Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti moottoripyörän ja nyt

Vierailija
11.06.2015 |

ei etene mikään muu homma kuin se pyörä, sitä pitää maalata, ostaa varaosia, roplata kaiket illat. Meillä on keskeneräinen omakotitalo. Ärsyttää. Toisaalta ymmärrän että väsyttää ainainen talon laittaminen ja mies on aina haaveillut moottoripyörästä.  Kai pitää antaa sen nyt harrastaa tuota ehkä se kyllästyy siihen jossain vaiheessa ja sitten taas innostaa tehdä kotia valmiiksi. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen räpläys kestää tän kesän. Kyllä se sitten siitä taas

Vierailija
2/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse laita taloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:00"]Mikset itse laita taloa?
[/quote]

Öö... olen nainen?

Vierailija
4/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, anna toisen vähän rentoutua. Ei ne hommat tekemällä lopu.

Vierailija
5/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:00"]Mikset itse laita taloa?
[/quote]

Öö... olen nainen?
[/quote]

So?

Vierailija
6/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kaikkia niitä hommia mitä tarvitaan talon valmiiksi saattamiseen, ollaan tehty niitä yhdessä eli minä autan. Ja osa pitää teettää. Mutta eipä tuo mp-kausi suomessa kovin pitkä ole joten talven tullen kai se jatkaa taas. Meidän vaan piti saada esim terassi valmiiksi kesäksi. 

ap

Vierailija
7/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen: vain hänen haluillaan on merkitystä...

Vierailija
8/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:08"]

En osaa kaikkia niitä hommia mitä tarvitaan talon valmiiksi saattamiseen, ollaan tehty niitä yhdessä eli minä autan. Ja osa pitää teettää. Mutta eipä tuo mp-kausi suomessa kovin pitkä ole joten talven tullen kai se jatkaa taas. Meidän vaan piti saada esim terassi valmiiksi kesäksi. 

ap

[/quote]

Olisiko mahdollista, että opettelet? Vai oletko täysin oppimiskyvytön ja uusavuton ääliö, jolla on paha asenne ongelma. Mieshän sen talonkin maksaa? Saa kai se omilla rahoillaan pyörän ostaa jos haluat.

Vierailija
9/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:08"]

ap

[/quote]

Olisiko mahdollista, että opettelet? Vai oletko täysin oppimiskyvytön ja uusavuton ääliö, jolla on paha asenne ongelma. Mieshän sen talonkin maksaa? Saa kai se omilla rahoillaan pyörän ostaa jos haluat.

[/quote]

Vitun puhelin. asenneongelma//jos haluaa.

Vierailija
10/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:00"]Mikset itse laita taloa? [/quote] Öö... olen nainen?

[/quote]

Just just, No sitten voit varmaan myös vaieta seurakunnassa. Keittiöön siitä!

Vierailija
11/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja on nainut kotiorjan ja rakennusmiehen, jolla ei saa olla omaa aikaa, vaan kaikki aika tulee käyttää naisen halujen toteuttamiseen? Mitäpä jos mies sanoisi palstalla vastaavaa? Vastauksena olisi huikea paskamyrsky.

Vierailija
12/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämmöiset uusavuttomat hamehilimat pilaa koko naisväen maineen!!!!!!! Kyllä jokaisen naisen perustaitoihin kuuluu osata käyttää työkaluja ja jopa asjatella ihan itsenäisesti, myös niissä remppahommissa. Ihan vihaks pistelee!

Vierailija
13/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:58"]

Aktiivinen räpläys kestää tän kesän. Kyllä se sitten siitä taas

[/quote]

Tai sitten ei.  t: motoristimimmi vm-69

Vierailija
14/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei moottoripyörien ja autojen laittaminen lopu koskaan silloin kun se on rakas harrastus.

Vierailija
15/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautaa poikki ja pinoon. Terassin teko-ohjeita on netti pullollaan.

Vierailija
16/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:17"]35 vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei moottoripyörien ja autojen laittaminen lopu koskaan silloin kun se on rakas harrastus.
[/quote]

Mutta tässä ei ole kyse rakkaasta harrastuksesta vaan pitkäaikaisesta haaveesta. Kyllä sitä aikaa lopulta muuhunkin liikenee kun hetken saa leikkiä. :)

Vierailija
17/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, odotas kun ap näet miten paljon moottoripyörän vakuutus maksaa. Ja kohta niistä joutuu maksamaan ajoneuvoveronkin. Sinä meni terassipuurahat.

Vierailija
18/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:17"]

Lautaa poikki ja pinoon. Terassin teko-ohjeita on netti pullollaan.

[/quote]

Näinpä. Miehen tulee tasa-arvon nimissä siivota ja kokata kukka-essupäällä ja herkistellä.

Mutta nainen ei kykene sahaamaan ja ruuvaamaan? Rusinat, ne rusinat pullasta.

Vierailija
19/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälle palstalle kannata tulla avautumaan mistään. Oli mikä vaan niin paskaa tuloo niskaan aina aloittajalle. Mä olen mies ja ne naiset jotka tunnen kaveripiirin kautta, tuskin osaavat itse taloa rempata, kyllä apulaisena toki voivat olla. Kyllä ne naiset aika harvassa on jotka itsenäisesti tekevät remonttihommia. Toki voi opetella mutta siihen menee aikaa, onko sitä? Ja jos ei luontaisestikkaan ole käsistä kätevä, ei hommasta tule mitään. Ei kaikilla miehilläkään pysy ruuvari kädessä. Varmaan laantuu tuo pärrän roplaaminen pikkuhiljaa. On se vaan jännä kun pitää aina niin kärkkäästi ottaa kantaa. Joku jo ehti haukkua uusavuttomaksi ääliöksi. Mun mielestäni tuommoisten kommenttien kirjoittaja ei itse varmaan kaukana ole kuvauksestaan.

Vierailija
20/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:23"]

Heh, odotas kun ap näet miten paljon moottoripyörän vakuutus maksaa. Ja kohta niistä joutuu maksamaan ajoneuvoveronkin. Sinä meni terassipuurahat.

[/quote]

Miehenkö tehtävänä on siis rakentaminen ja naisten halujen maksaminen? Oma elintaso korkealle ja mies tossun alle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan