75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
En ole koskaan ollut Tinderissä. Ei ole tarvinnut. Vaikuttaa jotenkin keskustelujen perusteella vain helpon seksin perässä juoksevien ja epätoivoisten ihmisten paikalta. Ei tulisi ensimmäisenä mieleen mennä, jos sinkuksi päätyisin. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Koska tämän kaltaisia aggressiivisia ääliöitä on siellä paljon. Nämä on pelottavia. Jos torjut, niin alkaa vttuilu ja jopa uhkailu. Kerran yksi jopa teki uuden profiilin, kun olin poistanut mätsin ja alkoi vihjailemaan, että tiedän missä asut. Silloin piti tehdä rikosilmoitus.
Huomasin, että edes normaalin miehen löytyminen Tinderistä oli todella vaikeaa.
Nämä samat agressiiviset ääliöt on aina baarissa riehumassa. Ovat loppuun asti ellei ilta pääty sitä ennen portsarin kanssa painiin. Ei ole paikkaa, johon ne ei löytäisi.
Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...
Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Ei ole mahdollista, koska Tinderissä ei ole noita. Toisekseen me naiset emme ole niin tyhmiä, kuin te miehet, että.luulemme itsestämme liikoja.
Kyllä me tiedåmne, mikä miehillä on mielessä sekä livenä, että Tinderissä. Jos baarissa joku superkomea mies tulee jauhamasn minulle tavikselle, niin jokainen normaalilla järjellä varustettu nainen tajuaa mikä on homman nimi. Tinder on sama asia, mutta netissä.
Te miehet puolestaan oikeasti oketatte olevanne jeskivertoa komeampia, ja siksi haukutte kaikki naiset nirsoiksi, kun ette tajua mikä oma tadonbe on.
Siis komea mies on vain sen perässä ja ruman miehen ei pidä yrittää lainkaan.
Kyllä elämästä saa vaikeaa, kun oikein yrittää.
Koska naiset etsii sitä top10% miehistä jotka ei halua heille matchätä tai tinderiin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämän kaltaisia aggressiivisia ääliöitä on siellä paljon. Nämä on pelottavia. Jos torjut, niin alkaa vttuilu ja jopa uhkailu. Kerran yksi jopa teki uuden profiilin, kun olin poistanut mätsin ja alkoi vihjailemaan, että tiedän missä asut. Silloin piti tehdä rikosilmoitus.
Huomasin, että edes normaalin miehen löytyminen Tinderistä oli todella vaikeaa.
Ja omassa käytöksessäsi ei tietysti ollut valittamista?
Mies 38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Olen saman ikäinen kuin sinä, jopa samalla alalla, keskimittainen kuten sinä, vaalea ( vaihtoehdot siis ovat joko tumma tai vaalea, ei ole varsinaisesti ansio) ja minua on kehuttu kauniiksi.
Olet tehnyt tosi monimutkaisen, katkeran analyysin. Itse tein yksinkertaisemmat päätelmät. En ollut suosittu, koska kauniiksi kehumiset olivat vain kehuja enkä ole muutenkaan poikkeuksellisen kiinnostava ihminen.
En nyt ihan ymmärtänyt sun punaista lankaa, mutta kyseessä ei ole katkera analyysi vaan aika universaali päätelmä 2020-luvun parisuhdemaailmasta.
Jotenkin omituisen hyökkäävää kommentointia tulee vaikka yritin vain kertoa omia kokemuksiani ja minkälaisista naisista miehet pitävät. Mielensä pahoittamisen sijaan kannattaisi tehdä muistiinpanoja. Itse olen ollut vain pitkissä suhteissa, joten jotain olen tehnyt oikein ja kokemuksia "keräillyt". Se on tosiasia, että naisilla on huomattavasti enemmän vaihtoehtoja kuin miehillä. Tästä syystä moni nainen voi ylpistyä turhaan ja menettää jonkun hyvän miehen antamatta tälle edes mahdollisuutta.
Ja se, että olen ehkä hieman keskivertomiestä "paremman näköinen" ei ole ikinä tarkoittanut sitä, että katsoisin keskivertonaista alaspäin. Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat em. naisellisuus, rauhallisuus ja kunnioitus. Plus jokaisen ihmisen (miehen ja naisen) tulisi aina myös keskittyä oman elämän rakentamiseen ja hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Toisin sanoen parisuhde ja omat jutut symbioosissa niin hyvä tulee. :)
Luotan kyllä tässä kohtaa omaan tulkintaani viestisi katkeruudesta. Enkä ymmärrä miksi pidät useamman pitkän parisuhteen sössimistä meriittinä.
Jos kumppanillani on mielisairaus, johon ei halua apua/lääkitystä niin sekö on minun puoleltani sössimistä, että suhde kariutuu? Klassinen modernin naisen yksiulotteinen/aggressiivinen mielipide asiaan sen sijaan, että olisi sivistyneesti voinut käydä läpi syitä miksi näin kävi.
No joo… Tässä viestiketjussa tuli taas todistettua kirjaimellisesti miksi analyysini on oikeassa. Luojan kiitos, tällä hetkellä elämässäni on aito perinteinen fiksu nainen, jotta ei tarvitse tällaista päänsärkyä ottaa vaivakseni.
Jatkakaa kissanpaijausta arvon sinkkunaiset, hei hei.
Jos pitkät suhteesi (monikossa) ovat loppuneet kumppanin mt-ongelmiin, etsisin yhteistä mimittäjää. On myös ihan sairasta kehua "parisuhdekokemuksilla" joka tarkoittikin sitten suomeksi kumppanin vakavia henkisiä ongelmia. Ja lopuksi: katkeruutesi on sitä luokkaa että jos et hanki apua, ei tuokaan suhde kestä.
Ja jälleen analyysini osui ja upposi. Syytit minua, että ex-puolisollani oli mielenterveysongelmia? Juuri tätä tarkoitan. Valtaosa moderneista naisista ei ota vastuuta mistään, vaan aivan sama mikä tilanne ikinä onkaan, se on miehen vika. Hahhah, ei ole todellista… Usko pois, yritin auttaa häntä ja hän itsekin myönsi aiheuttavansa käytöksellään suhteellemme hankaluuksia.
Parisuhdekokemuksilla tarkoitin noin kolmea vakavaa suhdetta siis joita minulla on ollut, en pelkästään sairasta puolisoani. En ole itsekään täydellinen ja siksi yritän tehdä aina töitä parisuhteessa.
Ei minun tarvitse ottaa vastuuta mistään sinun tai exäsi ongelmista. Ihmettelin miksi kehuskelet poikki menneillä ihmissuhteilla. Vastasit rähjäämällä että kumppanin mt-ongelmat eivät liity sinuun. Tuosta seuraa johtopäätös, että kaikki parisuhteesi ovat päättyneet samasta syystä. Ja jos sama ongelma toistuu, pitää katsoa peiliin.
Kerropa siis, millä tavoin et ole täydellinen? Kaikki nimittäin tunnustavat auliisti että eivät ole täydellisiä. Useimmat kuitenkin ovat todellisuudessa varmoja että ovat täydellisiä. Siksi tuohon kysymykseen vastaaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Tulee mieleen ihan jonkun firman raivotautisneuroottinen HR-päällikkö.
Niinpä. Kuulostaa pelkän kirjoittelun perusteella naiselta, johon en halua missään nimessä tutustua.
mutuna että yleisesti naisilla on sama miesmaku joten joten kaikki swaippaa oikealle alfa chädin kohdala
Vierailija kirjoitti:
Sillä kuinka paljon Tinderissä on miehiä ei ole mitään tekemistä miehen löytämisen kanssa parisuhteeseen.
Luit oikein.
Tinder ei ole mikään oma planeettansa. Naiset eivät tunnu tajuavan tätä mitenkään. Se on vain paikka jossa tehdään ensikontakti, ja miehille tunnetusti käy kevyempään tapailuun vaatimattomampikin nainen. Parisuhteeseen vaaditaan kuitenkin samaa kuin livenäkin. Jos sitä ei ole Tinderissä tarjolla, parisuhdetta ei synny.
Tinderin tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Mitäpä luulette, käykö top 10% miehelle parisuhde melkeinpä kenen tahansa naisen kanssa sillä perusteella että Tinderissä matchaillaan kaikkien kanssa?
” Tinderin tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa”
Kuulostaa raflaavalta, kunnes muistaa, mikä on naisten ja miesten suhdeluku Tinderissä. Briteissä suhde on n 15:85, tuossa Iltalehden jutussa 25:75, mikä kuulostaa jenkkiluvulta.
