Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkituoteihmiset asiakkaina!

Vierailija
18.05.2015 |

Mulla on todella negatiiviset fiilikset kaikista yltiöbrändätyistä tuotteista / asioista. Mun mielestä on naurettavaa, että ihmiset ostaa kaikkea vaikuttaakseen rikkailta (parhaimmillaan jostain kirpparilta) tai sitten tuomalla todellista varakkuutta kaikkien silmien esiin (mikä on musta kuitenkin enemmän ok kuin edellinen). Vai voiko joku väittää, että Michael Korsin Jetsetissä on jotain hienoa ja designia? 

Itse en ole kaupassa töissä, mutta joskus sivusta seuranneena kassajonossa tullut vähän seuraavanlaisia viboja ja tässä tiivistettynä tarina mun ajatuksista:

Hauskaa, kun neidit tulee marketin kassalle vetäen Korsin laukusta isoin elein Guessin lompakon Korsin olettaen, että myyjä ottaa asenteen "Nyt tässä on varmaan joku kuninkaallinen prinsessa asiakkaana, kun on noin tyyriitä asusteita". Seuraavaksi vastataan puhelimeen, joka vedetään esiin eBayssa 15 eurolla myytävästä Vuittonin iPhone 4-kuoresta (jolla kukaan järkevä ei enää tee mitään), vaikka puhelin onkin jo vitosmallia - mutta hei, Vuittonin kotelo kuitenkin, ja sitten kailotetaan sinne puhelimeen kovaan ääneen hieman valitellen, kuinka Möet on ihan OK vaihtoehto illan juomaksi (todellisuudessa illasta on tulossa ainutkertainen, kun ei kerrankin tarvitse hörppiä Ballettia)! Seuraavaksi tuleekin kiire lataamaan himaan puhelinta, jotta edellämainitun Mötikän saa kuvattua mahdollisimman monesta kuvakulmasta.

Ei voi muuta sanoa, kuin että olisipa siistiä olla noin hyvä brändääjä! :D

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin itse kyllä näitä merkkilaukkuja.
Mutta olen hankkinut niitä ei niin yleisiä malleja. Laukut niin LV:llä kuin Mullberrylläkin ovat aika ajattomia (ainakin tuotannossa kauemmin olleet klassikot, ei ne kamalat kausituotteet) ja ne on helposti yhteen sopivia moneen tyyliin. Mutta en ikinä yhdistäisi merkkilaukkua ja verkkareita, ne vaan on asiat joita ei sekoiteta ja hymyilyttää myös minua, vanhempaa tätiä kun tyttöset kulkee juoksutrikoissa speedy käsipuolessa.

Tosin pakko sanoa että, Neverfullia parempaa kassia ei ole kun pitää saada mahtumaan mukaan puoliomaisuutta ja silti ei halua kuitenkaan kantaa isoa (esim urheilukassia) kassia mukana. Mutta silti ei niitä verkkareita jalkaan, ne voi pakat sinne NF:n sisälle ja pukea vasta salilla ;)

Guessin halpis muovi tavaroihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Jenkeissähän Guess on verrattavissa henkkamaukan veskoihin.

Korssia voisin ajatellakin, mutta en jotenkaan pidä heidän muotoilustaan. Ennemmin vastaava laukku Mullberryltä.

Vierailija
22/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:18"]

No sori nyt vaan mut voi niistä päätellä. Ei kukaan peeaa osta esim. 400 euron laukkua.

[/quote]

Toki ostaa. Siitähän nää tiettyjen tyyppien luottotietojen menettämiset yms. johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate, etten osta mitään tuotetta missä merkki on selvästi näkyvillä. En halua tulla luokiteltua ihmiseksi, joka juoksee merkkien perässä. Mä pidän sellaista ihmistä, jolla on joku kallis näkyvä merkki näkyvillä jokaisessa vaatteessa ja laukussa yksinkertaisena markkinamiesten höynäyttämänä bimbona, enkä halua, että mua luullaan sellaiseksi.

ON toki totta, että jokut valmistajat tekevät parempaa laatua kuin toiset mutta merkistä ei siltikään saa tulla mikään itseisarvo ja oman egon rakennuspalikka.

Vierailija
24/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:54"]

Se on muuten Moët.

[/quote] Joo no mulle ei oo oikeestaan mitään väliä miten se kirjoitetaan! :D Itse tykkään juoda eniten pienten viinitilojen viinejä ilman suuria logoja esimerkiksi Moselin laaksossa paikan päällä.

[/quote]

Skumppaa saa vähän huonosti Moselin laakson tiloilta... Noista muista brändeistä en osaa sanoa, mutta Moet on kyllä paras kuohuviini ihan ylivoimaisesti.

Vierailija
25/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään voi sietää laukkuja joissa lukee jokaisessa yksityiskohdalla brändi ja isolla killuu koriste "MK". Myös Neverfull on täynnä tätä pientä neliökuviota jossa lukee "LV". Omat merkkilaukkuni olen valinnut niin ettei niissä lue missään näkyvällä paikalla brändiä. En halua olla kävelevä mainos..

Vierailija
26/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko se vaan minä, vai tuliko jollekin muulle myös tuosta ekan viestin kuvauksesta mieleen eräs natalie-niminen bloggaajaneito? :D

Vierailija
27/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista analyysiä täällä, ettäkö joku ostaa alle tonnin Korsin (M for MK) näyttääkseen että rahaa on? Itselläni on Korsilta pikkulaukkuja pari ja lompakko koska ovat kivannäköiset ja ihan laadukkaat kun ovat vielä monen ahkeran käyttövuoden jälkeenkin uudenveroiset. Ei tosiaan tullut mieleenkään että ostamalla jotain vähän laadukkaampaa sitä yrittäisi näyttää rikkaalta. Vuittonit onkin sitten vähän eri asia ja omaan silmään ihan hirveen rumia ja en ymmärrä sitä että ainoa fucking design asia on se monogrammi. Laukku on muovisen näköinen ja niin kulunut, itse tykkään paljon enemmän omista marc by marc jacobs laukuista, jotka on kivantuntuista nahkaa, mukavan näköisiä ja ilman mitään monogrammeja. 

Oikeita luksuslaukkuja en edes halua, itse käytän mieluummin ne tonnit matkusteluun. Tuntuisi ihan hölmöltä ostaa 3k€ laukku kun sillä hinnalla pääsee 3 viikoksi tyynelle valtamerelle sukeltamaan. Mutta jokaisella meillä on erilaiset arvot.

Vierailija
28/105 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hauskinta on lukea ihmisten selittelyjä miten joku merkkilaukku on niin paljon kestävämpi,niin paljon parempaa materiaalia,niin paljon eettisempi jnejne.Samoista paskatehtaista ne tulee ja työtekijöiden selkänahasta revitty.Ostakaa suomalaista niin siinä tietää että on eettistä ja helvetin kallista.

Vierailija
29/105 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:19"]

http://michaelkors.aphidsymposium.org/michael-kors-handbags-c-61.html?page=2&sort=20a Ai kalliita..?:D

[/quote]

Myyvät replicoita, joten hinnat ovat sen mukaiset.

2. Q:

Are Michael Kors products you sell genuine or imitations? Do you apply wholesale and how is the price?

A:
We provide high quality replica Michael Kors products, directly made of Michael Kors official manufactory in China.

Vierailija
30/105 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:12"]

Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että käsilaukun, vaatteiden tai edes auton perusteella voi päätellä ihmisen varallisuutta?

[/quote] asun pk-seudulla ja omien havaintojeni mukaan täällä todellakin luullaan niin........
[/quote]

Joo, ehkä siellä Jollaksessa, niinku täällä pöndellä.

Vierailija
31/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten Moët.

Vierailija
32/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä kysyä, että onko jollain todellisia kokemuksia jostain tilanteesta? :D

Vierailija
33/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:54"]

Se on muuten Moët.

[/quote] Joo no mulle ei oo oikeestaan mitään väliä miten se kirjoitetaan! :D Itse tykkään juoda eniten pienten viinitilojen viinejä ilman suuria logoja esimerkiksi Moselin laaksossa paikan päällä.

Vierailija
34/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahhahahah nauroin niin paljon tolle kuvaukselle :D

Vierailija
35/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden kukka kukkii :):):):):) hei mitä on sulta pois? Joku pitää sua tekopyhänä mooseleittes kans ;) wnb hienohelmA

Vierailija
36/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:58"]

Kateuden kukka kukkii :):):):):) hei mitä on sulta pois? Joku pitää sua tekopyhänä mooseleittes kans ;) wnb hienohelmA

[/quote] :D Multa ei oo mikään pois? :D Ihmettelen vain, että mihin tää maailma on menossa, kun ihmiset ostaa ihan sopuleina kauheeta paskaa, jotta saa rikkaan maineen. Ja yleensähän tällainen ärsyttää lähinnä niitä, ketkä oikeasti ovat rikkaita ;) Yksi "hyvä" ilmiö on myös se, kun ollaan kaverin luona juhlissa Westendissä, niin igssä heti paikkatägit kohdillaan, mutta kyllä vaan tulee kiire vaihtaa asetukset ennalleen, kun palataan takaisin takaisin kotiin kaupungin lähiövuokrataloihin. 

Vierailija
37/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha olin kerran viemässä tavaroitani kirppikselle ja sitten pari tyttöä jäi tuijottamaan hetkeksi pöytääni ja tokaisi kovaan ääneen, että hirveitä rytkyjä. Sitten toinen näistä tytöistä kuitenkin sattui huomaamaan, kuinka yhden kenkäparin pohjassa luki Guess ja hetken päästä siinä neidot sitten jo taisteli niistä lähes puhkikulutetuista 1e kengistä :D

Vierailija
38/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että käsilaukun, vaatteiden tai edes auton perusteella voi päätellä ihmisen varallisuutta?

Vierailija
39/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:12"]

[/quote] asun pk-seudulla ja omien havaintojeni mukaan täällä todellakin luullaan niin........

Vierailija
40/105 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä ihan söpöjä vaateyhdistelmiä joihin törmää, kun vedetään tyyliin MicMacin tuulihousuilla ja sitten käsipuolessa neverfull tms., isoja muovisia aurinkolaseja unohtamatta kauppakeskuksen pimeydessä.. :D