Tori.fi ohi myynti alkaa ärsyttämään
Mikseivät ihmiset hoida kauppojaan loppuun sen kanssa, kuka ensimmäisenä olisi jotakin ostamassa? :/ Alkaa ottamaan päähän, kun autottomana ihmisenä ei valitettavasti heti pääse hakemaan jotakin mitä on vaikka juuri etsimässä, niin sitten vain kesken viestittelyn tavara poistuukin myynnistä ja myyjä ei enää vastaa viesteihin. :( Tai sitten tulee viesti, että toinen pääsi hakemaan heti kotoa?! Miksi siellä kohdellaan näin? Huuto.nettiä ikävä, kun palautteista heti näki, millainen myyjä kyseessä ja tällaisilta välttyy. Ottakaa ihmiset Tori kaupat tosissanne, älkää lisätkö toisten stressiä!
Kommentit (63)
Miksi kaikki tinkii siitä lähetyshinnasta, sitten joutuu pakkaamaan huonosti ettei paketin koko kasva ja rikkoontumisvaara kasvaa, tyhmiä on ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene huuto.nettiin? Mä en yhtään tajunnut tota torijuttua, vaikutti rupuselta ja epämääräiseltä paikalta. Siellä ei ollut (tai ainakaan mun silmään osunut) mitään tiliä josta olisi nähnyt myyjän "maineen" (onko hyviä vai negatiivisia palautteita ja onko tili ollut pitkään pystyssä jne.). En myöskään tajua miksi mun pitäisi alkaa chättäillä jotain myyjälle, kun haluan vaan klikata "osta tuote" ja maksaa ilmoitetulla hinnalla. "Moro, onko edelleen myynnissä, mitä maksaa postitus....." eiiiih. Jos haluaa tinkiä tai kysyä jotain se on sitten asia erikseen.
Tori = wt kierrätyskeskus ja huijarimarketti
Huuto.net = porvarit ja oikeat kauppaihmiset
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki tinkii siitä lähetyshinnasta, sitten joutuu pakkaamaan huonosti ettei paketin koko kasva ja rikkoontumisvaara kasvaa, tyhmiä on ihmiset.
mua harmittaa kun kukaan ota huomioon että lähetyksestä tulee vaivaa, kuluu aikaa, kuluu bensaa, kuluu joskus jopa koko rulla jotain jeesus tai pakkausteippiä ja nekin maksaa ja tämä kaikki pitäisi aina tehdä ilmaiseksi tai jopa maksaa itse osa lähetyskuluista, ikään kuin negatiivista palkkaa kovasta työstä
...huolellisena lähettäjänä otan aina myös kaikki numerot talteen ja seuraan että paketti on mennyt perille ja noudettu jne ja tästäkin on vaivaa ja soittelen myös perään jos paketin kulussa on jotain häikkää jne...
Huutonetti on nykyään ihan kuollut paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua harmittaa kun kukaan ota huomioon että lähetyksestä tulee vaivaa, kuluu aikaa, kuluu bensaa, kuluu joskus jopa koko rulla jotain jeesus tai pakkausteippiä ja nekin maksaa ja tämä kaikki pitäisi aina tehdä ilmaiseksi tai jopa maksaa itse osa lähetyskuluista, ikään kuin negatiivista palkkaa kovasta työstä
...huolellisena lähettäjänä otan aina myös kaikki numerot talteen ja seuraan että paketti on mennyt perille ja noudettu jne ja tästäkin on vaivaa ja soittelen myös perään jos paketin kulussa on jotain häikkää jne...
Ne pakkaustavarat on hinnassa mukana, niin ne oikeatkin verkkokaupat toimii.
ÄlkääMyyköOhi kirjoitti:
Olen valmis maksamaan tuotteen heti ja hakisin myös heti, jos voisin. Ei vain ole kuin 1 kaveri jolla on auto. Ymmärrän hupiostajat, mutta kun itse tosi ostajana lytätään sivuun täysin, niin se on ikävää jotenkin. :( Etenkin jos myyjä ei sano, että heti pitää hakea vaan keskustellaan päivistä miten sopii ja sitten vain mykistyy.
Hinnoittelen tuotteet usein niin, että miten nopeasti haluan niistä eroon, joskus laitan sellaisen hinnan, että varmasti haetaan 15 minuutissa, sillon en odota 3 päivää koska silloin olisin voinut laittaa suuremman hinnan.
Tasan ei mee nallekarkit. Myyjän ja ostajan tarpeet eivät vaan kohtaa, jos myyjä haluaa tavarastaan eroon nopeasti, niin eka hakija saa sen. Se on harmi ostajalle, joka pääsisi vasta myöhemmin hakemaan, mutta minkäs sille sitten teet. Hankit keinon hakea nopeammin. Jos et heti hae taksikyydillä (on kallis, tiedän tiedän), niin ei kovin tärkeä tavara taida olla. Tai sitten hankit liikkeestä kotiinkuljetuksella. Jos haluaa Torista halvalla ja omilla toimitusehdoilla, niin... taitaa olla toiveet suurempia kuin mitä todellisuus antaa myöden.
Myyjillä on kokemusta siitä, ettei ostaja tule sovittuun aikaan tekemään kauppoja. Joten myyjät eivät viitsi odottaa montaa päivää ja ottaa riskiä ettet saavu sovittuun aikaan sekä samalla joku muu kiinnostunut ostaja löytää tuotteen muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pakkaustavarat on hinnassa mukana, niin ne oikeatkin verkkokaupat toimii.
ei kyllä torin tarjouksissa ole, aina pitäisi halvasta hinnasta tinkiä ja lähettää ilmaiseksi tai sitten kysytään jotain 10e tuotetta 15 eurolla lähetettynä vaikka lähetys on jotain 8-10e ja siihen kaikki vaiva päälle
Tietenkin myyn sille, joka pääsee paikalle ekana ja maksaa isoimman summan. Jos oon esim sopinut jo kaupoista alustavasti ja joku tarjoo enemmän, niin lähetän tällön viestin sille ekalle, että kauppa hinta muutui korkeammaksi, kun toinen tarjosi enemmän ja ekana paikanpäälle ehtinyt saa tuotteen. Minkä ihmeen takia en näin tekisi? En mä ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkaa edes sen verran kohteliaita _oikeasti_ tavaroista kiinnostuneille ja hakeville, että ilmoitatte, että tänään haku tai lähtee seuraavalle. Ei ole vaikeaa.
kun myyt jotain halvalla ja kone vilkkuu täynnä jotain outoja nimimerkkejä ja tekstareita tulee näkymättömistä numeroista, niin ei siinä pysy perässä kuka sitä kysyi milläkin minuutilla ja kuka oli kukin, siksi laitan aina ilmiotuksiin puh.numeron, soitot menee aina viestien edelle, muistkaa ostajat tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkaa edes sen verran kohteliaita _oikeasti_ tavaroista kiinnostuneille ja hakeville, että ilmoitatte, että tänään haku tai lähtee seuraavalle. Ei ole vaikeaa.
kun myyt jotain halvalla ja kone vilkkuu täynnä jotain outoja nimimerkkejä ja tekstareita tulee näkymättömistä numeroista, niin ei siinä pysy perässä kuka sitä kysyi milläkin minuutilla ja kuka oli kukin, siksi laitan aina ilmiotuksiin puh.numeron, soitot menee aina viestien edelle, muistkaa ostajat tämä!!!
Soittajat ei melkein koskaa tee ohareita, oikeat ostajat siis usein soittavat, viestit johtavat todella usein ohareihin tai sellaisiin että kysellään vaan jotain mutta se jää sitten siihen, siksi itsekin suosin soittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittajat ei melkein koskaa tee ohareita, oikeat ostajat siis usein soittavat, viestit johtavat todella usein ohareihin tai sellaisiin että kysellään vaan jotain mutta se jää sitten siihen, siksi itsekin suosin soittajia.
Ja toiset valittaa kun ei saa tavaroita kaupaksi mutta eivät laita puh.numeroa ilmoitukseen, miten tyhmä ihminen voi olla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään ilmoitettavaa. Jos et hae heti niin otat riskin, että tavara lähtee pien jonkun toisen matkaan.
Ilmoitus aina heti pois kun kaupat tehty, sitten muutkin näkevät "jaahas se näköjään meni jo".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene huuto.nettiin? Mä en yhtään tajunnut tota torijuttua, vaikutti rupuselta ja epämääräiseltä paikalta. Siellä ei ollut (tai ainakaan mun silmään osunut) mitään tiliä josta olisi nähnyt myyjän "maineen" (onko hyviä vai negatiivisia palautteita ja onko tili ollut pitkään pystyssä jne.). En myöskään tajua miksi mun pitäisi alkaa chättäillä jotain myyjälle, kun haluan vaan klikata "osta tuote" ja maksaa ilmoitetulla hinnalla. "Moro, onko edelleen myynnissä, mitä maksaa postitus....." eiiiih. Jos haluaa tinkiä tai kysyä jotain se on sitten asia erikseen.
Huuto.net oli aikanaan hyvä kauppapaikka, mutta se käytännössä tuhottiin niillä uudistuksilla, joilla moniin toimintoihin pääsee enää maksamalla käsiksi. Sieltä katosi suurin osa myyjistä ja sitten totta kai suurin osa asiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
torit myyjät menis huutonettiin niin olis heti 99% negatiivisia palautteita ja huutonetin säännöt menisivät romukoppaan
Vierailija kirjoitti:
Huutonet on tosiaan hyvä paikka kaupoille, sitäkin toki jotkut torvelot sotkee hölmöydellään ja jotkut ihmiset tietenkin haluaa draamailla ja monimutkaistaa asioita ihan draamailun ilosta.
Huutonetissä ei saa katselukertoja enää millekään tuotteelle jotein ei synny kauppojakaan, saanut vissiin yhden tuotteen viiseimen 3 vuoden aikana siellä myytyä.
Niin, huutonettiinkin on pesiytynyt paljon oudosti toimivia myyjiä, jotka eivät säännöistä juuri piittaa.
Minäkin myyn yleensä ensimmäiselle joka tulee hakemaan, mutta tällä kertaa myin eräälle mukavan oloiselle naiselle joka pääsi vasta pari päivää myöhemmin hakemaan. Sanoin että pidän varattuna hänelle, vaikka toinen kiinnostunut oli mutta se oli joku mies ja aika tympeän kuuloinen.
Huomaa että ihmisiltä puuttuu empatiakyky myyntimaailmassa kokonaan. Itse varaan juuri niin kauan, kun ostaja pyytää maksettuaan tietysti tavaran ensin. Kerran käynyt niinkin, ettei ostaja koskaan saapunut, ostoksen oli jo jo maksanut. Luulen että hän menehtyi, sairaasta ihmisestä kun oli kyse. :( Hupivaraajat ovat valitettavasti pilanneet Torin ja netti kirpparit.
jos heti kerrot että ole valmis maksamaan tuotten tilille heti ja siis täyden hinnan niin varmasti valtaosa varaa tavaran sinulle, lähetystapauksissa pitää myös maksaa se täysi lähetysmaksu.
Jotain poikkeuksia voi olla, jos vaikka pakko päästä jostain tavarasta nopeasti eroon, muutto tai harrastetila lähtee alta pois tai muuta niin ei voi säilyttää vaikka olisi kuinka varma noutaja.