Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko "samantasoinen" kumppanin kanssa?

Vierailija
18.05.2015 |

Aloin seurustella todella mukavan miehen kanssa ja ystäväni ovat kommentoineet hänestä melko ilkeästi. Juurikin sanoneet ettei mies ole tarpeeksi "hyvä".

Itse en nää itseäni sen parempana,en ulkonäöllisesti enkä luonteen puolesta.

Minua kiinnostaisi siis kuulla tästä samantasoisuudesta. Sitäkun kuulee aina että miksi hyvännäköisellä miehellä on ruma nainen yms.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä av-palstalta.

Vierailija
2/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ystävät ei tässä kuulosta oikeilta ystäviltä. Ongelma ei ole samantasoisuudessa.

Valitettavasti mulla on ollut sama ongelma. Sen sijaan, että "ystävät" olisivat olleet onnellisia entiesten/nykyisten miesteni löytämisen puolesta, olen vain saanut kuulla pääasiassa vain kritiikkiä miesten eri ominaisuuksista tai epäsopivuudesta itselle. Jotkut vaan kuvittelevat, että toisilla olisi oikeus arvostella omia parisuhdevalintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereihin et voi näissä asioissa luottaa pätkääkään. Piste! Kateus siellä nostaa päätään.

Tiedät sen siitä saisitko parempaa. Sinkkuna tähtää korkealle ja jos ei irtoa, laske rimaa kunnes kolahtaa

Vierailija
4/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu että olet onnenpekka että nappasit hänet, ja hän tuntee samoin.

Jos sinusta tuntuu että olisit saanut muitakin yhtä hyviä, tai että hän on onnekas kun sai sinut, et koe että hän on samantasoinen kuin sinä. Voi olla että vaadit ja odotat häneltä sitten jotain kompensointia jossain muussa, kuten vaikka lahjoissa tai hemmottelussa.

Vierailija
5/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajatellut mitään tasojuttuja ennenkuin ystävät alkoi kommentoida asiaa. Menin aika puolustuskannalle ja harmittaa että edes mietin asiaa.

Minusta hän on komea ja ennen kaikkea luonne viehättää minua. Ystävien mielestä hän on epämiellyttävän näköinen?

Ap

Vierailija
6/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:47"]

En edes ajatellut mitään tasojuttuja ennenkuin ystävät alkoi kommentoida asiaa. Menin aika puolustuskannalle ja harmittaa että edes mietin asiaa. Minusta hän on komea ja ennen kaikkea luonne viehättää minua. Ystävien mielestä hän on epämiellyttävän näköinen? Ap

[/quote]

Vaikutat aika epävarmalta ja huonoitsetuntoiselta. Jos koet, että miehesi on sulle sopiva mitä väliä sillä on mitä MUUT asiasta ajattelevat?

Vierailija
7/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoisuus voi sinun mielessä tarkoittaa sitä, että ikinä en löydä toista noin kilttiä ja huolehtivaa miestä, ja että salaa jopa ajattelet ettet ole ansainnut niin hyvää miestä. Silloin pidä kiinni.

Vierailija
8/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kamuja sulla.

Vierailija
9/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä väliä vaikka olisi persreiän näköinen ystäviesi mielestä, jos sinä hänestä pidät. Kuulostaa minustakin vähän kateellisilta ystäviltä ;) Ovatko ystävät sinkkuja tai millaisissa suhteissa ovat itse?

Vierailija
10/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin typeryksiin vaikuttaa lompakko ja ulkonäkö.

SJ

Vierailija
11/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on vähän erilainen miesmaku. Se mikä minulla saa ihan sukat sekaisin ei tee samaa kavereille. Todettu on.

Vierailija
12/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö lapsia kumppanin vai kavereidesi kanssa? Otatko asuntolainan kumppanisi vai kavereidesi kanssa? Olet nyt siinä risteyksessä elämässäsi, jossa pitää osata valita oikein, tai jää kaveripiirin viimeiseksi sinkuksi ts. vanhaksipiiaksi. Valitse kumppani, kaverit saa jäädä jos ovat tuollaisia, ja hanki uusia frendei tilalle!

Vierailija
13/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että kysytkö sitä täältä siksi, että itsekin mietit onko tähtäin liian alhaalla? Silloin se kyllä melkein on. Jos olet vain tyytyväinen että sait jonkun, niin ehkä olisi parempi sinkkuna ja katsella vielä.

Vierailija
14/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä huoli, jos hän on sinun silmissäsi prinssi niin se riittää! Minun mieheni ei voittaisi mitään mallikisaa, mutta kun hän katsoo minua silmiin ja hymyilee, minulle hän on maailman komein mies!

Vierailija
15/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ulkonäköä kommentoidaan ilkeästi. On vähän vanhennuttuaan kulahtanut naamasta ja hammas irronnut. Kuitenkin hoikka ja timmi kroppa. Tuntuu pahalta, kun ihmiset arvostelevat miestäni. On minulle se oikea ja hyvä isä lapsilleni. Toivottavasti ei minun rupsahtamiseni aiheuta sitten joskus päänvaivaa hänen ystävilleen... olen kyllä tämä 8 vuoden aikana lihonut 10kg ja kukaan ei ole suoraan huomauttanut :)

Vierailija
16/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä ja aika kypsymätöntä on arvostella toisen kumppania ulkonäön tai statuksen perusteella. Itse tiedät parhaiten, oletteko toisillenne sopivat. Minä sain kuulla tästä tasoasiasta nykyiseltä mieheltäni. Hän ei kuulemma olisi ikinä voinut kuvitella, että ekojen treffien jälkeen haluan vielä tavata. Hänestä kun tuntui, että olen jotenkin tasokkaampi ja hän ei tule kelpaamaan minulle. Itse oli ekan tapaamisen jälkeen varma, että haluan ehdottomasti tavata uudelleen ja olin huolissani, kiinnoistuisiko mies minusta. Kun alettiin seurustella, oltiin molemmat mielissämme siitä, että olimme saaneet napattua varsinaiset saaliit :D 

Vierailija
17/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:50"]Mitäpä väliä vaikka olisi persreiän näköinen ystäviesi mielestä, jos sinä hänestä pidät. Kuulostaa minustakin vähän kateellisilta ystäviltä ;) Ovatko ystävät sinkkuja tai millaisissa suhteissa ovat itse?
[/quote]

En usko että ovat kateellisia. Osa on suhteessa ja osa sinkkuja.

Ap

Vierailija
18/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:08"]

Makuasioista ei voi kiistellä ja aika kypsymätöntä on arvostella toisen kumppania ulkonäön tai statuksen perusteella. Itse tiedät parhaiten, oletteko toisillenne sopivat. Minä sain kuulla tästä tasoasiasta nykyiseltä mieheltäni. Hän ei kuulemma olisi ikinä voinut kuvitella, että ekojen treffien jälkeen haluan vielä tavata. Hänestä kun tuntui, että olen jotenkin tasokkaampi ja hän ei tule kelpaamaan minulle. Itse oli ekan tapaamisen jälkeen varma, että haluan ehdottomasti tavata uudelleen ja olin huolissani, kiinnoistuisiko mies minusta. Kun alettiin seurustella, oltiin molemmat mielissämme siitä, että olimme saaneet napattua varsinaiset saaliit :D 

[/quote]

Perusklishee miehiltä kehua naista korkeatasoisemmaksi, johon ei "koskaan kuvitellut voivansa saada mahdollisuutta" :(

Vierailija
19/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:47"]

En edes ajatellut mitään tasojuttuja ennenkuin ystävät alkoi kommentoida asiaa. Menin aika puolustuskannalle ja harmittaa että edes mietin asiaa. Minusta hän on komea ja ennen kaikkea luonne viehättää minua. Ystävien mielestä hän on epämiellyttävän näköinen? Ap

[/quote]

Vaikutat aika epävarmalta ja huonoitsetuntoiselta. Jos koet, että miehesi on sulle sopiva mitä väliä sillä on mitä MUUT asiasta ajattelevat?
[/quote]

En ole vielä tuntenut miestä kauaa, mutta ystäväni tuntevat minut hyvin.
Ap

Vierailija
20/45 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:08"]

[/quote]

Perusklishee miehiltä kehua naista korkeatasoisemmaksi, johon ei "koskaan kuvitellut voivansa saada mahdollisuutta" :(

[/quote]

Kyllä sen huomaa onko se aitoa, mies näkee kauheasti vaivaa, käyttäytyy vaistomaisesti omistavasti kun ajattelee että joku voisi napata häneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä