Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
301/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailuei oo vaikeaa koronan, vaan koronarajoitusten noudattajien takia

Vierailija
302/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Miten tää käytännössä toteutuu? Liityin Tinderiin ja olen antanut sydämen vaikkapa 30 miehelle nyt heti liittymisen jälkeen. Kuvitellaan että puolet olisi osumia. Sitten sieltä alkaa "Kalle" jutella. Ja sitten "Ville". Vaikka muutamien tuntien sisään. Ja kohta 5 muutakin. Tosiaanko pitäisi jumahtaa Kalleen ja jättää muut lehdelle soittelemaan ja täysin huomioitta?

Vai pitäisikö antaa aina yksi sydän kerrallaan ja odotella pari päivää tuleeko siitä matchia? Vai sanoa näille muille matcheille, että sorry ootte jonossa, mä katon tän yhden ensin. Kerro minulle miten tuo konkreettisesti toteutetaan ilman että kukaan loukkaantuu ja että touhussa on silti jotain järkeä. Aidosti haluaisin tietää. Minustakin yksi kerrallaan on parasta, mutta minkäs minä teen kun ne matchit tipahti kaikki yhtä aikaa? Minusta on tylyä jättää vastaamatta.

Valitse vain ne, jotka oikeasti kiinnostaa. Älä jaa 30 tykkäystä kun ei ne kaikki sinua kuitenkaan oikeasti kiinnosta.

Laitan tykkäyksen vain heille, jotka aidosti toivoisin tapaavani reaalimaailmassa. En minä ainakaan voi pelkän profiilin perusteella tietää kuka heistä on oikeasti livenä kiinnostava,  vaan valitsen niiden perusteella potentiaaliset ihmiset tavattavaksi (ja kyllä alun juttelullakin on tietty väliä, mutta käytännössä jos joku matchaa kanssani olen välittömästi valmis treffeille koska annoin sydämen vain sellaisille). Äkkiä jää sellainen jalkoihin joka ei osaa ottaa parhaita kuvia tai kirjoittaa parasta teksiä, mutta hän saattaisi siitä huolimatta olla juuri se paras ja rakkain ja ihanin mulle. Siksi haluaisin tavata nämä kaikki miehet, että löytäisin hänet. Ja ymmärränhän minä ettei 30 annettua tykkäystä millään johda 30 treffeihin. Ehkä viiteen. Minusta se on kohtuullinen määrä ihmisiä tavattavaksi matalalla kynnyksellä.

t: lainaamasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet poseeravat siellä suurimman saaneensa kalansaaliin kanssa. Se on muutaman tuhat vuotta jäljessä nykyajasta. Pitäisi pikemminkin olla rahapinkka tai muita varakkuuden ja vaikutusvallan symboleita.

Ainaskaan ei ole ihq komistuksia ja feikkejä, jotka on pelkän pillun perässä. Tosin naisille kelpaa ainoastaan feikit ja siksi valittaa miehistä jatkuvasti.

Úliúú. 😭😭😭 olen uhriiiii. Pskat akat vaan jakaa plluuaan rahatukkomiehille Tinderissä. Úúýú. Vttu mikä v ä t y s. Luonto on viisas, kun ei anna kaltaisesi u i v e l o n pariutua.

Hetkinen nyt. Siis täällä naiset avoimesti valittaa miehistään, kun on niin kurja olla. Kuiteskin tässä porukka paljastanut, että vain 1% ihmisapinoista (chadeistä) kelpaa. 1+1 = ???

Kuka tavis haluaa naista, joka jenkat kertyny, äänekkäitä lapsia ja kulutettu alapää miesten toimesta? Jokainen fiksu hankkii ulkomailta naisen.

"Hankkii" naisen :D  No joo, mutta ulkomailta kumppanin etsiminen (tai "hankkiminen") on tottakai täysin sallittua. Vapaa maa - vapaus valita kumppaninsa. Jos ei tavis halua niitä naisia, joita Suomessa olisi tarjolla, ei todellakaan kannata tyytyä epämieluisaan tarjontaan, vaan etsiä muualta mieluisampaa. Ja samahan se naistenkin kohdalla on, jos 99% miehistä on epämieluisia, ei todellakaan kannata tyytyä heihin.

Mies tavikselle toki kelpaa (valitettavasti) suurin osa naisista. Ainoastaan naiset ovat nirsoja tässä maassa. Siksi sanoin, että fiksu mies ei hankkisi suomalaista naista. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koskisi naiseen, jolla on toisen miehen siittämiä lapsia.

Taviksen kannattaa pariutua jo ennen kuin kaikilla omanikäisillä naisilla alkaa olla lapsia.

Joo mutta jos 1 alfa synnyttää kolmelle naiselle äbärälapsen. Se tarkoittaa, että nyt 3 tavismiestä joutuisi huolehtimaan tämän elämäntapa looserin siitoksia. 