Tällöin kaikki ”lukuisat naiset” eivät matchaa ”harvojen miesten” kanssa, vaan lukumäärällisesti suhde on aika lailla fifty-sixty.
Palstamiehille ei tuo matematiikka oikein avaudu.
T. Tinderistä pariutunut täti-ihminen
Siellä on vain jämät, jotka eivät ole kelvanneet kellekään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Tinderissä. Ei ole tarvinnut. Vaikuttaa jotenkin keskustelujen perusteella vain helpon seksin perässä juoksevien ja epätoivoisten ihmisten paikalta. Ei tulisi ensimmäisenä mieleen mennä, jos sinkuksi päätyisin. N38
Todellisuus Tinderissä on jotain ihan muuta mitä tämä yksi raivoaja tässä ketjussa väittää.
Siellä on kaikenlaisia ihmisiä, ihan niin kuin missä tahansa muuallakin.
Pitää vaan etsiä itselleen sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...
Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.
Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.
Totuus on kuitenkin kun kukaan ei kelpaa koska on itse laatinut kilometrin mittaisen kriteerit listan ja kaikki hylätään kun toivotaan seuraavasta pikkuisen parempaa
Vierailija kirjoitti:
mutuna että yleisesti naisilla on sama miesmaku joten joten kaikki swaippaa oikealle alfa chädin kohdala
Laita joskus kokeeksi Tinbder-hakuusi naisten sijaan kaikki. Huomaat millaista se tarjonta oikeasti on. Pk-seudulla alfa chadit aika vähissä. Sitä enemmän niin miehissä kuin naisissa ihan tavallisen näköisiä suomalaisia ihmisiä. Miehenä sekin positiivinen puoli, että kaikkia hakiessa saat lisää tykkäyksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Itse olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Kehitän itseäni (työssä ja sen ulkopuolella) ja olen kiinnostunut esimerkiksi keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista aina ruuanlaitosta politiikkaan, talouteen, taiteeseen ja urheiluun. Olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen.
En tosin omaa laajaa sosiaalista piiriä sillä sellaiseen kuuluminen kiinnosti viimeeksi lukiossa. Sen jälkeen tajusin olevani introvertti, joka viihtyy paljon omissa oloissaan.
Noh, naisille ei tällainen kelpaa. Pitäisi olla mies, joka juoksee joka viikonloppu kavereiden häissä ja tupaantulijaisissa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Totuus on kuitenkin kun kukaan ei kelpaa koska on itse laatinut kilometrin mittaisen kriteerit listan ja kaikki hylätään kun toivotaan seuraavasta pikkuisen parempaa
Nettideittailun perusongelma. Livenä kiinostut ihmisestä ja haluat tutustua häneen. Netissä tai sovelluksissa voit valikoida tykkääkö toinen jostain vai ei, onko golffari sinun unelmasi vai ei, jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Kehitän itseäni (työssä ja sen ulkopuolella) ja olen kiinnostunut esimerkiksi keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista aina ruuanlaitosta politiikkaan, talouteen, taiteeseen ja urheiluun. Olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen.
En tosin omaa laajaa sosiaalista piiriä sillä sellaiseen kuuluminen kiinnosti viimeeksi lukiossa. Sen jälkeen tajusin olevani introvertti, joka viihtyy paljon omissa oloissaan.
Noh, naisille ei tällainen kelpaa. Pitäisi olla mies, joka juoksee joka viikonloppu kavereiden häissä ja tupaantulijaisissa.
M30
Kaikki mun tuntemat tuollaiset miehet ovat pariutuneet jo nuorena. Eli niitä rauhallisempia naisia ei vaan ole enää tarjolla, jäljellä on ne viinimatkustajat.
t. nörttinainen
Vierailija kirjoitti:
Koska en ikinä käyttäisi moista karjanäyttelysovellusta.
Omat mieheni olen tavannut niin että ekan kanssa asuimme samassa rapussa. Seurustelimme neljä vuotta. Seuraavan tapasin opinnoissa, 17:sta vuosi menossa.
Jos tulee tarve, uskon että tarvittaessa seuraavakin kumppani on mahdollista tavata ihan todellisessa elämässä.
Näinhän sinä luulet.
En ole tinderissä samasta syystä, kuin en löytäisi sieltä seuraa; olen vastenmielisen näköinen ja seksuaalisesti niin estynyt ettei irtosuhteet ole minun juttuni.