Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkituoteihmiset asiakkaina!

Vierailija
18.05.2015 |

Mulla on todella negatiiviset fiilikset kaikista yltiöbrändätyistä tuotteista / asioista. Mun mielestä on naurettavaa, että ihmiset ostaa kaikkea vaikuttaakseen rikkailta (parhaimmillaan jostain kirpparilta) tai sitten tuomalla todellista varakkuutta kaikkien silmien esiin (mikä on musta kuitenkin enemmän ok kuin edellinen). Vai voiko joku väittää, että Michael Korsin Jetsetissä on jotain hienoa ja designia? 

Itse en ole kaupassa töissä, mutta joskus sivusta seuranneena kassajonossa tullut vähän seuraavanlaisia viboja ja tässä tiivistettynä tarina mun ajatuksista:

Hauskaa, kun neidit tulee marketin kassalle vetäen Korsin laukusta isoin elein Guessin lompakon Korsin olettaen, että myyjä ottaa asenteen "Nyt tässä on varmaan joku kuninkaallinen prinsessa asiakkaana, kun on noin tyyriitä asusteita". Seuraavaksi vastataan puhelimeen, joka vedetään esiin eBayssa 15 eurolla myytävästä Vuittonin iPhone 4-kuoresta (jolla kukaan järkevä ei enää tee mitään), vaikka puhelin onkin jo vitosmallia - mutta hei, Vuittonin kotelo kuitenkin, ja sitten kailotetaan sinne puhelimeen kovaan ääneen hieman valitellen, kuinka Möet on ihan OK vaihtoehto illan juomaksi (todellisuudessa illasta on tulossa ainutkertainen, kun ei kerrankin tarvitse hörppiä Ballettia)! Seuraavaksi tuleekin kiire lataamaan himaan puhelinta, jotta edellämainitun Mötikän saa kuvattua mahdollisimman monesta kuvakulmasta.

Ei voi muuta sanoa, kuin että olisipa siistiä olla noin hyvä brändääjä! :D

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan kun kyttäätte noin innoissanne kaikkien vastaantulevien ihmisten logotuotteita ;) niin Coco Chanelin alkuperäinen suunnittelema laukku on tämän näköinen kuin hänellä kuvassa, ja se logolukollinen "blogilaukku" jota kaikki luulee Cocon suunnittelemaksi on Karl Lagerfeldtin vasta 80-luvulla suunnittelema

http://www.herworldplus.com/sites/default/files/Chanel%20Les%20Secrets%20Du%20Sac%20handbag%20exhibition%20Singapore%20DECOR%20COCO.jpg

Vierailija
102/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:57"]Ei kai MicMac koskaan mitään tuulihousuja tehnyt??!
[/quote]
Semmoset mustat missä valkoinen raita sivussa voisin ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:02"]

Nykyään ei enää ole oikeita luksustuotteita. Louboutinit ovat kuuluisia nykyään siitä että jokaisella arabimiehen huoralla on sellaiset jalassa emiraateissa, unohtamassa Birkiniä käsivarrella.

[/quote]

Samoin Valentinon Rockstud-korkkareilla, Chanelin logolukollisella tikkiolkalaukulla, Hermesin rannekkeilla ja Cartierin rannekoruilla on tuo sama "suosittu by hutsanderos"-maine. Huvittavaa että niitä ranteeseen ruuvattavia Cartier Love-rannerenkaita ostellaan juuri noille maksullisille hoidoille eikä vaimoille.

Luksusta olisi teettää kaikki vaatteet, kengät ja laukut, sekä korut. Sellaisia ettei kellään tulisi vastaan ja jos joku kysyisi että mistä nuo on niin voisi sanoa että enpä kerro koska niitä ei löytyisi googlettelemallakaan.

Vierailija
104/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
105/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:54"]

Se on muuten Moët.

[/quote] Joo no mulle ei oo oikeestaan mitään väliä miten se kirjoitetaan! :D Itse tykkään juoda eniten pienten viinitilojen viinejä ilman suuria logoja esimerkiksi Moselin laaksossa paikan päällä.

[/quote]

Skumppaa saa vähän huonosti Moselin laakson tiloilta... Noista muista brändeistä en osaa sanoa, mutta Moet on kyllä paras kuohuviini ihan ylivoimaisesti.
[/quote] Tietääkseni kukaan ei oo tässä puhunutkaan skumpan juonnista siellä? Totesi vain, että hänen makunsa on vähemmän brändiperusteinen (kyllähän viinejäkin on tunnettuja merkkejä, joilla vois mälläillä)