Jos todella SYNNYTTÄÄ, niin siinäpä alfa minun makuuni. Saisi synnyttää minulle useammankin, ihan vaikka ”äpårän” :D

T. Lapseton lesbonainen, joka ei halunnut kantaa ja synnyttää lasta

Vierailija
304/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että "vain Suomessa" nainen on edukseen treffimarkkinoilla kouluttautuneisuutensa ja hyvän työnsä ansiosta. Muualla naisen koulutuksella ja työllä ei ole niin suurta merkitystä, huolimatta siitä, että mies on hyvässä työssä ja kouluttautunut. Vastakohdat viehättää tai jotain.

Vierailija
305/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivisehkon keskivartalon omaavat henkilöt kokevat olevansa oikeutettuja arvioimaan vastakkaisen sukupuolen ulkonäköä yms. luullen itseään erinomaiseksi deittipalstasaaliiksi. Jos erehtyy keskustelemaan samalla tasolla takaisin, on hirviö. Useimmilla on suuret luulot *seksuaalisista taidoistaan.*

Vierailija
306/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Et ole ehkä hyvännäköinen? Mun kaveri löysi erittäin nopsaan tinderistä hyvän miehen, mutta hän onkin todella kaunis.

Vierailija
307/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei tunnu kelpaavan mikään tavallinen. Pitäisi vetää steroideja että fysiikka näyttäisi epätavalliselta. Pitäisi olla rahaa kuin roskaa. Itseluottamuksen pitäisi olla pohjaton.

Pitäisiköhän sun tapailla vähän tavallisempia naisia? En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta steroideja käyttävä mies ei kelpaisi, samoin pakit saisi rahoillaan elvistelevä ukko. Itseluottamusta on toki hyvä olla, mutta ei nyt sentään pohjattomasti jotta ihminen ei ala vaikuttaa itseään täynnä olevalta ääliöltä. Ihan tavismies kelpaa hyvin ja sullakin saattaa olla jotain mielenkiinnonkohteita ja taitoja, mitä nainen voisi arvostaa, jos osaat niistä kertoa niin, että mielenkiintosi aihetta kohtaan käy ilmi. Ja siis, voihan siellä salillakin käydä. Ja rahaa sopii olla vaikka sen verran, että itse pärjäilee sillä, mutta moni ihan tavallinen nainen ei välitä lihaksista ja kukkaron paksuudesta niin paljon kuin te miehet haluatte uskoa.

Kuulostat juuri siltä, joka istuisi alfan gullikarusellissa. Alfan ei tarvitse esittää rikasta/lihaksia, koska sillä löytyy jo sitä. Miehen tarvisi olla vain vähän raamikas, kaunopuheinen ja levität jalkojasi seuraavana päivänä.

Ohis täällä terve. Mitä sitten vaikka levittäisinkin, entä jos mulla tekee mieli seksiä just silloin just sen tyypin kanssa? Joskus sitä voi vaan tehdä sellaistakin. Ajatella!

Vierailija
308/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä poistetussa viestissä tiivistettiin koko asia:

Sillä kuinka paljon Tinderissä on miehiä ei ole mitään tekemistä miehen löytämisen kanssa parisuhteeseen.

Luit oikein.

Tinder ei ole mikään oma planeettansa. Naiset eivät tunnu tajuavan tätä mitenkään. Se on vain paikka jossa tehdään ensikontakti, ja miehille tunnetusti käy kevyempään tapailuun vaatimattomampikin nainen. Parisuhteeseen vaaditaan kuitenkin samaa kuin livenäkin. Jos sitä ei ole Tinderissä tarjolla, parisuhdetta ei synny.

Tinderin tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Mitäpä luulette, käykö top 10% miehelle parisuhde melkeinpä kenen tahansa naisen kanssa sillä perusteella että Tinderissä matchaillaan kaikkien kanssa?

Vierailija
309/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Et ole ehkä hyvännäköinen? Mun kaveri löysi erittäin nopsaan tinderistä hyvän miehen, mutta hän onkin todella kaunis.

Plus se miten tuossa kirjoitetaan miehistä ja "kitaran rämpyttämisestä autotallissa", ei anna kovin kivaa kuvaa luonteesta.

Vierailija
310/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kauniilla tarkoitan tyyliä maailmanluokan malli. Hän on käytännössä nuoren Paulina Porizkovan näköinen.

Vierailija
311/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei tunnu kelpaavan mikään tavallinen. Pitäisi vetää steroideja että fysiikka näyttäisi epätavalliselta. Pitäisi olla rahaa kuin roskaa. Itseluottamuksen pitäisi olla pohjaton.

Ja kuinka monella tavisnaisella on tuollainen mies? Ei ainakaan yhdelläkään mun tuttavista.

Ja kuinka moni niistä sun varatuista tavisnaisista on siellä tinderissä? Niinpä... Hyvät on jo varattuja ja nirsot jälellä.

Vierailija
312/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus se miten tuossa kirjoitetaan miehistä ja "kitaran rämpyttämisestä autotallissa", ei anna kovin kivaa kuvaa luonteesta.

Heh ei se minun kaunis kaverinikaan kovin lempeäluonteinen ole. Melko "bitch", mutta saa sen anteeksi ulkonäkönsä vuoksi. Ei kuitenkaan mikään pettäjä tms, mutta kohtelee ihmisiä vähän tylysti ja vaatii paljon muilta. Mutta miehet ottaa mieluummin sen bitchin supermallin kuin taviksen mukavan.

Vierailija
313/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kans oikein ymmärtänyt, miksi se kitaran rämpyttely autotallibändissä olisi jokin miinus. Eihän soittaminen ja musiikkiin intohimoisesti suhtautuminen ole ainakaan yhtään huonompi harrastus kuin mikään muukaan. 

Vierailija
314/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Olet tavannut tasoasi ylempiä miehiä, jotka seksiä saatuaan siirtyvät seuraavaan. Ei heillä ole aikomustakaan pitempiaikaiseen juttuun. Valkkaa sellainen, joka ei lennä kukasta kukkaan.

Päivän "vitsi": häntäheikit ovat miesten eliittiä. Sosiaaliset taidot riittävät pelailuun, mutta ei todelliseen ihmisten kohtaamiseen. Surkimuksia he ovat.

Vierailija
315/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin pitkää, komeaa ja hyvin toimeen tulevaa fiksua ja koulutuksen omaavaa miestä. Jostain syystä en löydä kuin taviksia.

Tämä. Lisäksi miehen tulee olla aito herrasmies avata naiselle ovet, tuoda kukkia, auttaa takki pois päältä ja päälle sekä tietenkin tarjota naiselle.

Vierailija
316/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-35 vuotiaita, itseään aikuisena pitäviä Jonneja ja Veetejä. Ei pysty. Ei vaan pysty. Mamman napanuora kiristää ja korvantaustat on märät. Harvemmin siellä Mieheen törmää.

Vierailija
317/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei sitten ole tullut mieleen, etteivät miesten ja naisten osuudet Tinderissä kerro, kuinka suuri osa etsii heterosuhdetta.

Vierailija
318/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä jutut Tinderistä "panosovelluksena". Suurin osa miehistä niin rumia, epäsiistejä ja sekopäisen näköisiä, että tuskin ovat koskaan naista livenä nähneetkään. Mistä te naiset niitä "pantavia" muka löydätte, ja miten te miehet kuvittelette, että siellä on "kaikkien naisten himoamia unelmamiehiä"? Tai no, kuka sitten komeana mitäkin pitää ja kenen tahansa retkun matkaan treffeille lähtee... 

Ainoat hyvännäköiset siellä tuntuvat olevan joiltain mallisivustoilta napatuissa kuvissa, joista jokaisen yhtään täysijärkisen pitäisi nähdä jo kilometrin päästä, että nyt on kyse feikkiprofiilista. Näitä ei voi laskea unelmamiehiksi, koska heitä ei ole edes olemassa. Jotkut Nigerian pojat siellä rahaa yrittävät keräillä hyvännäköisten valkoisten mallipoikien kuvilla. Eli vähissä on Tinderin hyvännäköiset miehet - kuin neulaa heinäsuovasta etsisi! 

Vierailija
319/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-35 vuotiaita, itseään aikuisena pitäviä Jonneja ja Veetejä. Ei pysty. Ei vaan pysty. Mamman napanuora kiristää ja korvantaustat on märät. Harvemmin siellä Mieheen törmää.

Juu, ihan uskomatonta miten lapsellisia jopa kolmekymppiset miehet voivat olla. Tinderiin kerääntyy selvästi se porukka, jota ei ole järjellä siunattu, eikä edes ikä auta heidän kohdallaan. Yhtä kolmekymppistä miestä tapailin hetken ja vaikka olin itse merkittävästi nuorempi, tuntui että minä olin meistä se vanhempi. Kun vertaan tuota miestä vaikka veljeeni, joka on samaa ikäluokkaa, ero on päätähuimaava. Veljeni onkin hyvä mies, jonka ei koskaan ole tarvinnut mihinkään tindereihin turvautua.

En yhtään ihmettele miksi miehiä on tinderissä reilusti enemmän kuin naisia. Itsekin poistuin enkä todellakaan ole takaisin menossa. Jos jotain positiivista niin olipahan avartava kokemus.

Vierailija
320/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat syyt kuin aloittajalla. Plus se, että aluksi mukavilta tuntuneet keskustelut muuttuvat keskustelukumppanin puolelta joskus aivan liian flirttaileviksi omaan makuuni ja menee fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan