Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin yo-kirjoitukset lukematta läpi. kysyttävää?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen M19 ja pääsin yo-kirjoitukset lukematta läpi. En jaksanut lukea kun kiinnosti enemmän pelit ja tietokoneet, mutta läpi meni kuitenkin BBCC rivillä. Kysyttävää?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:20"] Ei kysyttävää. Itse aikoinani kirjoitin lukematta E, M, C, B. Olen katunut myöhemmin syvästi sitä etten panostanut, sillä yliopistoon hakiessa yo-todistuksella ei yhteispistekiintiöön päässyt vaan jouduin pakertamaan pääsykokeiden kanssa kahta kauheammin. [/quote] Onhan olemassa vielä noiden lisäksi yksi keino: Avoimen kautta yliopistoon. Tosin siitä pitää maksaa ja sielläkin pitää ihan opiskella, että mahdollisuus päästä tutkinto-opiskelijaksi on olemassa. Plussapuolena voidaan mainita, että tuolla reitillä ei sun aikaisempi (mahdollinen heikompi) koulumenestys vaikuta. Plussana myös se, että sitä kautta saa opintoja jo etukäteen suoritettua, jolloin ei ole niin paljon opintoja suoritettuna sitten enää varsinaisena tutkinto-opiskelijana, joten on paremmat mahdollisuudet valmistua tavoiteajassa ja jopa tavoiteaikaa nopeammin. [/quote] Juu siis pääsin kyllä ihan yhteishaussa sinne yliopistoon pänttäämällä, mutta parempi yo todistus olisi helpottanut urakkaa.

[/quote]

Tuokin riippuu niin alasta. Itsellä on paska yo-todistus, mutta pääsin parhaimmilla pisteillä yliopistoon. Kokeesta tuli niin hyvät pisteet että yhteispistemäärä meni ohi niiden älliä saaneidenkin pisteistä.

Vierailija
42/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain L käytännössä katsottuna lukematta (olin ekrtauskurssilla ja selasin kirjan edellisenä iltana) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen M19 ja pääsin yo-kirjoitukset lukematta läpi. En jaksanut lukea kun kiinnosti enemmän pelit ja tietokoneet, mutta läpi meni kuitenkin BBCC rivillä. Kysyttävää?

Niin tein minäkin aikoinani, ei silti kiinnostanut pelaamiset ja tietokoneet sen kummemmin. Ja paljon paremmilla arvosanoilla sen tein.

Vierailija
44/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin huono keskittymiskykyy etten ole eläessäni kyennyt lukemaan mitäään.

Vierailija
45/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa en tiiä miten eksyin tänne lukee trollien kommenttei xD

Vierailija
46/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin lukematta 6 ällää, valikoin itselle helpoimmat aineet koska halusin säästää koko psyyken pääsykokeisiin. Neljä kieltä joista kolme pitkiä, äikkä ja lyhyt matikka. Enkä ole edes Porvoosta päin. Haluatteko kysyä minulta?

Vierailija
47/47 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli kun yo-kokeet ei ole vielä edes alkaneet kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi