PIIAS:Sullakin varmaan viimeset hetket raskaana...koeta ottaa kaikki irti olostasi!

Käytiin tosiaan kullan kans eilen kaupungissa shoppailemassa ja ihanat leivoskahvit juomassa.Tuumasinkin siinä et tämmöset kahen keskiset retket ovat kohta taas joksikin aikaa ohi.Eipä sitä tissi vauvaa noin vaan jätetäkään ja lähdetä et bye,bye lapsukaiset!

Pojat lähti ulos,joten taidan hinata itseni hetkeksi pitkälleen ja jään odotteleen et supistukset alkais...Ehkä tänään,ehkä tänään...!!

-syksynmarjatar 40+1-

Vierailija
7/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Tomato]perjantaina 15.9.06 (rv 39+2) isänsä syntymäpäivänä!!

Loppuraskaus oli täynnä monenlaisia vaikeuksia mutta ei niistä nyt sen enempää :) synnytys käynnistyi spontaanisti lapsivesien menolla ja meni hienosti. Sen jälkeen vaikeudet kuitenkin vasta alkoi....oltiin siirtymässä synnytyssalista osastolle kun minä sanoin hississä kätilölle että hengittääkö tuo vauva ollenkaan? Minun mielestä se oli niin veltto ja sininen...nukkui siinä kärryssä. Kätilö vilkaisi vauvaa ja sanoi että hengittää se.....sitten päästiin osastolle ja siihen minun huoneeseen, kätilö alkoi nostaan vauvaa syliin ja huusikin yhtäkkiä että " apua onko jossain happea, vauva ei hengitä" ja lähti vauvan kanssa jonnekin. Me jäätiin miehen kanssa siihen seisomaan että mitäs nyt. Ikinä en ole pelännyt niin paljon kun silloin. Vauva elvytettiin ja vietiin teho-osastolle....hengitys palautui normaaliksi ja uusia katkoksia ei tullut. Vauvaa tarkkailtiin siellä maanantaihin asti, sitten sain sen viereeni ja tiistaina päästiin kotiin!!

Vauvalla löytyi sydämestä kaksi reikää....mutta ne on sellaisessa paikkaa että korjaantuu lähes varmasti itsekseen. Siis kasvaa umpeen....saatiin kuitenkin vielä kontrolliaika.

Mä en oo ehtiny lukemaan teidän kuulumisia.....täytyy lueskella kun enemmän aikaa.

Nyt pitäs laittaa kotia ja itseä vähän kuntoon, neuvolantäti tulee kotikäynnille!!!

Kerttu ja prinsessa!!!!!!!!! (mitat 3105g ja 46,5cm)

Vierailija
8/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua onkin jo kaipailtu... Huih,olipa säikäyttävä juttu...Minä säikähdin ihan samalla lailla esikoiseltani vähän sen jälkeen kun oltiin tultu osastolle.Mies oli siinä vielä,soitin äkkiä kelloa ja kätilö tuli,tempas vauvan ylös ja kokeili,mut se hengitti...onneks!

Kyllä varmasti tuollanen säikäyttää ja sit kun vielä kiikutetaan yks kaks teholle,vaik hetki sitten kaikki oli ok!

Meillähän oli samalle päivää la :) Minä se tääl viel tuhisen,flunssaisena!

Nauti prinsessastasi ja voikaa hyvin!

T:syksynmarjatar

Vierailija
9/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa helpottavaa kuulla siusta ja tuhannesti onnea pienen neitokaisen johdosta! Enkeleitä pienen elämään, kyllä ootte varmasti säikähtäneet!

-piias-

Vierailija
10/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viime yönä klo 2.30 kivuliaaseen supistukseen ja ehdin käydä vessassa kun toinen jo tuli. Tunnin ajan pyörin sängyssä miettien, että pitäisikö nousta lämmittämään kaurapussia vai ei ja supistusten välit oli noin 5-7min koko tämän ajan. Kunnes sitten yhtäkkiä alkoivat vaan ' pehmetä' eli eivät enää sattuneet niin paljon ja välikin kasvoi varttiin. Neljän aikaan nukahdn takaisin ja heräsin aamulla ennen seitsemää ilma minkäänlaisia tuntemuksia alavatsalla... vähänkö ottaa päähän!

ONNEA KERTULLE prinsessasta! Todella ikävä alku pienellä neitosella ja vamasti on pelästyttänyt teidät vanhemmat ihan totaalisesti tuollainen kokemus. Hyvä, jos kaikki kuitenkin sen puolesta kunnossa että ne sydämenreiät umpeutuu itsestään. On kai aika yleistäkin tuo, että reikä vastasyntyneellä rekä sydämessä ja kaikki silti sujuu hyvin...

Onniitelut vauvoista myös ANDOLINISKA OVARA ja JOANNAM! Hyvin alkaa vähetä syyskeijujen pino ja ollaanhan sitä jo loppukuussa, eli näin se pitää mennäkin. Toivottavasti meistä ei kovin moni jää tänne vielä lokakuussa kirjoittelemaan... itse vähän epäilen, että kaikesta ' lupailusta' huolimatta meidän Onni syntyy vasta lokakuun puolella.

ÄITYLIINILLE zemppiä käynnistykseen, tai taidathan olla jo sairaalassa! Toivottavasti pian pikkukeiju sylissäsi. Samoin PIIAS huomiselle, ihanaa että pitkä odotus on pian sinullakin ohitse.

Tänään lapset mene yökylään ja meillä kaikki kolme ässää käytössä. Siivoamisen aloitan NYT :)

Mayella ja Onni 39+1

Vierailija
11/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas kaikille vauvansa saaneille!

Kylläpä tuo kertun tarina kylmät väreet kulkemaan... onneksi kuitenkin siis kaikki hyvin!

Täällä ei mitään uutta. Iltapäivällä on neuvola.

Ei tämä meidän lapsi ainakaan noilla ässien " voimalla" synny. Eilen siivouksen ja seksin yhdistelmä... ei tehoa! Ainoastaan on tuota menkkajomotusta, mutta sillä ei vielä pitkälle pääse...

Niinhän se on, että lapsi syntyy kun on valmis eikä tässä taida poppakonstit auttaa :) vaikka kaikkea " pitää" kokeilla...

Onkohan muilla hermot ihan kireällä näin loppumetreillä?!? Itsellä kun välillä räjähtää pienimmästäkin asiasta... Eipä tuo parivuotias esikoinen varmaan ymmärrä, että äiti on raskaana ja siksi välillä karjuu kuin viimeistä päivää... no, onneksi kuitenkin yleensä pystyy itsensä hillitsemään. Mutta kyllä on huono omatunto noista muutamastakin kerrasta...

Mutta nyt astianpesukoneen kimppuun!

Vierailija
12/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vauvansa saaneille tasapuolisesti! Noita vauvauutisia oli eilen illalla ja nyt aamulla tullu niin monta, että onnittelen näin joukolla kaikkia :) Voi, kun minäkin kohta pääsisin tuollaisia uutisia kertomaan...

Neuvolassa kävin taas tänään. Mua on kovasti tuon verenpaineen takia tarkkailtu, mutta edelleenkään ei varattu aikaa lääkärille, koska muita oireita ei oo. Nyt on vaan jo niin stressi tässä odotuksesta ja siitä, että eikö se vauva tule itsestään, pitääkö tää synnytys käynnistää..., että ei varmaan tää stressaaminen ainakaan niitä paineita yhtään laske. Sain sit kotiin mukaan niitä tikkuja, jolla voi sitä valkuaisen määrää seurata ja verenpainemittari mulla on omasta takaa, niin että kotitarkkailen nyt sit itseäni viikonlopun yli ja jos paineet vielä nousee ja/tai valkuaista alkaa ilmetä, ni sit pitää suunnata synnärille tarkastukseen. Tällaiset ohjeet sain. Maanantaina taas neuvolaan ja sit ens torstaille varataan aika äitipolille, jos sitä ennen ei mitään uutta ole synnytyksen/verenpaineiden suhteen ilmennyt. Eli viikko vielä tässä voi hyvinkin mennä.

Mieli on erittäin ailahtelevainen. Välillä sitä on niin maansa myynyt ja toivoton olo, että tää lapsi vaan ei halua maailmaan, ja välillä sit jaksaa aina piristyä ja muistaa, että jos vaan kaikki muu menee hyvin, niin tää pitkä odotus on kyllä pieni vaiva. Eli nyt vaan toivotaan, että synnytys menee sit hyvin ja lapsi on kunnossa.

Tsemppiä kaikille muillekin! Ihanaa huomata, ettei ole tunteidensa kanssa yksin. Yllättävän rankkaa henkisesti tää odottaminen lasketun ajan jälkeen, vaikka siihen oli mukamas varautunut...

Hansuli, jo 41 viikkoa täynnä

Vierailija
13/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUA ON NIIIN KOVASTI TÄÄLLÄ HUHUILTUKIN JO ETTÄ..

ONNEA OIKEIN PALJON IHANASTA PIKKU TYTTÖ KEIJUSTA TEILLE MOLEMMILLE!!!oikeen säikähdin myös lukiessani tota sun tarinaasi, varmasti siinä on liikkunut kaikenlaisia tuntemuksia päässä/mielessä, onneksi kaikki meni kuitenkin tosi hyvin ja tytölle toivotaan hyviä vointeja jatkossakin! :) onnea vielä kerran tosi tosi paljon!!

Syksynmarjatar: tervetuloa lentsu kerhoon...oon täs jo viikon kohta sairastanut, on sit kuuleman mukaan sitkee pirulainen tää syysflunssa!!

Kirsikalle ja Piias.lle tsemii tuleviin koitoksiinne, oi ku oon kade kun kohta jo kaikilla on se oma nyytti kainalossa..tulkaahan sit kertomaan heti kun jaksatte kuinka kävi ja miten synnytys sujui ja muutenkin kertomaan ihanista vauvoistanne!

Mayella: täällä kuule ollaan vielä lokakuussa sun kans kaksin juttelemassa meidän onni masukeistamme :D :D :D tuntuu ainakin ihan siltä..

tänne ei kuulu mitään uutta, sitä samaa sitkeetä flunssaa, yökökkimistä, menkkajomotuksia ja pikku nippailuja vaan...:/ Tuleva kummitäti on pian tulos onneksi kylään, niin piristyy vähän tääkin mamma, kun kohta viikon olen joutunut maata vaan yksin kotona kipeenä:(

Tsemppii kaikille vauvanhaku reissuun lähteville ja onnea vielä kerran jo vauvautuneille!! :))

manta ja onni 38+6/39+6..huomenna eka laskettuaika(neuvolan mukaan siis..joten ei mitään kiirettä vielä)

Vierailija
14/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä suuret onnittelut Kertulle prinsessasta! Mielettömän pelottava kokemus teillä ollut - onneksi kaikki on hyvin nyt, varsinkin jos nuo reiät kerta itsestään umpeutuvat.

Samoissa mietteissä Hansulin kanssa ollaan, että toivottavasti synnytys menee hyvin ja lapsella on kaikki kunnossa. Mieli on ailahtelevainen täälläkin. Aamun kauppareissulla autoa ajaessa pukkasi itkua päälle, kun tuli niin koskettava kappale radiosta. Ajattelin pientä ja sen isää ja meitä ja elämää yleensä. Kaikki purskahti yhtäkkiä mieleen ja silloin oikein rintaa koski kun toivoin niin hartaasti, ettei mitään menisi vikaan näin loppusuoralla. Oloa tulee valitettua ja kurja olo onkin, mutta silti ei sillä ole väliä, kunhan vain saan onnellisen lopun tälle kaikelle.

Näissä mietteissä makoilemaan...

fullmoon 41+3

Vierailija
15/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kommentoimaan...

HANSULI:Mulla tulee niin susta mieleen oma esikon odotus,kun mies oli töissä ja ite vaan kotona odotti-yksin.Kyllä se oli piiiitkä kaks viikkoa la:n jälkeen.Vähän olin onnessani kun viikkoja oli 42 tasan ja äippäpolilla sanoi lääkäri et kyllä me nyt käynnistetään.Minä raukka tietty ajattelin et no tänään se syntyy,mutta kuinka ollakaan eipä se noin vain käynnistynytkään,mutta monen mutkan kautta ihana tyttö syntyi sunnuntaina puolenpäivän jälkeen viikolla42+2.Itsekin aina yrittää ajatella just sitä että,kyllä tämän kestää jos vaan kaikki menee synnytyksessä hyvin ja saa hyvin voivan vauvan.Mutta odottavan aika on pitkä...

Joku kyseli niis huonoist hermoista:mulla oli eilen tosiaan kauhea päivä hermojen suhteen.Kurkku oli käheenä sillon rääkymisestä... :( Sitten lopulta pahamieli kun piti sillä tavalla lapsille hermostua.Voi noita lapsiakin mitä ne joutuu kestämään... :( Jospa meidät kaikki kohta " armahdettas" vauvan syntymällä ja tilanteen normalisoitumisella. On sitä kyllä niin eri ihminen sitten kun vauva on syntynyt,mitä näin viimesinä viikkoina.

Jatkoja ja supistuksia~~~~~~~~~~~~~~~~~

syksynmarjatar,jolla ei supistele yhtään!!!!

Vierailija
16/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea olo, henkisesti. Huominen vieläkään ei jännitä silleen oikeesti, mutta huomaan, etten saa mitään aikaseksi. Ikään kuin sillä lailla koettasin siirtää huomista. Huokaus! Alapää on tosi kipee ja hiki valuu. Lasten kanssa en oo kummemmin jaksanu ulkoilla, pojan kanssa lenkki postilaatikolle oli tuskaista sillä aikaa, kun isi oli ruokkiksella tytön kanssa sisällä.

Tupaa oon jaksanu siivota raivaamalla leluja ja pyyhkimällä tasoja. Masentaa nuo banaanikärpäsetkin, jotka tuntuu sikiävän silmissä! Pyykkiä pitäs laittaa jne. Eihän se elämä huomiseen lopu (eikä kotityöt!), mutta paniikkia lopun edellä on silti ilmassa. Vali vali.

Lapsillekin oon jo kerenny äksytä. Vaikka onneksi on tässä tällä viikolla leikitty nätisti, siis tarkoitan, ettei sitä päätöntä juoksemista ja siskon kiusaamista oo tapahtunu sillä vauhilla kuin esim. viikko sit. Että hermot kireellä täälläkin!

Jossain voisi vaikka ajaltaa, muttei huvita sekään. En jaksa laittautua. Voi itku sentäs. Mieskin vaan ruokkiksellaan huokaisi, kun ei kerkee töitä tehä, kun huominen on piettävä vapaana. Mie ratkesin ja huusin, et ois kai sit pitäny joulukuussa tarkemmin miettiä, keretäänkö me syyskuussa synnyttämään herran töiden keskellä! Toinen ihmetteli, et mikäs sulle tuli.. No jaa :/

Kylläpä helpotti tämä avautuminen. Nyt neiti päikkäreille.

-piias- ja herra 4v7kk, neiti 2v2kk ja toivottavasti viimeistä päivää masussa oleva neitonen rv 41+3

Vierailija
17/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA oikein paljon ovara ja kerttu nyyteistänne! :) Kyllä tuo vähän säikäytti Kertun kuulumiset mutta onneksi kuitenkin kaikki nyt vauvalla hyvin. Ihania hetkiä teille molemmille vauvojen kanssa kotiin. :)

Tsempit heti alkuun myös omaa nyyttiään pian noutamaan lähteville. Piias ja kirsikka ainakin ovat pian pääsemässä. :) PIIAS: Pitää meidän täällä yrittää saada vauvaa kans liikkeelle vkl:n tienoilla, jos oltaisiin yhtä aikaa osastolla. :) Voi, kun se olisikin noin helppoa, että sitä tuosta noin vain saisikin kaiken tapatumaan.. *huoh*

( . ): Illalla taas supisteli samalla lailla kuin niin monena muunakin iltana tällä viikolla. Sitten ne laantuvat kun käyn nukkumaan. : ( Aamulla joskus puoli kuuden aikaan alkoi sitten supistella hieman vauhdikkaampaan tahtiin, ehkä noin 7-10min. välein (kelloa en seurannut). Tunnin verran kärvistelin sängyssä ja yritin löytää hyvää nukkuma-asentoa mutta turhaan. Ennen puolta seiskaa nousin ylös ja kävin lehden laatikosta, ja kas eiköhän ne supparit taas siihen lopahtaneet. Jonkin verran on kyllä nyt aamupäivän aikaan taas masua nippaillut mutta ei mitään hälyyttävää. Menkkajomotustakin on, niin masulla kuin selässäkin sekä liitoskivut ovat karmaisevat.

Tällä menolla olen kipeämpi ennen synnytystä kuin synnytyksen aikana... ;)

Seuraavan vuorokauden aikana vauva kyllä voisi vaikka syntyäkin. Poika on kinunnut monena päivänä mummille ja ukille yötsyyn ja tänään illalla käydään sitten hänet sinne viemässä. Huomenna iltapäivällä olis tarkoitus sitten kotiutua. Meinattiin miehen kans lähteä illalla kaksistaan syömään, jos sitten kotiin tultua vaikka saunois sekä sekstais. Tiedä sitten onko noista apua.. Mutta kaikkea on kokeiltava. :)

Pikaiset paranemiset vielä flunssan kourissa kärvisteleville ja kaikille muillekin mukavaa päivän jatkoa! Ja niitä supistuksia! Minä taidan kömpiä päikkäreille, kun poikakin nyt nukkuu.

T: Anmari rv 39+5

Vierailija
18/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siuta täällä ollaankin oikein porukalla kaipailtu! Ihanaa kuulla, että siulla ja vauvalla kaikki hienosti. Säikähdin ihan kun luin kertomustasi neitokaisen alkumetreistä. Pelottava kokemus varmasti teille molemmille.

Täällä pitää näköjään päivittäin vieläkin käydä lukemassa teidän kuulumisianne. Toivottavasti pian pääsette lunastamaan omat nyyttinne, niin päästään joukolla jatkamaan turinoita tuolla vauvapuolella.

Suppareita!

Niina ja poitsu 4pv

Vierailija
19/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin nyt sitten pienen pojan äiti!

Lauantaina 16.9. vedet meni aamulla ja poika syntyi illalla. Kaikki meni oikein hienosti, vähän jouduttiin suppareita voimistamaan. Epiduraali oli luojan lykky, amme auttoi tosi paljon alkuvaiheessa. Ei tullut repeämiä kuin ihan pieni nirhu, ei siis tikin tikkiä! Nyt täällä harjoitellaan vauva-arkea ja yritetään kuroa vähän univelkaa kiinni.

Pituutta miekkosella oli 50cm, painoa 3638g ja päänymp. 34cm. Viikkoja kertyi 41+1. Ollaan kyllä onnesta soikeina =D

Käyn kirjoittelemassa synnytystarinaa kun vähän saan ajatuksia selkeämmiksi..

Onnittelut kaikille keijunsa saaneille ja voimia vielä odottaville! Ja huhhuh kerttu kun teitä säikytettiin! Varmasti ihan hirveää, mutta onneksi kaikki kääntyi parhaaksi!

kerion ja pikkuinen poika

Vierailija
20/29 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eipä ne sitte käynnistänytkään..

Olisivat sen varmaan tehneet jos oisin ilmottanu että mä en kotiin ilman vauvaa lähde.

Mutta tiedänhän itsekin että parempi ois jos itse lähtis syntymään. Viime viikosta ei ollut alapäässä tapahtunut minkään sortin muutosta, mikä mielestäni on ihme kun tuntuvia suppareitakin on ollut.

Kyllä suututti kun sairaalasta lähdin, mutta nyt on jo parempi mieli. Ei se osastolla kökkiminen, synnytyksen alkamista odotellessakaan mitään herkkua ois ollu.

Eniten mua suututtaa se että neuvolan täti antoi ymmärtää että sairaalan kertomuksessa sanottiin että käynnistetään jos äiti niin tahtoo, (eihän mulla nyt sitten ole neuvola-aikaakan varattuna), sain itse lukea sen tänään ja siinä ihan selvästi sanottiin että syytä käynnistykseen ei ole ja mieluummin odotellaan.

Mutta siis viikon päästä uusi aika ja taas katsotaan tilanne.

Tosin hoitaja tuli vielä perästä sanomaan että jos tulee tunne etten enää jaksa niin synnärille vaan suoraan, oli sama hoitaja kun silloin kun olin enkelipoikaa synnyttämässä. Liekö vaikuttanut asiaan.

Se siitä ja pyöritään eteenpäin.

Onnea kaikille vauvan saaneille ja etenkin Kertulle, jo täällä kerkes huolestua, onneks kaikki on hyvin.

-kirsikka rv40+0- ja eteenpäin mennään...