Koirien kanssa makaajat...
Voisko joku selittää mulle miksi ihmiset antaa koirien ja kissojen maata sängyssään ja kerrotaan ällö tarinoita siitä kuinka ne on niin sulosia kun vallottaa sängyn ja sitten on ihan kauheeta ja hirveetä jos joillain nukkuu vauvat ja lapset vanhempiensa viekussa!!??
Meillä nukkunut kaikki lapset ensimmäisen vuotensa meidän vieressä mutten kyllä ikiä..siis ikinä ottas elukkaa sänkyyni maate!!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:13"]
Ja eikä siinä mitään jos joku haluaa elukan kanssa samassa sängyssä maata mut ne on yleensä aina just ne samat ihmiset jotka on jyrkästi sitä mieltä et lapset ei kyllä vanhempiensa sängyssä voi nukkua!Miksi?
[/quote]
Mitä ihmettä? :DD mulla ei oo mitään mielipidettä toisten ihmisten nukkumajärjestelyistä ja koirani saa nukkua mun jaloissa. Miten musta tuntuu et asia on nimenomaan toisinpäin, SINUA (kauhistelijaa) kiinnostaa ihan mahdottomasti kuka nukkuu kenenkin kanssa. Mitä se on sinulta pois jos minun sängyssä nukkuu koira? Kukaan ei pakota sua edes koskemaan mun tai kenenkään muunkaan koiraan.
Meillä lapset nukkuu vieressä ja isommatkin samassa huoneessa.Harrastetaan miehen kanssa touhut toisessa huoneessa sitten kun lapset nukkuvat.
Koiraihmiset kuulemma ajavat vaan koiran pois sängystä ja alkavat touhuamaan ja sitten naureskellaan että siinä se rekku katteli koko toimituksen ajan.Koiraihmiset on sairaita!!
Woooot :O :D Kyllä meidän koira pesee pallit pari kertaa päivässä :D Persausta ei kyllä joo pese, mutta eipä se nyt likainen olekkaan.
Eikä tuo kieri maassa ja paskassa. Ja kurakelillä pyyhitään tassut, kun tullaan sisälle jne.
Siitä just on kyse et miksi just niitä ihmisiä joilla se koira makaa sängyssä ja sen kanssa pusutellaan ja ollaan ah niin ihanasti lähekkäin kaikista eniten huolestuttaa se että meillä tenavat nukkuu meidän kanssa samassa sängyssä vuoden ikään.Sitten ovat kaikki menneet melki omatoimisesti omaan sänkyynsä nukkumaan.
Että mikä geenioikku siinä on että ne koiraihmiset ovat usein tosi kylmiä lapsilleen ja sitten se koira on maailman napa?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:40"]
Meillä lapset nukkuu vieressä ja isommatkin samassa huoneessa.Harrastetaan miehen kanssa touhut toisessa huoneessa sitten kun lapset nukkuvat.
Koiraihmiset kuulemma ajavat vaan koiran pois sängystä ja alkavat touhuamaan ja sitten naureskellaan että siinä se rekku katteli koko toimituksen ajan.Koiraihmiset on sairaita!!
[/quote]
Mitä sit? Ei se koira siitä mitään tajua. Kyllä sekin päivä koittaa, kun sun lapset kurkkivat ovenraosta, kun nussitte.
Joo kyllä se totta on että koiraihmisillä on joku päävika ja sen huomaa just siitä et se koira on usein tärkeempi kun lapset,monessa asiassa!Musta tuntuu että oisko siinä jotain samaa kun eläimiinsekaantumisessa.
Meidän koira syö ainakin kakat ja kaiken mahdollisen mitään eteen tulee että ei tulis mieleenkään sitä ottaa sänkyyn.Lapset tärkeimpiä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:10"]
Meidän koira syö ainakin kakat ja kaiken mahdollisen mitään eteen tulee että ei tulis mieleenkään sitä ottaa sänkyyn.Lapset tärkeimpiä.
[/quote]
Kaikkien koirat ei syö paskoja.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:23"]Mua ällötti kanssa ennen koiran hankkimista se että koira tulee sänkyyn. Mutta kun se pentu tuli sitten ja nukahti ekan kerran kainaloon niin mieli muuttui. Lisäksi koira nukkuu jalkopäässä ja on tyytyväinen yöllä. Mä puhdistan koiran tassut ennen nukkumaanmenoa, ja koirahan puhdistaa ne myös itse. Koska koira pestään viikon välein ja harjataan niin puhtaampana se nukkuu kuin minä. Päiväsaikaan sängyllä on päiväpeitto. Koen että enemmän mun ihostani irtoaa tavaraa mitä koiran, mulla on sellainen koirarotu täällä josta ei lähde karvaa tai hilsettä. Mutta ymmärrän kyllä miksi koirakaveri otetaan viereen, seurakoirat ovat seuraa yölläkin. ;)
[/quote] Kaikista roduista lähtee enemmän tai vähemmän hilsettä. Sitkeästi tämäkin uskomus elää :D
Mulla saa nukkua koirat sängyssä, koska niistä ei lähde karvaa. Jos lähtisi, niin voi olla etten päästäisi sänkyyn. Ja koska koiran tassut pyyhitään tai pestään joka ulkoilun jälkeen, en usko että sen enempää kakkaa sinne sänkyyn raahaa kun minäkään :D
Meillä nukkuu lapset, kissat ja aikuiset samassa sängyssä <3
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:18"]
Kyllä meilläkin oli nuorenaparina kissoja mutta kyllä saivat lähteä kun tuli lapsia.Ne on kuitenkin vaan eläimiä enkä jaksanut enää elukoitten jälkiä siivoilla kun lapsien sotkuissa on ihan tarpeeksi.Eläimet kuuluu ulos ja sillä siisti.
