Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yökkö täällä taas kyselee muiden yökköjen perään!onko teitä?

Vierailija
21.09.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasessa paikassa valvot? mä valvon palvelutalossa yksin ja välillä on hiukka tylsää...kahdeksalta pyöräilen kaverille nukkumaan, kun kotona ei lapset kuitenkaan antais mun nukkua...

-yökkö-

Vierailija
2/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä YLEENSÄ teette yövuorolla? Onko se enimmäkseen jotain valvomista pöydän ääressä? Joudutteko vaihtelemaan vaippoja usein vanhuksille, vai mitä se työ enimmillään on?

Itse olen puolivakavissani meinannut lähteä opiskelemaan lähäriksi hyvän työllisyyden takia (aiempaa koulutusta on amk-tasolla asti, mutta työllisyys omalla alallani on surkea, etenkään vakituista työtä ei saa millään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä teen keikkaa eri osastoilla. Nyt olen neurolla. Potilaista suurin osa nukkuu. Ja meitä on kaksi yövuorossa joten tauot ehtii pitämään. On kyllä niitäkin öitä ettei ehdi eväitä syömään...

Vierailija
4/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeen tulee hälyt ja sit teen aina muutaman kerran yössä kierrot kerroksissa. katon ettei oo harhailijoita ja tarkistan et kaikki on hyvin. Ketään en herätä vaipanvaihtoon. Mut kyl tänäkin yönä oon varmaan kymment vaipat jo vaihtanu...aamuksi keitän puurot valmiiks ja teen leivät. Olishan täällä pyykinpesuakin jos haluis saada ajan nopeemmin kulumaan. Nyt ite vähän kipeenä, eli teen just sen minkä pitää!

-yökkö-

Vierailija
5/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat ei valvo kustannussyistä.

-yökkö-

Vierailija
6/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas yö menossa, yksi vielä edessä. Hiljaista on...

Vierailija
7/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla neljäs ja onneksi viimeinen. pe kylläkin taas töihin kun on porukkaa sairaslomilla.

-yökkö-

Vierailija
8/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yökkö-

Vierailija
9/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi vessan ovi kolahtaa. se onkin sitten ensimmäinen ääni koko yössä. Jee, vaihtelua! :)

Vierailija
10/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jossain teho-osastolla ainaskin...

Vierailija
11/11 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoiva- ja palvelutaloissa ei välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi