Omituinen kysymys!!
No joo tämä kuulostaa tosi oudolle kysymykselle. Haluaisin ostaa juoksumaton kotiin, mutta poikaystäväni ei ole samaa mieltä asiasta. Ymmärrän hänen kannan, koska olen parhaillaan parantumassa anoreksiasta. Haluaisin juoksumaton jotta voisin pitää helposti yleiskuntoani hyvänä, en sen takia että voisin nääntyä kuoliaaksi. En voi ikuisuutta paeta urheilua, vaan minun on pakko saada siihen terve suhde. Poikaystävä vaan pelkää että kaikki lähtee taas käsistä. Mitenkä tämä asia nyt oikein hoituisi? En oikein keksi tähän mitään ratkaisua..
N19
Kommentit (32)
No olisko mitään käydä juoksemassa ulkona ja saada samalla mielenvirkistystä ja raikasta ilmaa?
Jään odottamaan selitystä, miksi et voi juosta ulkona edes poikaystäväsi tukemana.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:12"]No olisko mitään käydä juoksemassa ulkona ja saada samalla mielenvirkistystä ja raikasta ilmaa?
Jään odottamaan selitystä, miksi et voi juosta ulkona edes poikaystäväsi tukemana.
[/quote]
Selitin sen ylenpänä: Poikaystävä ja minä ollaan molemmat samassa tatuointiliikkeessä töissä. Tämä tarkoittaa sitä että molempien työajat vaihtelee asiakkaasta/asiakkaista riippuen. Poikaystävä ei aina yksinkertaisesti kerkeä lähteä mukaani. Ja yksin en voi lähteä, koska asuinalue on täynnä narkkareita ja muuta vastaavaa.
-Ap
Ei kannata hommata mitään tuollaista.
Mikä on tämä alue, missä ei voi lenkkeillä töiden jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:18"]Ei kannata hommata mitään tuollaista.
[/quote]
Ei se menisi yli. Olen alkanut toipumaan tosi hyvin.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:23"]Mikä on tämä alue, missä ei voi lenkkeillä töiden jälkeen?
[/quote]
En viitsi sanoa missä asun, mutta aika pieni alue, jossa kaikki narkit liikkuu 24/7. Tatuointiliike on naapurikaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:23"]Mikä on tämä alue, missä ei voi lenkkeillä töiden jälkeen?
[/quote]
En viitsi sanoa missä asun, mutta aika pieni alue, jossa kaikki narkit liikkuu 24/7. Tatuointiliike on naapurikaupungissa.
[/quote]
Töistä tulo matka vie n.1 h, joten pääsisin lenkille klo.16-19.00 välissä, jos siis lähtisin heti töistä tullessa.
-Ap
Älä tahallaan pahenna tilannettasi
Älä rakas lapsi osta mitään tuollaista :(
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:35"]Älä rakas lapsi osta mitään tuollaista :(
[/quote]
No kun ei se pahentaisi tilannettani! Se auttaisi pitämään minut kunnossa..
-Ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:18"]Ei kannata hommata mitään tuollaista. [/quote] Ei se menisi yli. Olen alkanut toipumaan tosi hyvin. -Ap
[/quote]Onko tästä ees viikkoa, kun kerroit täällä, että anoreksia ottaa taas vallan. Et silloinkaan halunnut ottaa apua vastaa, halusin vain huomiota ja odotit meidän surkuttelevan ja kauhistelevan menneisyyttäsi. Älä leikittele vakavan asian kanssa.
Narkkareiden sijaan taidat pelätä oikeeta elämää? Et halua kohdata muita ihmisiä tai tavallista elämää. Oot koukussa sairauteesi :(
Vai onko kaikki anorektikot poikaystävänsä tautointiliikkeessä töissä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:04"]Myönnä vaan. Haluat sen laitteen että pääset taas sairaalakuntoon.
[/quote]
No en halua! Halusin asiallisia, en syyttäviä vastauksia.
-Ap