Pystyisitkö seurustelemaan miten kanssa, joka on ollut tappelussa?
Meinaan siis nimenomaan sellaisia miehiä, jotka kevät tämän jonkinlaisena maskuliinisena saavutuksena tai todisteena miehekkyydestä. En viittä tällä siis mihinkään pahoinpitelyihin yms.
Itse en todellakaan voisi.
Kommentit (21)
Ei kiinnosta väkivaltaiset yksilöt. Toki jos on ollut itsepuolustus niin ok.
Kiinnostun älykkäistä miehistä en mistään luolamiehistä.
Öö, suurin osa miehistä on ollut tappelussa.
Ei kiinnosta aivottomat tappelijat.
Yksi mies sanoi takavuosina että toinen osapuoli söi sen tappelun jälkeen pillillä. Oli ollut mustis. No tuli mieleen muistakin syistä että parempi etten seukkaa. Oli ihan joillekin naisille mukava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Öö, suurin osa miehistä on ollut tappelussa.
Ei todellakaan ole :D
-mies 28
Kannustan vahvasti ap:ta suuntaamaan kanteensa akateemisiin tai luovalla alalla työskenteleviin miehiin. Siellä ei paljoa näitä tappelupukareita näy. Sivistys ja fyysisellä voimalla keuliminen eivät kulje käsi kädessä.
-mies 28
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies sanoi takavuosina että toinen osapuoli söi sen tappelun jälkeen pillillä. Oli ollut mustis. No tuli mieleen muistakin syistä että parempi etten seukkaa. Oli ihan joillekin naisille mukava luonne.
Juu hyi oikeesti. Hyvä että pääsit pois tilanteesta turvallisesti.
Pystyisin koska seurustelen. Mieheni hakkasi baarissa miehen joka ahdisteli minua. Se mies tuli viereeni ja laittoi kätensä jalkoväliini ja mieheni näki ja siitä tuli tappelu. Mieheni löi sitä tyyppiä ja heitti sen pöydän yli. Kävi vielä potkimassa sitä päähän. Olen ylpeä miehestäni joka puolusti minua.
En. Niillä on vikaa päässä ja niukka äly. Pullistelevat ja hakevat riitaa.
Aivot ylitse lihasten, aina. Vahva mies ei joudu tappeluihin. Hän ei provosoidu ja hän nauraa kukkoilijoille. Sanoo moikka ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kannustan vahvasti ap:ta suuntaamaan kanteensa akateemisiin tai luovalla alalla työskenteleviin miehiin. Siellä ei paljoa näitä tappelupukareita näy. Sivistys ja fyysisellä voimalla keuliminen eivät kulje käsi kädessä.
-mies 28
Samaa mieltä, itse työskentelen luovalla alalla ja kaikki työkaverimiehet fiksuja ja asiallisia. Toki poikkeuksiakin varmasti löytyy.
N33
En. Noi on hauraiden pikku-ukkojen tapa selviytyä. Ällöttävää.
Alin sosiaali- ja älykkyysluokka kännää ja pullistelee. Tyyliin nolo-Vornanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyi oikeesti. Hyvä että pääsit pois tilanteesta turvallisesti.
Uskon että ei olisi tullut mun päälle, ei ollut naisia kohtaan väkivaltainen, toisaalta kannattaa ottaa varman päälle. Mutta mielestäni joi viiklnloppuisin liikaa, pimeni ja heräsi jostain naisten luota. Oli muuten fiksu mies, ei tyhmä ja olisi halunnut seurustella siihen aikaan. Ikävä kyllä jouduin muiden ihmisten kynsiin, niissä kesti irrottaa. :)
Jos kantaa menneisyyttä mukanaan niin sitten tarvitsee terapiaa, ei parisuhdetta.
Miten vaan.