Voidaanko minut haastaa oikeuteen
Hei!
Tilanne lyhykäisyydessään on tämä;
Tammikuun alussa osuin autollani edessä ajavaan autoon, tuloksena pieni naarmu muovissa, yli 10 vuotta vanhassa autossa. Ajaja ei halunnut poliisia, sanoi vain, että ei siinä ole kuin pikkunaarmu, joten nou hätä. Vaihdettiin yhteystiedot varmuudeksi. Selvisi, että hän ei ollutkaan omistaja, vaan se oli liikkeen auto. Sieltä alettiin soittelemaan ja kerrottiin, että 1000 euroa korjausarvio. Hemmetti. No, eivät olleet varmoja vievätkö korjaukseen, joten en tehnyt vahinkoilmoitusta. Bonukset jos menettäisin niin tekis yli 1000e. Mitään ei kuulunut moneen kuukauteen, ja viikko sitten minulle soitettiin korjaamosta, että miksen ole hakenut laskua tai imoittanut vakuutusyhtiötä. Auto ollut maalattavana 28.2!!! ja osuin siihen tammikuun alussa.
Kukaan ei ilmoittanut minulle edes, että auto on ollut maalattavana, lasku 650e?? Mieheni olisi maalannut sen 30 eurolla! Liikkeen omistaja on pari kertaa soittanut ja uhannut haastaa oikeuteen kun en ole hoitanut asiaa. Olin lomalla 5 päivää ja meinasin huomenna lähteä töistä tekemään vahinloilmoituksen, mutta ei huvita, koska he ovat mokanneet ja minä saan kärsiä. Mitä tehdä? Teenkö vahinkoilmoituksen vai alanko tappelemaan? Lasku 650e ja kun menee bonukset niin tulee maksamaan tonnin.
Kommentit (103)
Kyllä sut voidaan haastaa oikeuteen ja kyniä siellä puti puhtaaksi. Että näin.
-Nylkijä
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:48"]
jos et halua maksaa niin vastapuoli ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöösi, joka maksaa.
[/quote]
Vakuutusyhtiöhän ei maksa mitään tutkimata asiaa.