Kyllä lapsien täytyy saada nukkua vanhempiensa vieressä jos haluavat..
Kummallista kyllä jotkut pitävät eläimiään tärkeämpinä kuin lapsiaan,miksi tehdä ollenkaan lapsia jos elukat käytetään kalliilla lääkärillä ja ne makaa vieressä ja lapsia pidetään kun vierasta sikaa?
[/quote]
jos eläimet kuuluu ulos, mitä sinä ja lapsesi sisällä teette? Tekin olette eläimiä. Etkä ainakaan sinä edes kovin fiksu lajinimestä huolimatta ole...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:03"]Koska koirat on mulle yhtä tärkeitä ku sulle sun lapset.
[/quote]
Onhan se hevonenkin yhtä tärkeä, muttei se makaa punkassa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:03"]Koska koirat on mulle yhtä tärkeitä ku sulle sun lapset. [/quote] Onhan se hevonenkin yhtä tärkeä, muttei se makaa punkassa.
[/quote]
Mistäs tiedät, vaikka makaisikin?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:48"]no meillä ei paljoa keskellä yötä heräillä kun kissa hyppää sänkyyn :D [/quote] Kissat on minusta eriasia kuin koirat. Kissat ovat puhtaampia. Mutta en anna kissojen mennä yhteenkään talon makuuhuoneista ollenkaan. Neljä rakasta kissaa löytyy, mutta rajansa kaikella.
[/quote]
Mikä ihme pakote on ottaa elukoita, jos ne ällöttävät etkä osaa antaa niiden elää omassa kodissaan?
[/quote]
Niin että isossa talossa ei voi kissa elää onnellisena, jos se ei pääse makkareihin? Ok :D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:48"]no meillä ei paljoa keskellä yötä heräillä kun kissa hyppää sänkyyn :D [/quote] Kissat on minusta eriasia kuin koirat. Kissat ovat puhtaampia. Mutta en anna kissojen mennä yhteenkään talon makuuhuoneista ollenkaan. Neljä rakasta kissaa löytyy, mutta rajansa kaikella.
[/quote]
Miksi et päästä kissoja makuuhuoneisiin? Kissat ovat puhtaampia kuin ihmiset.
[/quote]
Koska niistä lähtee KARVAA. Emme halua nukkua karvaisissa lakanoissa. Sohvalle saavat olkkarissa mennä, ja siinä sohvan siistimisessä on ihan tarpeeksi hommaa. Kissoille on omia petejä tarjolla, uunin päällä nukkuvat mieluiten, joten en ymmärrä miten tämä nyt on kissan kaltoinkohtelua jos se nyt ei ihan joka paikkaan pääse?? Lapsillakin omat sängyt, vain vauva- ja taaperoajan nukkuivat meidän sängyssä. Omg?
Meillä koira tulee muiden jälkeen. Ei ota vauvan kädestä ruokaa ja isompi lapsi on pienestä asti antanut koiran ruuan kuppiin yms. muuta pikku käskytystä. Kulkee ovista vasta meidän ja lapsien jälkeen. Rakas koira mutta todellakin vain KOIRA.
Lapset kyllä nukkuu meidän sängyssä, koira kuorsaa omalla pedillään heti sängyn vieressä. Kerran yritti pentuna tulla viereen mut laskin vaan alas, ei oo sen jälkeen yrittänyt
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:22"]
No hyi hele joku paskane rakki sängyssä!
[/quote]
Sinun sängylläsi on jo kusipää idiootti, jonka aivot on mädäntyneet. Ei yksikään koira sinne edes tulisi.
[/quote]
Pitää alkaa lukitsemaan ovet. Missä välissä edes pääsit sängylleni..?
Kyllä, ensimmäinen oma koirani, seitsenkiloinen schipperke, sai tulla sänkyyni. Se oli lapsuudenkodissani tottunut siihen (sain sen 15-vuotiaana) enkä hennonnut olla ottamatta viereen.
Nyt meillä on kotona akita ja labbis, ja ne pysyy poissa sängyn lisäksi koko makuuhuoneesta. Eikä lapsetkaan nuku vieressä, poikkeuksena kolmevuotias kuopus, jos tämä sattuu heräämään pahaan uneen keskellä yötä eikä halua nukkua yksin. Tätä tapahtuu kuitenkin harvoin, ehkä kerran parissa viikossa/kuukaudessa
Meillä on tällä hetkellä kolme saksanpaimenkoiraa ja mix-ajokoira ja kaksi kissaa. Meillä ei nuku koirat öisin sängyssä, makkarin ovet on elukoilta kiinni. En pidä karvaisista lakanoista. Kissat nukkuvat lasten jalkopäässä ja missä milloinkin, erityisen suosittu on jonkun koiran vieressä. Koirilla on alakerran takkahuoneessa vanhat joustinpatjat, joilla saavat maata. Välillä niillä on koko lauma. Patjat nostetaan päivisin seinää vasten, koirat on silloin ulkona.
Päiväunet voin ottaa joku koirista jalkopäässä, lämmittää varpaita mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Miksi et päästä kissoja makuuhuoneisiin? Kissat ovat puhtaampia kuin ihmiset.