Onko 200 euroa liian korkea hv tällaisesta paketista? ov
Olen laittamassa huutikseen isoa vaatepakettia, jossa on n. 200 osaa. Pakettiin tulee perus college pukuja, bodeja, lappuhaalareita, erilaisia paitoja, housuja + ulkoilu kamppeet: 2 haalaria, villahaalari, kahdet lapaset, kahdet villasukat, hanskoja (kosteussuojatut ja toppahanskat), pipoja eri säihin, kurahousut, sadetakki, kahdet kurarukkaset, takki, kauluri, kaksi kypärähattua, sukkia, sukksiksia, yökkäreitä, pitkiäkalsareita jne. Muutamat kengät; ainakin kumpparit, goretex talvikengät, nahkaiset ensiaskel kengät ja ehkä parit muutkin.
Merkkeinä on Napero, Tutta, Ciraf, HM, Name It, OshKosh, GAP, Old Navy, Ralph Lauren, Carter´s, Lassie, Jonathan, Lindex, Adidas jne. Muutama vaate on aivan uusi, laput vielä kiinni. Loput ovat sitten ehjiä ja muutenkin siistejä.
Kannattaako kokeilla tuolla hv:lla? Paketin kokohaarukka on 74cm-86cm.
Kommentit (10)
Noita 74cm ja 80cm on iso muovikassillinen kumpaakin ja noita 86cm on ainoastaan muutama (10 kappaletta).
Eka kertaa olen laittamassa tuonne mitään myyntiin, olen kyllä ostellut tuolta aina välillä, kun on jotain kivaa löytynyt.
Löysin vielä pari Gymboreen, Disney Storen ja Tommy Hilfigerin vaatetta, jotka laitan tuohon mukaan.
ap
Eli paketti 74cm, paketti 80cm ja ulkovaatteet erikseen. Niin saat paremmin rahaa, koska ei siellä moni huuda monen sadan paketteja. Itselläni n. 50-60 euroa on korkein mitä paketista suostun huutamaan.
Hietsun kirppiksellä, ja vielä paremmillakin merkkivaatteilla, ja hinnaksi tulee n. 30 euroa. Ja jos siellä käy useammin, pystyy keveästi kerään kymmeniä tollasia satseja. Eli eikö tarkoituksena ole lähinnä kierrätys?
haalarit ym ulkovaatteet myyt erikseen ja sisävaatteista teet pienempiä paketteja. Näin saat vaatteet kaupaksi.
kirppareilla maksetaan jotain 20 centtiä jostain käytetystä paidasta, kengistä muutama euro
Mä en ostaisi mitään huutonetistä sellaista, mikä tulis kuin sika säkissä ja siitä joutuis maksamaan [u]1200mk![/u]
Siis miettikää nyt vähän, kirpputorille 200 ¿ = 1 200 mk, se on aivan TA-JU-TON summa. Lisäksi se 1 euro on 6 mk, eli ihan RAHAA.
Laita vaikka ulkovaatteita yhteen pakettiin, sisävaatteita toiseen jne. Ja laita sitten vaikka hv 50¿, niin saat vähän jaettua tuota pottia.
saa halvemmalla, näkee heti mitä ostaa eikä pöyristyttäviä postikuluja. Ostan toki myös huutonetistä mut noin kallista pakettia en ostaisi. Tosin huudettiinhan siellä just hiljattain liki 560e paketti.
Kengät ja toppapuvut erikseen.
Vaatteet kannattaa jaotella koon ja värien mukaan. Jos saat rakennettua vaatteista kokonaisuuksia, jotka sointuvat yhteen, niin menevät paremmin kaupaksi. Ei kannata laittaa myyntiin pakettia, jonka hintavaraus on yli 50 e. Jo tuo summa pudottaa huutajien määrää.
Niin olen ainakin itse ostanut monta ylimääräistä vaatetta, suht edullisesti.
on nimittäin erittäin ärsyttävää kun kivoissa paketeissa on osa jo liian pieniä vaatteita.